1. leht 1-st

Tõsine mure 2,0 ecotec-iga?

Postitatud: 02 Nov 2012 19:42
Postitas klade88
Mure siis järgmine mis tekitab juba meeletud peavalu.
Eile õhtul sõitis minu oomi kenasti kõik toimis.
Täna hommikul kui hakkasin tööle minema avastasin sellise asja et auto ei võta starterit taha.
Nimelt täpsem kirjeldus, süüte sisse keerates läheb tahomeeter kohe 5000pöördeni ja kui starterit anda ei juhtu midagi pöörete näidik kukub alla ja on vaikus, aga kui võti lahti lasta hakkab kapoti all relee plokis salongi poolt esimesed 2 lillat releed undama/urisema.
Oleks väga tänuliku kui saaxin foorumi kasutajatelt abi/nõu, kuna homme on vaja pikem ja väga tähtis sõit ette võtta, niiet igasugune abi on oodatud.

Re: Tõsine mure 2,0 ecotec-iga?

Postitatud: 02 Nov 2012 20:05
Postitas kaidoxx
Kontrolli oma massi juhe üle nii starteri juurest kui ja kere küljest. mul oli kevadel sama teema et sõitsin omegaga ilusti koju j ajärgmine päev kui tahtsin tööle panna siis mitte midagi... ja ka releed urisesid. j aviga oligi selles et massi juhe ei olnud korralikult kinni ( oli lahti tulnud)
vaata see ilusti järgi ja proovi uuesti.

Re: Tõsine mure 2,0 ecotec-iga?

Postitatud: 03 Nov 2012 11:39
Postitas klade88
Kahjuks pean tõdema, et uurisin mis ma uurisin aga starterit ma ei leidnud, tunnistan et olen suht võhik sel teemal, ehk keegi jagab näpunäiteid kus need täpsemalt paiknevad, aga kas sul tahhomeeter ka tegi sellist nalja kui syyte sisse keerad läheb pmst põhja, ning kui süüdet keerasid siis kustusid kõik tuled armatuurist ja tahokas ka langes tagasi nulli?

Re: Tõsine mure 2,0 ecotec-iga?

Postitatud: 03 Nov 2012 14:18
Postitas ultimaco
seee võib isegi olla akuklemi viga... et kehvasti kinni ja ei anna õieti kontakti... olen kogenud

Re: Tõsine mure 2,0 ecotec-iga? Probleem lahendatud!!!

Postitatud: 03 Nov 2012 15:49
Postitas klade88
Sain siis probleemile lahenduse, puhastades klemmid ja sai ka kõik mass juhtmed ülevaadatud.