Silindrites oleks vaja mõõta 2 punkti mikromeetriga ellipsit.
Kui kanamuna on tolerantsipiirides ja kõik muu ka varuga seal on mõtet edasi teha.
Ennem ja pärast lahti võtmist kompressioonitest.
Ennem lahti võtmist "pläristasid" klapid ka läbi?
Kolvirõngaste vahetamisel pilusid mõõtsid?Said rõngad õigetpidi peale. Pilude asukohad õigesse kota?
kolvides peabki lõtk sees olema , see on normaalne.
Klappide sooveldamine ei käi kohe kindlasti mitte nii, et lähed ostad poest varre ja pasta ja nühid pinnad lihtsalt haljaks.
Plokikaane sisse ja välja avasid võiksid portida.Kaane voolavust parandada.Sisse ja välja see asi peab takistusteta pääsema.
Eelsüüte avast väga ei soovita mõõta, seal koonuskeermed, x keermed ja need suht õrnad ja pärast peavad pidama ka.
Pihustid maas saad nende otsi vahetada, vaja oleks ka neid testida aga selleks on vaja stendi ja pumba teema on eraldi teema koos pihustitega.
Eelsüüte küünalde korrasolekt võid kontrollida takistust mõõtes kui juhe on eemaldatud aga elu näitab, et see näit ei ole parim näit mida eriti usaldada saaks.
Op com tabel ei näita silindrite kaupa mitte midagi.
Bensuka kella keerad tuksi diisli peal kuna ületab skaalat ja diisli puhul oleks vaja ta juba ikkagi keermega kinni saada kuidagi kaane külge.
Lendava kellaga ei ole midagi peale hakata pärast
Kompressiooni test test test test.
Kui silindrites see paigast on kõik muu ka paigast,põletab klappe jne jne jne jne kuluad silindrid , pihustiotsad, v
Plokikaanetihendi sälke uuri ka igaks juhuks, et õige paksusega tihend ka vahele saaks.
Normaalne ja korralikult sulguv klapp peab pidama ilma vedrudeta testides.
Väsinud klapivedrud võid asendada uutega.
Mootori kapitaalne remontimine on mahukas ja kulukas töö.
Kuluosad soeta teadlikult kvaliteetsed ja püüa teha nii, et et kulud lakke ei lähe ja 7 korda ringi ei pea tegema.Olgu varuosa kallim aga tee hästi ja teadmistega see on kulu.
Vanade pükste lappimine on ikka kallim kui uute ostmine kokkuvõttes.
Pane oma kulud ja töötunnid kirja ja saad oma väikse päeviku järgi vaadata mis ja mida.
Mõned autotootjad lihtsalt ei ole huvitatudki odavate ja mittekvaliteetsete varuosade monteerimisest enda margi külge sest see viib brändi mainet alla ja kokkuvõttes on ta siiski ka kallim.
Tee kompressiooni test ja anna mulle ka näidud silindrite kaupa.
1-26.5 2-26.5 3-26.5 4-26.5 Kui selliseid numbreid ei ole unusta diagnostika elektripoolel