1. leht 1-st

Omega 2.0 100kw väntvõlli tihendi vahetus?

Postitatud: 13 Veebr 2013 17:52
Postitas alo88
Nii masinaks on siis 96a. omega 2.0 100kw ja väntvõlli esimese otsa tihend vajaks hädasti vahetust aga ei tea kust alustada kas pean alt lahti võtma või saab kuidagi lihtsamalt ka ära selle teha?

Re: Omega 2.0 100kw väntvõlli tihendi vahetus?

Postitatud: 13 Veebr 2013 19:10
Postitas Tim
Pole siin keerulist midagi.See simmerling asub õlipumba korpuses...
Eemaldama peab kiilrihma,rihmaseibi,hammasrihma katte(soovitan siis juba hammasrihma ja selle pingsust konrollida jne...)ja väntvõlli ostast hammasrihma "juraka"(käbi :roll: ). Selle jurakaga aga on selline lugu et see on üldiselt kõvasti kinni ja väntvõlli peab kudagi "lukustama"...suruõhu tööriist on üldiselt abiks.Tagasipanekul oleks hea kui momendivõtmega pingutaks üle,mäletamistmööda ca. 250 nm oli pingutus(kontrolli kuskilt üle!).

Vana simmerling kruvikaga välja ja enne uue paigaldust pesa hästi puhtaks,näpuga nii simmerling kui ka simmerlingi pesa õliseks teha ja siis paika.
Lõpliku paigalduse peaks tegema simmerlingia samas mõõdus oleva "puksiga",mina kasutasin selleks juhuslikult kättejuhtuvat vana rattalaagrit.
Põhiline siis et paigaldusel simmerlingi vedru omalt kohalt ära ei liiguks.

E:Natuke valetasin,asi niipalju keerulisem,et peab ikka ka hammasrihma maha võtma.Aga niipalju soovitan teha,et hammasrihm ära fikseerida nukkvõllidel.Suuremad nipukad abiks,pärast on muidu üksi suht kehva neid märke pika ajada uuesti.
Väike näide,rihmarattaid ei pea maha võtma,mul tookord oli nukkvõllide simmerlingide vahetus lihtsalt käsil.
Pilt

Re: Omega 2.0 100kw väntvõlli tihendi vahetus?

Postitatud: 14 Veebr 2013 03:44
Postitas Omega Sport Packet
õlipumba enda all on ka tihend ja veendu kust ta lekib.

Simmeka vahetsest, et võta väga ettevaatlikult vana välja äärtest pigem ära ääre peal kanguta.Õlipumba korpus pehme ja vahetasin ise kunagi õlipumba sellepärast, et oli haiget tehtud kruvikaga.
Samas võid ka ülemised nukasimmekad ära kohe vahetada.

Väntvõll lukku ja nukad lukku rakisega on rihmavahetus kiire ja lihtne märkide paika ajamine ja starteriga parem ära ürita alumist rihmaratta polti lahti lasta.
Klapikambrikaant ei ole maha vaja võtta