1. leht 1-st
voolupinge muutumine tagaklaasi soenduse sisselülitamisel
Postitatud: 15 Dets 2012 14:57
Postitas hensu69
Autoks Omega B 2,0 ecotec. Nimelt mootori töötades ja tagaklaasi soendust sisselülitades, tõmbab tuled tuhmimaks. Aku peaks korras olema, laadisin selle ka korralikult täis. Kas viga võib olla generaatoris, et see ei lae korralikult? Samas kui generaator ei laeks, peaks armatuuris hakkama akutuld näitama.?
Re: voolupinge muutumine tagaklaasi soenduse sisselülitamise
Postitatud: 15 Dets 2012 15:58
Postitas meduus
Tuli läheb põlema kui ei lae ültse.
Kontrolli testriga laadimine ära.
Kui uiversaal siis vaata luuki minemad juhtmed üle seal kummi lutus mis kere ja luugi vahe.
Re: voolupinge muutumine tagaklaasi soenduse sisselülitamise
Postitatud: 15 Dets 2012 16:39
Postitas hensu69
Mul on sedaan, seal ei saa vist midagi nende tagaklaasi minevate juhtmetega lahti olla.
Re: voolupinge muutumine tagaklaasi soenduse sisselülitamise
Postitatud: 15 Dets 2012 17:47
Postitas NoKia
Mul on auto ostust saati samamoodi teinud, peal on olnud mitu erinevat mootorit erinevate (ja ka korras) genekatega ning mingit muutust pole täheldanud.
Ei ole viitsinud asjasse rohkem süveneda kah.
Re: voolupinge muutumine tagaklaasi soenduse sisselülitamise
Postitatud: 15 Dets 2012 19:03
Postitas Omega Sport Packet
ikka saab kui ühendused ei ole head.
Re: voolupinge muutumine tagaklaasi soenduse sisselülitamise
Postitatud: 15 Dets 2012 21:38
Postitas Tim
Soojenduse "küttekeha" külge minevatel otstel pinge üle mõõta,mida tester näitab?
Teiseks rakendub ka koos klaasisoojendusega peeglite soojendus.Seose peeglitega on varjnte palju,alates ukse ja kere vahelistes ühendustes(lahtikeeratavad ühendused) ja peeglite endi juhtmestik.
Ja muidugi ka relee ise,õigemini releest väljuv pinge.