1. leht 1-st

3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.

Postitatud: 08 Mai 2012 22:44
Postitas kluku5
Tervist minu poolt, olen uus kasutaja siin foorumis.

Küsimus siis selline, et kas keegi oskab öelda antud juhendites kirjas olevate tihendite nimetusi eesti keeles? Kas on veel mingeid asju vaja, kui see nn "plenum" (ei tea mis ta emakeeles on) ära võtta?
Plaanis endal need asjad ära teha, kuid ei oska poest kuidagi neid tihendeid küsida :)

http://www.omegaowners.com/forum/index. ... msg1155604
http://www.omegaowners.com/forum/index. ... ic=90657.0

Tänud abi eest!

Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.

Postitatud: 09 Mai 2012 06:18
Postitas reims86
Tundub nagu oleks tegu "sisselaske kollektori" hooldusega.

Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.

Postitatud: 09 Mai 2012 15:23
Postitas kluku5
Sisselaske kollektor asub minu teada selle "Plenum"-i all. Oleks vaja teada just nende rõngastihendite suurust või õiget nimetust, ja selle Breather bridge (tuulutus sild??) tihendi nimetust. Ning kas sisselaske kollektori ja selle "Plenum"-i vahel on ka mingisugune tihend?

Igasugune abi on oodatud :)

Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.

Postitatud: 09 Mai 2012 17:14
Postitas arska
mida sa täpsemalt silmas pead?

Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.

Postitatud: 09 Mai 2012 20:10
Postitas kluku5
Urgitsesin lahti ja sain ise teada :)
Mõtlesin siis märgitud tihendeid, neid kahte väiksemaid läheb pikemale sellele nn "plenumile" neli. Oskab keegi öelda mis selle plenumi nimi eesti keeles on? Imelik hakkab juba :D. Ahjaa, et selle suurema tihendi nime ikka ei tea, ehk on keegi targem?

Pilt

Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.

Postitatud: 02 Aug 2012 22:23
Postitas ultimaco
kuajuures segan vahele ma tegin ka alles selle töö ära ja puhastasin kogu selle jama sealt ära...

aga ks kohas on karterituulutus?

Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.

Postitatud: 09 Juun 2013 17:41
Postitas kluku5
Natuke hilja aga siiski...

Eest vaadates on karteri tuulutuse karp vasakpoolse plokikaane taga. Sealt pealt tuleb kaks voolikut. Nendest kahest jämedam voolik läheb omakorda kaheks. Kõik need otsad tulevad üles mootori taha, selle plastiku külge.