1. leht 1-st
klapikambrikaane tihend ja termostaat
Postitatud: 13 Nov 2012 20:20
Postitas hannes
oskab keegi natuke infot anda klapikambrikaane tihendite vahetuse osas (kuda ja mis seal peaks tegema)ja termostaadi vahetus kuna plaanis endal need ära lähiajal vahetada.Küsin kuna esimest korda yritan ise selle tööga hakkama saada
Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat
Postitatud: 13 Nov 2012 20:27
Postitas Aiff
ilus oleks,kui sa mainid ära auto mootori ,millel sa seda teha tahad.
Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat
Postitatud: 13 Nov 2012 21:42
Postitas Tim
Vägagi kodus tehtav töö.Termostaadi vahetus umb.tund(jäme arvestus) ja klapikambri kaane tihendi vahetus umb poolteist tundi.Seda siis algaja puhul.Mis masinast jutt käib,seda võib minu signatuurist lugeda
Kuna teemaalgataja aga mainis klapikambri kaane tihendeid,siis tundub et tegu v6´ga ja seal hulka rohkem tegemist kui r4 puhul.Aga...
Pealkiri on puudulik ja teema võiks ikka mootori alla minna,mitte laisk olla ja üleüldise tehnilise teema alla panna!Ülekanne,veermik või siis hoopiski mootor...

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat
Postitatud: 13 Nov 2012 23:15
Postitas petzp
Ma pole küll ühtegi Omega V6 mootorit lähemalt näinud, kuid meelde on jäänud väide, et termostaat on hammasrihma taga. Täitsa algajal on parem mitte sealkandis surkida.
Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat
Postitatud: 14 Nov 2012 02:01
Postitas Omega Sport Packet
Ikka sorgi.Foorumis liiklus väike on lugeda midagi

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat
Postitatud: 14 Nov 2012 06:39
Postitas hannes
autoks on v6
Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat
Postitatud: 14 Nov 2012 19:36
Postitas ultimaco
yeahh mina vahetasin termostaati , veepumpa ja klapikambrikaanetihendeid umbes.... 4h kokku... sest seal tuleb kõik puhtaks nokkida... et juhipoolsele kaanele ligi pääseda peab kindlasti aju ja selle juhtmestiku sealtpoolt eemaldama teisele poole... termostaat on ise ämbliku all kõige alumises osas mootori vastas... seal on yks vastik toru mis sinna sisse läheb termostaati siis... seal loll polt mis on roolivõimuvõimu ja mootori vahel... lihtsam oleks see toru seal eemaldada mis läheb roolivõimu... siis litsam ligi pääseda mina pika pusimise peale sain niisama hakkama:D kindlasti vaata et polte katki ei keera... ja muidugi kui hakkad ämblikut ja sinna anna poole kulgema.. siis kindlasti pane sisselaskele midagi ette et sinna midagi ei kukuks...vaakumvoolikud jäta meelde kus mis oli jakui saad tee mingi joonis:D mul need juba peas:D ma lihtsalt niipalju lahti võtnud... ja klapikambrikaanel vaata et see vahe kuhu tihend läheb ei oleks lajali veninud... muidu pole tihendist kasu... eks kui kysimusi on võid kysida

aga lihtsam on kindlasti teenindusse viia... kui oma närve kokku hoida tahad
