Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Tervitus,
Omega B-ga (2.5 V6 atm) on selline probleem, et rahulikult kannatab veidi sõita, kuid kiiremalt sõites või pöördeid ülesse lastes kaob jõud ning sureb välja. Külmast peast üldiselt auto käivitub ning sõidab, aga jõudu ei ole üle 2000rpm peal.
Pöördeid kõrgemale lastes sureb auto lihtsalt välja. Varasemalt on aidanud väike ootamine ning uuesti käivitamine, millal on kõik jälle korras, kuni järgmise "kiirendamiseni". Vahest peab ka kauem ootama, sest kohene käivitamine paneb küll auto käima, kuid jääb podisema ja pöörded umbes 400-500 ning pöördeid lisada ei ole võimalik. Meelitades saab kuidagi sõitma. Viimastel katsetel ei ole enam ka seda podisemist olnud ning käivitub ja kohe sureb.
Asja teeb veel imelikuks see, et vahepeal laseb auto täiesti normaalselt sõita ning läheb korralikult pöördesse nagu ta minema peab, samuti ka Sport režiimi peal.
Diagnost näitas miskit tühikäigumootori kohta, kuid see vaevalt sellist trikki teeb?
Mida soovitaksite Teie kontrollida?
Omega B-ga (2.5 V6 atm) on selline probleem, et rahulikult kannatab veidi sõita, kuid kiiremalt sõites või pöördeid ülesse lastes kaob jõud ning sureb välja. Külmast peast üldiselt auto käivitub ning sõidab, aga jõudu ei ole üle 2000rpm peal.
Pöördeid kõrgemale lastes sureb auto lihtsalt välja. Varasemalt on aidanud väike ootamine ning uuesti käivitamine, millal on kõik jälle korras, kuni järgmise "kiirendamiseni". Vahest peab ka kauem ootama, sest kohene käivitamine paneb küll auto käima, kuid jääb podisema ja pöörded umbes 400-500 ning pöördeid lisada ei ole võimalik. Meelitades saab kuidagi sõitma. Viimastel katsetel ei ole enam ka seda podisemist olnud ning käivitub ja kohe sureb.
Asja teeb veel imelikuks see, et vahepeal laseb auto täiesti normaalselt sõita ning läheb korralikult pöördesse nagu ta minema peab, samuti ka Sport režiimi peal.
Diagnost näitas miskit tühikäigumootori kohta, kuid see vaevalt sellist trikki teeb?
Mida soovitaksite Teie kontrollida?
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Kuidas tühikäigumootor saab seda mõjutada? Pöörded ei kõigu ning see mootor vast peaks vaid reguleerima tühikäiku? Hetkel on just probleeme pöördesse minekuga. Bensiinifiltri asukohta oskad öelda? Lisaks, kui lisaraha soovid teenida, äkki tuled teed äraAnvarV kirjutas:*Tühikäigumootor
*Bensiinifilter
*Katalüsaator
- nagu juba räägitud sai.

Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Enda omegal oli samad sümptonid ning veaks oli kütusepump mis andis liiga vähe survet. Soovitati mulle üht võtet, et võta kapotialt sissetulev küttevoolik lahti pane näpp peale ning lase kellegil starterit anda kui jõuad kütet näpuga kinni hoida siis on pump õhtal.
Marek.
Marek.
- wautzer
- Üldmoderaator
- Postitusi: 272
- Liitunud: 11 Dets 2009 14:10
- Auto: Opel Omega FL
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 4 korda
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
KristoM kirjutas:Tervitus,
Omega B-ga (2.5 V6 atm) on selline probleem, et rahulikult kannatab veidi sõita, kuid kiiremalt sõites või pöördeid ülesse lastes kaob jõud ning sureb välja. Külmast peast üldiselt auto käivitub ning sõidab, aga jõudu ei ole üle 2000rpm peal.
Pöördeid kõrgemale lastes sureb auto lihtsalt välja. Varasemalt on aidanud väike ootamine ning uuesti käivitamine, millal on kõik jälle korras, kuni järgmise "kiirendamiseni". Vahest peab ka kauem ootama, sest kohene käivitamine paneb küll auto käima, kuid jääb podisema ja pöörded umbes 400-500 ning pöördeid lisada ei ole võimalik. Meelitades saab kuidagi sõitma. Viimastel katsetel ei ole enam ka seda podisemist olnud ning käivitub ja kohe sureb.
Asja teeb veel imelikuks see, et vahepeal laseb auto täiesti normaalselt sõita ning läheb korralikult pöördesse nagu ta minema peab, samuti ka Sport režiimi peal.
Diagnost näitas miskit tühikäigumootori kohta, kuid see vaevalt sellist trikki teeb?
Mida soovitaksite Teie kontrollida?
Kindlasti soovitaks ülevaadata ka Väntvõlli anduri olukord! kas on teisel äkki juhtmed vigastud vms! enda mv-l oli ka selline pull. vahetasin anduri ära ja asi OK! Vigu võib olla palju, kuid kahtlen ,et see on benapump mis sellist tsirkust teeb! Kütuse filter asub parema tagumise ratta logari taga! Vahetada väga lihtne!
Chip Tuning DPF/EGR OFF 58576668Tallinn
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
kui on elektrooniline viga siis tuleb ka veakood armatuurile.
mina alustaks sellest....
kui ei ole veakoodi siis võtaks kati ette, sest endal oli selline jama ja kat oli põhjus,
mina alustaks sellest....
kui ei ole veakoodi siis võtaks kati ette, sest endal oli selline jama ja kat oli põhjus,
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Kui elementaarne pool korras(küünlad/juhtmed,filtrid) siis jahh...bens.pumpa kontrolliksin kah esimeste asjade seas.See pump võib vabalt sellist trikki teha,et kord on tootlikus ok ja siis jällegi ei jõua midagi ette pumbata(surve langus).
Bens.filter,kui on umbes siis on umbes,lahti ta vaevalt vahepeal läheb.
Väntõlli andur peaks el.poolel veatuld põlema panema,kui on selle jama.
Räägin omadest kogemustest,muud ei midagi
Bens.filter,kui on umbes siis on umbes,lahti ta vaevalt vahepeal läheb.
Väntõlli andur peaks el.poolel veatuld põlema panema,kui on selle jama.
Räägin omadest kogemustest,muud ei midagi

