1. leht 1-st
K:õli lekke v6
Postitatud: 19 Veebr 2013 10:36
Postitas jeef
tere,
selline küsimus suurele ringile: olen juba paarkorda vahetanud klapikambritihendit,proovinud erinevaid kaani ja tihendeid
ja ei saa ikka õli pidama (mootoriks v6) Võib see tähentada mõra/pragu plokikaanes?
ploki kaane peal/küljel näha ka pruuni plekki,
Re: K:õli lekke v6
Postitatud: 19 Veebr 2013 11:58
Postitas ultimaco
see ikka klapikaan.... plokikaane vahelt nii joosta ei tohiks... pole mina igatahes kogenud... mul jooksid kahh ... vahetasin kaaned... vahetasi tihendid ikka ei pidanud ... vahetasin mootori ära peavad

need sooned venivad välja kus tihend käib ja siis on õlileke tulema... nyyd vist järelikult on peal korralikud kaaned

Re: K:õli lekke v6
Postitatud: 19 Veebr 2013 13:51
Postitas jeef
olen mingi kolm korda vahetanud ja ühe korra lasin vahetada,ikka sama seis..kopp ees juba

Re: K:õli lekke v6
Postitatud: 19 Veebr 2013 14:11
Postitas NoKia
Karterituulutus on puhas? Iglismannid räägivad, et enamasti hakkavad klapikambrikaaned just ülearuse rõhu pärast lekkima.
Re: K:õli lekke v6
Postitatud: 19 Veebr 2013 15:19
Postitas jeef
puhastasin ära kõik alates õhufiltrist kuni kahe voolukuotsani mootori tagaosas.
Re: K:õli lekke v6
Postitatud: 19 Veebr 2013 19:06
Postitas Tim
Ja tihendid on ikka kallima otsa omad?
Talvekatel oli just juttu nendest tihenditest.Õige tihend pidi 6mm paksud olema,odavad jäid sinna 4mm kanti.
Re: K:õli lekke v6
Postitatud: 19 Veebr 2013 19:39
Postitas Rambo
kunagi oma oomiga mässasin samamoodi mitmeid kordi. pidama sain siis kui kaaned küünlaaukudest pikuti pooleks lõikasin ja igaks juhuks tegin õlikorgile voolikuga vaba tuulutuse et ei tekiks liigset survet kui peax tuulutus kinni jääma