1. leht 1-st
01a 2,6,132kw mootoriga väike mure
Postitatud: 26 Mär 2013 17:29
Postitas melkaleht
2001a omega (2,6-132kw) atm.
Auto teeb sellist trikki,et kui kiirendada siis hakkab mootori tuli algul vilkuma ja siis põlema ning 1 ja 5 pütt kaovad tagant ära või siis töötavad 50% (lasin tuttaval juhtme taha panna ja sealt näha,et 1 ja 5 püti viga)

aga kui auto välja suretan siis uuesti käima pannes toimib jälle ilusti
Sõber pakkus,et süütepool/id õhtal ja siit ka küsimus,et kas on selles viga ja kui on siis kas on vajalik mõlemad poolid vahetada või piisab ühest (kui üks siis kumb)?
Re: 01a 2,6,132kw mootoriga väike mure
Postitatud: 27 Mär 2013 17:57
Postitas melkaleht
Panin täna tähele,et mootoritule lööb põlema siis kui TC on maas ja kast on SPORT resiimi peal ning siis kiirendan,igaljuhul täna kui TC oli peal ja kast tavalise resiimi peal siis kiirendades tuld põlema ei löönud!
Kas oleks ikkagi vaja poolid vahetada või on miskit muud valesti?
Re: 01a 2,6,132kw mootoriga väike mure
Postitatud: 27 Mär 2013 22:48
Postitas meduus
melkaleht kirjutas:Panin täna tähele,et mootoritule lööb põlema siis kui TC on maas ja kast on SPORT resiimi peal ning siis kiirendan,igaljuhul täna kui TC oli peal ja kast tavalise resiimi peal siis kiirendades tuld põlema ei löönud!
Kas oleks ikkagi vaja poolid vahetada või on miskit muud valesti?
Puhasta kõik klemmid ilusti ära filtreid võiks ka kontrollida vahetada kui vanemad kui aasta.Kui küünlad vanad siis tasuks kontrollida või vahetada kui see ei aita lase keegi targem kapote alla säästad kõvasti raha

.
Aga uuematel masinatel peaks juba süütepoolid olema üsna targad juba ja arvutisse peaks mingi veateade maha jääma.
Aga pole 100% kindel.
Re: 01a 2,6,132kw mootoriga väike mure
Postitatud: 28 Mär 2013 06:41
Postitas melkaleht
meduus kirjutas:melkaleht kirjutas:Panin täna tähele,et mootoritule lööb põlema siis kui TC on maas ja kast on SPORT resiimi peal ning siis kiirendan,igaljuhul täna kui TC oli peal ja kast tavalise resiimi peal siis kiirendades tuld põlema ei löönud!
Kas oleks ikkagi vaja poolid vahetada või on miskit muud valesti?
Puhasta kõik klemmid ilusti ära filtreid võiks ka kontrollida vahetada kui vanemad kui aasta.Kui küünlad vanad siis tasuks kontrollida või vahetada kui see ei aita lase keegi targem kapote alla säästad kõvasti raha

.
Aga uuematel masinatel peaks juba süütepoolid olema üsna targad juba ja arvutisse peaks mingi veateade maha jääma.
Aga pole 100% kindel.
Milleseid klemme mõtled,neid klemme kapoti all päris mitmeid ja paljud ilmselt ei ole sellega kuidagi seotud ja hea oleks teada millistest alustada?
Re: 01a 2,6,132kw mootoriga väike mure
Postitatud: 28 Mär 2013 09:56
Postitas meduus
melkaleht kirjutas:meduus kirjutas:melkaleht kirjutas:Panin täna tähele,et mootoritule lööb põlema siis kui TC on maas ja kast on SPORT resiimi peal ning siis kiirendan,igaljuhul täna kui TC oli peal ja kast tavalise resiimi peal siis kiirendades tuld põlema ei löönud!
Kas oleks ikkagi vaja poolid vahetada või on miskit muud valesti?
Puhasta kõik klemmid ilusti ära filtreid võiks ka kontrollida vahetada kui vanemad kui aasta.Kui küünlad vanad siis tasuks kontrollida või vahetada kui see ei aita lase keegi targem kapote alla säästad kõvasti raha

.
Aga uuematel masinatel peaks juba süütepoolid olema üsna targad juba ja arvutisse peaks mingi veateade maha jääma.
Aga pole 100% kindel.
Milleseid klemme mõtled,neid klemme kapoti all päris mitmeid ja paljud ilmselt ei ole sellega kuidagi seotud ja hea oleks teada millistest alustada?
Ikka need mis süütepooliga seotud on.Ja ega teiste kontroll,puhastamine ka halba ei tee.
Re: 01a 2,6,132kw mootoriga väike mure
Postitatud: 31 Mär 2013 10:53
Postitas melkaleht
Ei ole jõudnud autoga midagi teha,aga tuli ei hakka enam põlema (ükskõik kuidas kiirendan)
Eelmisel omanikul oli kaks autot ja see oli juba mõni nädal seisnud ja ehk oli see sellega kuidagi seotud?
Aga mulle tundub,et kusagilt paremalt poolt allosast tuleb miskit imelikku võõrhääli (nagu mingi klõbina moodi heli ja just ratta kõrguselt on seda paremini kuulda) mis see olla võiks?