1. leht 2-st
Mootori temperatuur
Postitatud: 07 Mär 2013 21:12
Postitas rexon
Probleem selles,et viimasel ajal maantee kiirustel langeb näidiku järgi mootori temp kuskil 50-55 kraadini aga linnas tõuseb jälle normini.Salongi tuleb enamvähem sooja õhku.Kas probleem termostaadis või milleskis muus.Ja mootoriks oleks 2,5 v6.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 07 Mär 2013 21:16
Postitas raudpats0
rexon kirjutas:Probleem selles,et viimasel ajal maantee kiirustel langeb näidiku järgi mootori temp kuskil 50-55 kraadini aga linnas tõuseb jälle normini.Salongi tuleb enamvähem sooja õhku.Kas probleem termostaadis või milleskis muus.
alustuseks termostaat.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 07 Mär 2013 21:22
Postitas Marek16
rexon kirjutas:Probleem selles,et viimasel ajal maantee kiirustel langeb näidiku järgi mootori temp kuskil 50-55 kraadini aga linnas tõuseb jälle normini.Salongi tuleb enamvähem sooja õhku.Kas probleem termostaadis või milleskis muus.
Mina vahetaks ikkagi esmalt termostaadi kuid saaks ka mõõta mõne riistapuuga termostaadi korpust mis kraade näitab, oleks vähe lihtsam.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 07 Mär 2013 21:26
Postitas Omega Sport Packet
Bensiin diisel?
Põhjakatted on?
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 12:26
Postitas Tim
Omega Sport Packet kirjutas:Bensiin diisel?
Põhjakatted on?
Mõne külmakraadi juures(mandril vb.jahh hommikud krõbedad) ei määra kütuse tüüp ja põhjakatte olemasolu midagi.Korras termostaat peab suutma koormuse all töötava mootori temp.90 c' piires hoida.
Mul sama jama,maanteel langeb ca.80 peale(algul tõuseb kohe 90 ja siis hakkab langema...)ja pärast vaikselt külateel kulgedes tõuseb uuesti 90 peale.
Arvutuiga temp.üle kontrollitud(temp.seieri anomaalia välistatud) ja samuti olemas põhjakate.
Umbselt eest kinni toipitud hetkel ja siis mnt.enam-vähem 90 kandis hoiab seierit(oleneb kui palju on sooja puhuma pandud salongi)
Mul veaks natuke avatud termostaat.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 17:01
Postitas Omega Sport Packet
Veepump, termostaat, kui kinni, mis olukorras jahutussüsteem ja temp.kõikumine võib viidata jahutussüsteemi mingile rikkele.
Oleneb kuidas teemalgataja masinaga liigub.
Võid sõita 5km nii, et see masin ei lähe soojaks võid ka sõita nii, et 2km keeb ja keps väljas.
Tim sa ise lõõtsuvate tuulte käest ja tead ju küll mis asi on tuulekülm.
Paisupaagikorgi vahetus võib ka aidata ja seda võiks sagedamini teha ja kontrollida paisupaagis survet/rõhku ka.
Teaks mis aasta ja mootor ja mis isendiga tegu teaks iseloomu ka.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 17:11
Postitas risto
kirjas ju,et 2,5 v6..see on 125 kw bensukas.. aga vaheta termostaat ära,saad oma salongi soojaks..kõige odavamat ära osta.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 17:22
Postitas Omega Sport Packet
Võiks korrektselt pealkirjas olla aga loetav siiski.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 20:33
Postitas rexon
Kuna rihmavahetus nagunii ees eks siis tuleb termostaat ka vahetada.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 20:51
Postitas raudpats0
rexon kirjutas:Kuna rihmavahetus nagunii ees eks siis tuleb termostaat ka vahetada.
veepump ka
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 21:00
Postitas risto
rexon kirjutas:Kuna rihmavahetus nagunii ees eks siis tuleb termostaat ka vahetada.
mul muidu pakkuda sellele mootorile rihm,rullikud ja veepump mis on peal olnud u 1000km...tõmbas saale ringi ja läks kogu kupatus kuusakoski...rihma ja rullid võtsin maha...kõik kokku 50 euri kui huvi..
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 08 Mär 2013 22:01
Postitas rexon
risto kirjutas:rexon kirjutas:Kuna rihmavahetus nagunii ees eks siis tuleb termostaat ka vahetada.
mul muidu pakkuda sellele mootorile rihm,rullikud ja veepump mis on peal olnud u 1000km...tõmbas saale ringi ja läks kogu kupatus kuusakoski...rihma ja rullid võtsin maha...kõik kokku 50 euri kui huvi..
Ikka oleks huvi aga kas rihm ja rullikud sobivad minu mootorile.Kuidagi olen arusaanud et mingeid erinevaid versioone pidi olema.Võibolla olen ka valesti arusaanud.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 09 Mär 2013 10:37
Postitas raudpats0
rexon kirjutas:risto kirjutas:rexon kirjutas:Kuna rihmavahetus nagunii ees eks siis tuleb termostaat ka vahetada.
mul muidu pakkuda sellele mootorile rihm,rullikud ja veepump mis on peal olnud u 1000km...tõmbas saale ringi ja läks kogu kupatus kuusakoski...rihma ja rullid võtsin maha...kõik kokku 50 euri kui huvi..
Ikka oleks huvi aga kas rihm ja rullikud sobivad minu mootorile.Kuidagi olen arusaanud et mingeid erinevaid versioone pidi olema.Võibolla olen ka valesti arusaanud.
rullikud samad. erinevus rihmas. kliimaga või ilma.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 09 Mär 2013 21:50
Postitas Tim
rexon kirjutas:...aga kas rihm ja rullikud sobivad minu mootorile.Kuidagi olen arusaanud et mingeid erinevaid versioone pidi olema.Võibolla olen ka valesti arusaanud.
Rihma laius ja hammaste arv üle kontrollida,neil gaasijaotus ju sama,töömaht lihtsalt erinev.
Re: Mootori temperatuur
Postitatud: 11 Mär 2013 14:39
Postitas risto
ei ole töömaht erinev...mul oli ka 2,5 v6 98 a...hammasrihm,rullid ja veepump ikka sobib ju...muidu oli kliimaga jh