1. leht 1-st
Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 26 Nov 2012 19:24
Postitas joosep5
Mootoriks 2,0 td 74kw-
Vaja vahetada need pihustitihendid - tõmbab seistes õhu vahele.
Nüüd küsimus. Kas koduste vahenditega saab nende vahetusega hakkama või on vaja mingeid erilisi riistu? Mõni räägib et pihusteid ei saa niisama lihtsalt kätte. Abiks oleks ka mingi eriline nipp või töövõte.
Kust oleks targem need tihendid osta Tartu kandis.
Ise tööd ei karda ja igasugune info on teretulnud. Tänud ette.
Re: Pihustite tihendite vahetus.
Postitatud: 26 Nov 2012 19:56
Postitas reims86
seal peaks olema vaskseibid ja pihustite eemaldamiseks on vaja kannatust ja natukene ettevatlikust
kui pihusti kinni on (poldid eemaldatud) siis ürnalt koputada külgepidi, sest on oht, et seal on tahma palju vahel ja seetõttu kinni paakunud.
Muidu on sellejaoks üks riistapuu, mille keerad pihustile peale ja siis nagu vardaotsas metall junn milda kasutad nagu haamrit, kuid väljapoole lõõmiseks.
Re: Pihustite tihendite vahetus.
Postitatud: 26 Nov 2012 20:19
Postitas Tim
Selle rakise täpsem nimetus siis lööktõmmits ja pihusti välja tõmbamisel/kätte saamisel on kindlasti väiksed agad nagu Reims mainis...ise olen näinud jamamist 150tuh sõitnud focuse pihustite kättesaamisel.
http://www.stokker.ee/kasitooriistad/au ... /p:995796/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pihustite tihendite vahetus.
Postitatud: 26 Nov 2012 20:27
Postitas ChrisDian
Seal on kolmed eri tihendid, ühed on tõesti vaskseibid. Ostsin originaalid, pole üldse kallid.
Kui inglise keel selge:
http://myweb.tiscali.co.uk/mozzer/howto ... rseals.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 09 Dets 2012 19:38
Postitas joosep5
Nii, töö tehtud.
Vajalikke tihendeid on 3 sorti, igat sorti on vaja 4 tükki. Ühed on vaskseibid, mis käivad pihusti alla. Teised on tavalised kummist o-rõngad. Kolmandad on need põhisüüdlased kust õhku vahele tõmbab (varuosanr. 2430223003, ainult originaal). Tihendid sain Forsist, kohapeal olemas, kokku 38.-eur. Vahetada sai ka tagasivooluvoolikud, neid müüakse igas poes.
Tööajaks võib lugeda rahulikult tehes päev.
Tähelepanu vajab see et nukkvõll saaks kindlasti vanasse asendisse tagasi, enne nukkvõlli hammasratta eemaldamist tuleb asend korralikult ära märkida. Nukkvõlli hammakas on ilma kiiluta.
Kui kõik kokku pandud on tegemist et õhk välja saaks, sest voolikud, torud ja ka pihustid on tühjad. Mul enda autol on originaalfilter asendatud Fordi omaga, sellel on käsipump peal, igati kasulik asi.
Võib öelda et, see kes tööd ei karda, saab sellega ise hakkama. Ei pea töökodasid nuumama.
Re: Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 09 Dets 2012 20:44
Postitas siim1314
joosep5 kirjutas:Mootoriks 2,0 td 74kw-
Vaja vahetada need pihustitihendid - tõmbab seistes õhu vahele.
Nüüd küsimus. Kas koduste vahenditega saab nende vahetusega hakkama või on vaja mingeid erilisi riistu? Mõni räägib et pihusteid ei saa niisama lihtsalt kätte. Abiks oleks ka mingi eriline nipp või töövõte.
Kust oleks targem need tihendid osta Tartu kandis.
Ise tööd ei karda ja igasugune info on teretulnud. Tänud ette.
