1. leht 1-st

külmalt pikk käivitus

Postitatud: 06 Okt 2012 13:30
Postitas hensu69
Autoks 2,0 100kw ecotec. Olen tähele pannud, et viimasel ajal käivitub külmalt väga pikalt, soojalt läheb kohe. Kas võib tegu olla väntvõlli anduri veaga. Samas peaks siis ju mootorituli põlema ja mootori töö peaks ka nagu jukerdama? Ja kas väntvõlli anduri puhul ei peaks mitte kogu aeg pikk käivitus olema? Kas oskab keegi anda nõu?

Re: külmalt pikk käivitus

Postitatud: 06 Okt 2012 20:56
Postitas Jospa
Väntvõll - ei käivitu üldse, kaotab signaali ära mis edastatakse küttepumbale ... kõik masin ei sõida, odavamad andurid e. B.kategooria osad ca 700-800 krooni vanas rahas. Sul võib asju seal mitu olla - õhukulu andur, aku, aku klemmid vaja uued panna jne , pigem tee see välja minek et lähed diagnosti või mingi spetsi juurde kui kõik siin mingeid suvalisi diagnoose panevad nt: hmmm kas sa kütust oled vaadanud? äkki on kütust juurde vaja panna < midagi sellist.
Minu vana 2.0 100kw tegi sama moodi, pidid võtit hoidma 3-4 sekundit, keegi ei oskanud midagi tarka öelda - ja nii see asi jäi.

Re: külmalt pikk käivitus

Postitatud: 06 Okt 2012 22:14
Postitas ChrisDian
Proovi sellist asja, et annad kütusepumbale mõned sekundid voolu, enne kui külmalt käivitad, ja vaata kas seejärel käivitub paremini.

Re: külmalt pikk käivitus

Postitatud: 07 Okt 2012 08:48
Postitas Tim
ChrisDian kirjutas:Proovi sellist asja, et annad kütusepumbale mõned sekundid voolu, enne kui külmalt käivitad, ja vaata kas seejärel käivitub paremini.
Minul sedasi küll mingit vahet pole...vb.on teemaalgatajal bens.pump kulunud vms. võib ju proovida.
Kas starter veab jõuliselt ikka?
Kudas on asi aga elementaarsete asjadega-küünlad/juhtmed,filtrid jne?

Re: külmalt pikk käivitus

Postitatud: 07 Okt 2012 12:49
Postitas ChrisDian
Tim kirjutas: Minul sedasi küll mingit vahet pole...vb.on teemaalgatajal bens.pump kulunud vms. võib ju proovida.
Kas starter veab jõuliselt ikka?
Kudas on asi aga elementaarsete asjadega-küünlad/juhtmed,filtrid jne?
Kütuse tagasivool on ka elementaarne asi. :cry:
Mõned ütlevad, et neil süüte sissekeeramisel pump lööb surve üles, aga mul näiteks ei löö, sellepärast pakkusingi, et ehk hakata sealtpoolt uurima.
Ja noh, Jospa postitus läheb minu omaga niipalju kokku, et kohe ei pea hakkama mingeid andureid välja vahetama mida siin pakutakse.
Ja Timil on sellessuhtes õigus, et kui tulevad igasugu anomaaliad siis tasuks ikka läbi mõelda millal viimati hoolduse osad on vahetatud.
Näiteks seesama, et kui küünlad jätad vahetamata ja vahe läheb 0,7-lt üle 1 mm juba siis hakkab säde otsima lühemat teed ja kui juht ei saa aru et mootor juksib vahepeal siis ülekoormus lõpetab süütepooli töö. Kokkuhoid on ostujõud, aga liigne kokkuhoid on koonerdmine.

Re: külmalt pikk käivitus

Postitatud: 07 Okt 2012 20:05
Postitas Tim
ChrisDian kirjutas: Kütuse tagasivool on ka elementaarne asi. :cry:
Tagasivool ei puutu eriti asjasse...kuigi samas on minu masinal sedasi,et mingi pool päeva hiljem(peale mootori seisma jätmist) on bens.kollektoril surve sees,kui õhutusnipli ventiilile vajutada.
Kas ka järgmine hommik veel "surve üleval"on seda ei tea.

ChrisDian kirjutas: Mõned ütlevad, et neil süüte sissekeeramisel pump lööb surve üles, aga mul näiteks ei löö, sellepärast pakkusingi, et ehk hakata sealtpoolt uurima.
Kui süüde sisse keerata hakkabki koheselt bens.pump tööle ja kui kohe süütevõti lõpuni keerata,siis juba ongi bens.kollektoris juba surve olemas ja siis juba starter veab...

Re: külmalt pikk käivitus

Postitatud: 08 Okt 2012 07:53
Postitas ChrisDian
vabandust, kütuse alla vajumist mõtlesin.