1. leht 2-st
2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 10:55
Postitas ennukas100
Probleemid siis käimasaamisega, kui syyte sisse keeran hakkab ka muidugi mootorituli põlema, ehk siis auto saab aru et midagi on viga. Starterit andes tundub, et võib jäädagi käivitama, kui korrax lõpetan ja edasi käian, kustub hetkex mootorituli, mootor lubab, lõõb tagasi sumbutist ja õhupuhastist, paar korda lõõb isegi vb olla mootori kinni. Aga kui lõpuks selle vaevaga käima saab, siis tõõtab ilusti v.a mootori tulest tingitud põõrete piiraja. Ehk oskab keegi head nõu anda, selle käivitusprobleemiga sai ka juba üks starter ära lõhutud, enam
ei tahaks uut osta

Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 11:39
Postitas erks932
väntvõll ja nukvõllid jooksevad kokku omavahel märkidega ilusti??
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 11:57
Postitas ennukas100
Aga ei mõista, kuidas need märgid niisama yhel hetkel paigast ära peaks minema

Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 13:22
Postitas Tim
Kui hammasrihm on lõdvaks mingil imelikul põhjusel läinud,siis pole palju vaja,et hamba jagu märgid valeks läheks.
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 13:49
Postitas ennukas100
Kontrollisin veelkord yle, märgid on paigas

Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 21:24
Postitas ChrisDian
kirjaklambridiagnostika..?
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 22:26
Postitas Omega Sport Packet
Võta süüteküünlad maha(kui võimalik mõõda surveid silindris)kompressioonitest.
Bensupuma kaitse välja, süütemooduli juhe lahti
Ajad käega 2 ringi, märgid paigas 2 ringi ja siis peavad olema märgid paigas.
Mootorituli peabki põlema minema süüte sissekeeramisel, kui ei läheks oleks juba rohkem jama.
Kui käima saad ja siis mootorituli uuesti põlema võid teha kirjaklambi testi.Kuid arvesta, et vana viga võib jääda ecusse ja hea oleks see sealt kustutada eelnevalt ja siis uuesti küsida, mis viga.
Alusta märkidest ja komprresioonitestist ja siis diagnostika.
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 29 Apr 2012 23:15
Postitas ennukas100
Saigi tehtud kirjaklambri test ja tsiteerides klassikuid oli vigu nagu sigu :/ Ehk siis numbrid: 19, 53, 54, 81, 82, 83, 84, 93
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 30 Apr 2012 08:38
Postitas erks932
oi oi oi

vigu on....
kas sul endal autodata olemas või pakun abi veakoodide lugemisel?
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 30 Apr 2012 09:53
Postitas ennukas100
Einoh, eks olex abi küll, kui keegi need vead ära tõlgix mulle või siis juhataks vastusteni :/
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 30 Apr 2012 10:18
Postitas Omega Sport Packet
ennukas100 kirjutas:Saigi tehtud kirjaklambri test ja tsiteerides klassikuid oli vigu nagu sigu :/ Ehk siis numbrid: 19, 53, 54, 81, 82, 83, 84, 93
Mis aasta masinaga tegu on?
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 30 Apr 2012 10:51
Postitas ennukas100
94 aasta omega caravan
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 30 Apr 2012 10:59
Postitas Omega Sport Packet
Veakoodide järgi immo viga.
küttepump ära järelt ja pihustite massid puudu ja moodul ise õhtal.Viimane viga näitab mooduli viga.
Võid proovida, kütusevoolik lahti ja starterit andes kas tuleb kütet või mitte.
Kas säde on?
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 30 Apr 2012 12:04
Postitas erks932
sorry, aga mina saan 94. 2.0 16v mootoril.
19= vända andur
53,54= kütusepumba relee
81,82,83,84= pihustid
93= immo
kui vända andur läbi siis säde puudub ( mul oli näiteks juhe kahti, luges veakoodialla ning auto töötas )
kütusepumba releest on kuulda kas töötab siis kui keerad süüte sisse siis peaks paagis pump tööle hakkama natukeseks ajaks.
pihustitel vb tõesti massid kadunud,
kui immo viga on siis peaks veakoodi tuli vilkuma kiiresti nii kui süüte sisse keerad.
Re: 2.0 ecotec atm käivitub vaevaliselt
Postitatud: 30 Apr 2012 12:09
Postitas erks932
mul annab autodata valida 2.0 ja 2.0 16v vahel..... kumb sul?
lugesin 16v veakoode..
lihtsalt 2.0-l on 93-s veakood tuleb nukkvõlliandur
pakun,et sul siis lihtsalt 2.0 sest siis vabandaks välja selle miks pöörded 4500 juurest üle ei lähe.. ( nuka andur)
ja kui immo pekkis oleks siis veakoodi tuli vilguks....