Kuidas sul see viga täpsemalt avaldus? Kui kaua pidi seisma, et õhk vahele tuleks ja kui kiiresti/kuidas pärast käima said?
Kõik silindrid korraga jebisid või ainult mõni?
Endal 2,2 diisel ja jebib ka midagi, see talv küll õnneks mitte veel.... Suvel ei jamanud nagu kordagi. Eelmine talv oli suht tihti jama et käima saada teda. Nimelt kui öö ära oli seisnud siis hommikul käivitades vahepeal hüppas korraks nagu isegi käima ja siis jäi seisma tagasi ning sellele järgnes pikk pikk käivitamine- tänu korralikule akule vedas iga kord ikka käima aga starter nägi küll kurja vaeva. Käivitamise ajal sumpsist mingisugust tossu ei tulnud, küll aga kui käima läks siis tossas küll (kahjuks ei mäleta mis värvi suits täpselt oli) Ja käima minnes hakkas järjest lubama ja lubama kuni lõpuks käis- ning siis toimisid kõik silindrid kohe korralikult. Mõtlen, et kas mul võib sama viga olla
Re: Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 09 Dets 2012 21:22
Postitas joosep5
Täpselt samad sümptomid. 4-5 tunniga veel küte ära ei vajunud, 12-tunniga aga vajus küll. Ja siis tuli kaua starteriga kedrata. Kui ketramist tahtis ei tulnud sumpsist suitsu - kütet ei olnud, õhk oli vahel. Kui käima läks, viskas pahvaka sumpsist tagant, ja siis töötasid enam-vähem kõik silindrid korraga. Mul on pandud läbipaistvad küttevoolikud, siis on hästi toimuvat näha.
Olen järeldusele jõudnud et see on suht tüüpviga seda tüüpi 2,0 ja 2,2 mootoritel. Samal teemal võid palju lugeda ka vectraklubist ja saabiklubist (Saabil on ka Opeli mootor)
Re: Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 09 Dets 2012 22:37
Postitas siim1314
joosep5 kirjutas:Täpselt samad sümptomid. 4-5 tunniga veel küte ära ei vajunud, 12-tunniga aga vajus küll. Ja siis tuli kaua starteriga kedrata. Kui ketramist tahtis ei tulnud sumpsist suitsu - kütet ei olnud, õhk oli vahel. Kui käima läks, viskas pahvaka sumpsist tagant, ja siis töötasid enam-vähem kõik silindrid korraga. Mul on pandud läbipaistvad küttevoolikud, siis on hästi toimuvat näha.
Olen järeldusele jõudnud et see on suht tüüpviga seda tüüpi 2,0 ja 2,2 mootoritel. Samal teemal võid palju lugeda ka vectraklubist ja saabiklubist (Saabil on ka Opeli mootor)
Siin omega foorumis olen nendel teemadel hoolsalt silma peal hoidnud oma arust, aga seda pihtusti tihendite teemat lugesin esimest korda. Eks tuhnin nendes teistes foorumites ka. Ehk peab ka selle töö ette võtma. Kõik vajalikud tihendid said Forsist jah?
Re: Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 10 Dets 2012 22:01
Postitas joosep5
Aga pane läbipaistvad küttevoolikud, kohe näha kus viga peitub. Muidu jah, Forsis olid tihendid kohapeal olemas (Tartus). Saabiklubis on teemat rohkem lahatud, pane seal otsingusse - pihustite tihendid.
Re: Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 19 Dets 2012 21:13
Postitas birdshit
Mul sama mure 96kw mootoriga, oskab keegi tihendite vahetust kommenteerida?
Re: Pihustite tihendite vahetus. Töö tehtud.
Postitatud: 22 Dets 2012 15:49
Postitas Saaniga
96-kw.sel mootoril otsiks mina viga hoopis pumba tihenditest ja selle töö käigus vaataks üle ka kogu kütuse torustiku. 2,5 mootoril ei asetse pihustid üldse sarnaselt 2,2dti mootoriga ja enamasti 2,5-sel seal ka probleeme ei ole .