1. leht 1-st

mootori mure

Postitatud: 14 Dets 2009 10:01
Postitas elari_trend
hi

sisselaske klapi vaadates leidsind, et karteri tuulutusest liikuv vooli oli valget ködi ja niiskust täis millest selline jama ? Sisselaske klapp oli ka õline kas see normaalne =?
Mingil hetkel kui vahetada käik kõrgemalt madalale ja nati lasta autol hoogu raugeda on gaasi vajutatades korraks hing kinni ja siis jällegi plahvatab ja rebib käest minema = millest selline juramine ?
kas võib olla tegemist plokikaanega / et äkki tosool vaikselt immitseb sisse ?
kuidas kontrollida kas karteris surve (/ palju seal võib survet olla)

Re: mootori mure

Postitatud: 14 Dets 2009 11:00
Postitas Ketas007
miss mootorist me räägime kas V8

Re: mootori mure

Postitatud: 14 Dets 2009 15:05
Postitas elari_trend
hi tegemist siis 95a omega B 2,0 16V 100 KW bensiin sedaan masinaga

Re: mootori mure

Postitatud: 14 Dets 2009 16:38
Postitas Omega Sport Packet
Valge lödi on tõenäoliselt jahutusvedelik õliga segamini.Kui ta sul 5 a seisnud on siis heal juhul kondents
Õhutoru ei tohi must olla(soovitavalt).Kontrolli karterituulutust(umbes) ja õhufiltrit(vaheta)-õhufiltrikopsikut(et oleks terve)
Alusta õlitaseme kontrollimisest- jälgimisest ja sama tee ka jahutusvedelikuga.

Survet kui sellist karteris olla ei tohi ja seda saad kõige lihtsamini kontrollida kui võtad karterituule lahti ja keegi ei viitsi sinna küll kella külge toppida aga peopesa ette panemisega saad aru kas on surve või ei ole.
Üldiselt kui surve sees on annab see mootori töös ka tunda-häired ja lõhub lõdvikuid seal või lööb need otsast.Lõdvikutelt võta klambrid ära pealt ja las masin töötab.Tegelikult ei tohiks nad lahti tulla sealt norm tuule korral.Kui minema lendab pead ikkagi survet määrama.
Siis:
Trosselklapi "võluseib", mis läbi laseb või laseb trossel ise kusagilt läbi-mingid mõrad
Plokikaanetihend
Plokikaanes ise mõrad
Jahutussärk jookseb õlikanalitega kokku-mõra, kas plokikaanes või mootoriplokis
Silindri hülsis mõra
Vaheta õli+filter ja muu(hammasrihm kui vaja jne)
Vaheta jahutusvedelik värvitud jahutusvedeliku vastu
Kasuta uv lampi lekete otsimiseks.
Värvitud jahutusvedeliku korral, lase tööd teha tal mõned ajad.
Eemalda trosselklapp ja sisselaske kolle põhja vaata uv lambiga
Värvitud jahutusvedelik "höögub"
Kontrolli paisupaagis olevat survet, tee seda mitte soojema motoga kui 60 kraadi.
Vaheta paisupaagi kork
Pöördu remonditöökotta kui ise ei saa jagu ja teha ei oska.
Teaks milline heitgaas oleks siis saaks ka palju targemaks.Lase ka seda mõõta

Re: mootori mure

Postitatud: 15 Dets 2009 08:05
Postitas elari_trend
hei

vahetasin jahutusvedeliku, õli, filtri...
jahutusvedelikku ei kadunud... kas võib olla seotud sellest, et auto liigub väikseid otsi ?
kui võtan töötaval mootoril õlikorgi maha lendab sealt õli pritmeid? korgi all ei ole seda valget ködi ja ka sisse piiludes ei leidnud miskit valget ködi...
õli kulub nagu nendel mootorite puhul ikka ca 10000km ja juurde valamist ca 1L

Re: mootori mure

Postitatud: 15 Dets 2009 17:11
Postitas Omega Sport Packet
Ei usu eriti ,et väikste otstega seda ködi sinna nii tekib, et see silmaga näha.Miski kala seal oli.Aga vaata ,mis õlinorm ja jahutusvedelik teeb.Kui jahutusvedelik kaob hoogslt siis õlitase ka tõuseb kui õlisse ta satub.Teine asi käib põlemiskambrist läbi ja tagant välja.Seda saad heitgaasidest ka teada kui kala seal.

Hoia silm peal.

Klapikambrikaane tihend?

Re: mootori mure

Postitatud: 15 Dets 2009 19:34
Postitas jullo
See valge jama tuulutusvoolikusse tekibki kondenseerunud vee ja õlipiiskade segunemisel. Tekib see pidevalt lühikesi otsi sõites.
Minu autol on samane löga seal torus. Kui pidevalt pikki otsi sõita siis on puhas kõik, aga kui lühikeste otstega jokutada siis hakkab sinna tekkima see sodi.

Re: mootori mure

Postitatud: 13 Jaan 2010 13:38
Postitas elari_trend
teema lukku

Re: mootori mure

Postitatud: 14 Jaan 2010 20:21
Postitas Wearder
miks lukku? kas probleem sai lahenduse või jäid vastustega rahule?

Re: mootori mure

Postitatud: 15 Jaan 2010 00:03
Postitas Tim
jullo kirjutas:See valge jama tuulutusvoolikusse tekibki kondenseerunud vee ja õlipiiskade segunemisel. Tekib see pidevalt lühikesi otsi sõites.
Minu autol on samane löga seal torus. Kui pidevalt pikki otsi sõita siis on puhas kõik, aga kui lühikeste otstega jokutada siis hakkab sinna tekkima see sodi.
Seda minagi,lühikesed otsad talvel on jama...mootor ei saavuta õiget töö temp.ja tekib nn.majonees nt.õlikorgile,enda masinal oli ka drossel õlilaga täis ja oli kohati kiirendades nö.tühju kohti.Võtsin kogu kupatuse laiali ja puhastasin ära ja problem kadus.Muidugi on ka korras/puhas karterituulutus omegal väga tähtis.
Pilt
Pilt

Õli peabki õlikorgi eemaldamisel pritsima,siis nukkadel õlisurve olemas :lol: (mul vahepeal peale mittetöökorras õlipumba paigaldamist nii ei olnud).Ja eks mootoris ongi väike surve/karterituul,seda muidugi vähesel määral aga nii ongi...õlipritsmeid lendab jahh õlikorgi avast nati välja.

Re: mootori mure

Postitatud: 15 Jaan 2010 13:54
Postitas elari_trend
asi korras ;)