1. leht 1-st
generaatori probleem
Postitatud: 20 Nov 2009 18:53
Postitas urso863
lugu siis selline,et jääb aku tule märk armatuuris põlema,kui auto käib.arvatavasti viga harjades, sest rihm on terve. kas saab harju vahetada ilma generaatorit eemaldamata. autoks siis 95a omega b, 2,5d 96 kw. andke nõu, kes on vahetanud.
Re: generaatori probleem
Postitatud: 20 Nov 2009 20:38
Postitas Omega Sport Packet
Pane geneka number ja mark ka kirja.
Re: generaatori probleem
Postitatud: 21 Nov 2009 14:54
Postitas mardus72
Omega Sport Packet kirjutas:Pane geneka number ja mark ka kirja.
Tõenäoliselt küsija ei tea oma masina generaatorist miskit,et ta küsib neid asju.Kust ta peaks siis teadma mis mark ja nr.
Kui sina asjast miskit tead võiksid ju võimalike erinevate variantide kohta infi jagada.ka mina ei tea kuidas minu masina genekal harju kätte saab ja kuhu on nr.kirjutatud,pole seni otsest vajadust olnud,väga halvas kohas ka ju see genekas.ja kui juba genekat niipalju uuriks,et nr.kätte saaks,siis saaks juba isegi aru,kuidas harjadeni jõuda

Re: generaatori probleem
Postitatud: 21 Nov 2009 19:14
Postitas Omega Sport Packet
Geneka nr järgi saab harjad ja need on nii erinevad oomide peal.
Re: generaatori probleem
Postitatud: 22 Nov 2009 00:30
Postitas raudpats0
geneka numbrit on raskem kätte saada kui harju eriti kanalis.pikk 8 padrun ja on harjad käes aga geneka numbri jaoks on vaja terve kupatus maha võtta mis polegi nii lihtne.kuigi kui mu mälu ei peta siis diislil asub genekas tibake kõrgemal
Re: generaatori probleem
Postitatud: 22 Nov 2009 00:58
Postitas Omega Sport Packet
No uued harjad saad kahjuks ainult geneka numbri järgi.
8padrun?
Originaalis ikka E padrun
Re: generaatori probleem
Postitatud: 22 Nov 2009 01:49
Postitas raudpats0
Omega Sport Packet kirjutas:No uued harjad saad kahjuks ainult geneka numbri järgi.
8padrun?
Originaalis ikka E padrun
pole veel opelil e padrunit geneka juures näinud.kui sa just enda oma peal ei näita.siemensi generaatorid on kindlalt tavaline kuuskant polt ja bosch on valikuline kas tavaline kuskantpeaga polt või ristpeaga kruvi. peale 2000 aasta masinatel on olnud ka paar korda torx otsad.
Re: generaatori probleem
Postitatud: 22 Nov 2009 18:27
Postitas Tim
Omega genekat ei ole pidanud veel maha võtma aga asconal nt.on delco genekas ja sellel ei saa harju väljast kätte,tuleb lahti võtta.Bosch-i oma aga pole vaja maha võttagi,harja hoidiku saab väljast lahti keerata.
Re: generaatori probleem
Postitatud: 22 Nov 2009 18:54
Postitas Omega Sport Packet
2.0 ecol küll jah , õhutoru nats eest ära ja saab ka nii.Number ka loetav suht hästi seal.Aga teema algatajal on pisut teine moto ja genekas teises kohas ja parajas urruaugus.
Eelkõnelejale, kas sise torx või sinu mõistes väline "torx"?
Välise moodne nimetus on E ja kui tahad võin ka pildi saata oma E dest seal geneka küljes, 97 aasta ja Bosch
Re: generaatori probleem
Postitatud: 22 Nov 2009 23:19
Postitas raudpats0
Omega Sport Packet kirjutas:2.0 ecol küll jah , õhutoru nats eest ära ja saab ka nii.Number ka loetav suht hästi seal.Aga teema algatajal on pisut teine moto ja genekas teises kohas ja parajas urruaugus.
Eelkõnelejale, kas sise torx või sinu mõistes väline "torx"?
Välise moodne nimetus on E ja kui tahad võin ka pildi saata oma E dest seal geneka küljes, 97 aasta ja Bosch
torxminu teada sisene ikkagi.välist jah e tähisega.genekast niipalju et kas mitte diislil sama koht pole kus ka 2,0 ecol. v6 mootorid on kindel altpoolt liginemine.
Re: generaatori probleem
Postitatud: 24 Nov 2009 17:15
Postitas urso863
asi nüüd igaljuhul sealmaal, et auto sõidab jälle.tegu oli siis valeo firma genekaga,mille siis võtsin maha ja viisin stendi, sest mingit konkreeytset nn tabletti tal ei olnud,mida oleks saanud lihtsalt vahetada.mees,kes remontis jootis sinna uued harjad ja ütles et see genekas kestab kauem, kui mu auto. nagu aru sain siis bosci genekal on tõesti võimalik peal harjad ära vahetada.sain siis 150 eeguga hakkama, pluss oma aeg. tänud, kes kaasa viitsisid mõelda
Re: generaatori probleem
Postitatud: 24 Nov 2009 21:51
Postitas Omega Sport Packet
Osadel genekatel ei käi nagu väike tablet välja aga harju müüakse siis koos otsa plastkorpusega.
Re: generaatori probleem
Postitatud: 24 Veebr 2010 12:44
Postitas viljar29
valeo genekal saab väga hästi harjad koos tabletiga ära vahetada, müüakse automaailmas mingi 300-eeki