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
tyhikäigu tagant saad ka pistiku lahti võtta näiteks 3000 pöörde pealt mida ta siis teeb?
Selline sinu vimka võib ka olla immo viga
Massi viga
Mida iganes
Selline sinu vimka võib ka olla immo viga
Massi viga
Mida iganes
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Teeb sellist trikki:
Käima ilma pööret andmata ei jää. Nagu näha, siis ka paugub vahepeal. Filtrit proovib vahetada, kui vähe kuivemaks väljas läheb. Enam auto igaljuhul nii käima ei jää, et sõita kannataks.
Käima ilma pööret andmata ei jää. Nagu näha, siis ka paugub vahepeal. Filtrit proovib vahetada, kui vähe kuivemaks väljas läheb. Enam auto igaljuhul nii käima ei jää, et sõita kannataks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
mootorituld põletab?
See nüüd küll filtri viga ei ole.
See nüüd küll filtri viga ei ole.
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
ei saa olla ainult gaasiklapi anduri anomaalia.... siis ta lihtsalt sureks välja kui gaasi ei annaks..
kas kati ummistuses oled veenudunud? võta lambda lahti ja vaata kas hakkab paremini käima, kui kõrvad kannatavad siis võid üldse sumpa ära võtta.
kas tõesti veakoode pole armatuuris? ( sorry kui kahesilmavahele tekstist jäi )
mina vaataks märke vaeakoode kõigepealt kui on, siis rihmamärke ning siis võtaks lambda ära ja prooviks, ja siis vaataks edasi.
kas kati ummistuses oled veenudunud? võta lambda lahti ja vaata kas hakkab paremini käima, kui kõrvad kannatavad siis võid üldse sumpa ära võtta.
kas tõesti veakoode pole armatuuris? ( sorry kui kahesilmavahele tekstist jäi )
mina vaataks märke vaeakoode kõigepealt kui on, siis rihmamärke ning siis võtaks lambda ära ja prooviks, ja siis vaataks edasi.
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Uskuge või mitte, aga viga oli 100% õhufiltris!
Võtsin õhufiltri kopsiku lahti ning auto läks koheselt käima ning lõi põlema ka mootori tule.. vast sellepärast, et sai liiga palju õhku. Vana filter oli täiesti must ning samuti kopsikus olid puulehed jms.
Ostsin uue filtri ning ladusin kokku, mootorituli kustus ning auto käis. Igaksjuhuks vahetasin ära ka bensufiltri ning nüüd auto juba kolmandat päeva sõidab edukalt. Täpselt lume saabumise ajaks sai auto korda
Igaljuhul suurimad tänud vastamast, arvasin et see klubi polegi nii aktiivne (varasemalt audiklubi liige) kuid eksisin.
Võibolla teeb auto kohta ka teema siia
Võtsin õhufiltri kopsiku lahti ning auto läks koheselt käima ning lõi põlema ka mootori tule.. vast sellepärast, et sai liiga palju õhku. Vana filter oli täiesti must ning samuti kopsikus olid puulehed jms.
Ostsin uue filtri ning ladusin kokku, mootorituli kustus ning auto käis. Igaksjuhuks vahetasin ära ka bensufiltri ning nüüd auto juba kolmandat päeva sõidab edukalt. Täpselt lume saabumise ajaks sai auto korda

Igaljuhul suurimad tänud vastamast, arvasin et see klubi polegi nii aktiivne (varasemalt audiklubi liige) kuid eksisin.
Võibolla teeb auto kohta ka teema siia

-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Probleeme käima jäämisega, mida kontrollida?
Ja aga ajust oleks vaja need vanad vead nüüd ka ära kustutada.
Saab liiga palju õhku kätte?
Mhm, ise paugutan 75mm õhutoru ja koonusfiltriga ja lahtise toruga ei ole kordagi mootorituld põlema löönud.
Saab liiga palju õhku kätte?
Mhm, ise paugutan 75mm õhutoru ja koonusfiltriga ja lahtise toruga ei ole kordagi mootorituld põlema löönud.