Pole siin keerulist midagi.See simmerling asub õlipumba korpuses...
Eemaldama peab kiilrihma,rihmaseibi,hammasrihma katte(soovitan siis juba hammasrihma ja selle pingsust konrollida jne...)ja väntvõlli ostast hammasrihma "juraka"(käbi

). Selle jurakaga aga on selline lugu et see on üldiselt kõvasti kinni ja väntvõlli peab kudagi "lukustama"...suruõhu tööriist on üldiselt abiks.Tagasipanekul oleks hea kui momendivõtmega pingutaks üle,mäletamistmööda ca. 250 nm oli pingutus(kontrolli kuskilt üle!).
Vana simmerling kruvikaga välja ja enne uue paigaldust pesa hästi puhtaks,näpuga nii simmerling kui ka simmerlingi pesa õliseks teha ja siis paika.
Lõpliku paigalduse peaks tegema simmerlingia samas mõõdus oleva "puksiga",mina kasutasin selleks juhuslikult kättejuhtuvat vana rattalaagrit.
Põhiline siis et paigaldusel simmerlingi vedru omalt kohalt ära ei liiguks.
E:Natuke valetasin,asi niipalju keerulisem,et peab ikka ka hammasrihma maha võtma.Aga niipalju soovitan teha,et hammasrihm ära fikseerida nukkvõllidel.Suuremad nipukad abiks,pärast on muidu üksi suht kehva neid märke pika ajada uuesti.
Väike näide,rihmarattaid ei pea maha võtma,mul tookord oli nukkvõllide simmerlingide vahetus lihtsalt käsil.
