1. leht 2-st
K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 21 Apr 2013 20:43
Postitas risto002
Huvipärast küsin kuida on omega A esisilla üles ehitus kas sarnane B omaga?
Käib mõte tõsta A kerele 2,5 96ke diisel
millised võiksid olla esimesed tagasi löögid ?
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 21 Apr 2013 22:28
Postitas raudpats0
risto002 kirjutas:Huvipärast küsin kuida on omega A esisilla üles ehitus kas sarnane B omaga?
Käib mõte tõsta A kerele 2,5 96ke diisel
millised võiksid olla esimesed tagasi löögid ?
esimene tagasilöök saab olema elektroonika ühendamine. st sul peab olema b kere juhtmestik ja aju.
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 22 Apr 2013 10:40
Postitas risto002
Aga Kuida metalli pool on kas sillatala sama kujuga
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 22 Apr 2013 16:43
Postitas risto
2,4 mehaaniline pump peale panna..töökindlam ja pole elektriga jamamist
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 22 Apr 2013 22:42
Postitas eedu32
Elekter ei anna sulle tagasi lööke ...ää karda . Silla tala vaja vahetada kuna rida 6 mootoril on mootori padjad teises kohas . Tegin endal diisel oomi ümber vana kooli A kaheliitrisele bensiinile ja silla tala oli ainuke mis läks vahetusse . Kardaani pead ka sobitama mitmest kokku kuna pikkused ja kasti ning difri küljes olevad liblikad on erinevad . Elektriga on sul vaja ainult seda immo rõngast koos kiviga ja siis pole sul ültse mingit muret . Kui seda ei ole siis vaja lihtsalt immo elimineerida . Elekter võta ka kasa sealt kust mootori ostad ,mootori jagu on eraldiseisev kimpp ja gaasipedaali küljes olev ajam võta ka koos juhtme jupiga .
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 22 Apr 2013 23:13
Postitas risto
kuhu ta selle rõnga ja kivi paneb.. kas a-omegatel on ka immo ja b pistk sobib sellega? Muidu elektrkule aju viia,siis saab immost üldse lahti..mu enda omal on immo eemaltatud ja pole seda kivi võtme sees.. selle gaasipedaali külge jooksis ka mingi 5 juhet vähemalt..proovisin ka bensuka ja disla juhtmestikku kokku ajada,aga gaasi toimima ei saanud..vahetasin kogu armatuuri aluse juhtmestiku kus oli gaasi jaoks pistik olemas ja hakkas toimima..minu arust oleks ikkagi lihtsam 2,4 pump panna..üks juhe pumba peale ja trossiga gaas.. paneksin enda dislale ka,aga ei taha püsikast ja kompust loobuda
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 23 Apr 2013 09:37
Postitas risto002
mõttes oligi 2.4TD BMW pumpa kasutada

Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 23 Apr 2013 10:04
Postitas AnvarV
Mul olid ka vahepeal sellised mõtted, aga, et rauda mitte ringi teha tuleb leida 2.0TD 74kw (R4) mootor mis oleks pärit omega B pealt.
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 23 Apr 2013 11:30
Postitas risto
AnvarV kirjutas:Mul olid ka vahepeal sellised mõtted, aga, et rauda mitte ringi teha tuleb leida 2.0TD 74kw (R4) mootor mis oleks pärit omega B pealt.
arvan,et kõvasti lihtsam on kasvõi uued kinnitused keevitada,et r6 sinna peale saada...see 2,0 74 kw ka ju elektrit ja vaakum voolikud täis.. lisaks veel r6 kasuks on vaikselt ja ühtlaselt käiv mootor ning hästi astub edasi...jupid odavad ja hea saadavus...
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 23 Apr 2013 11:36
Postitas risto002
Minu nägemus oleks
omega A kere
omega B 2.5TD mootor
BMW 2.4TD K.pump
Omega B 2.5TD käigukast
Volvo 740 2.4TD cooler
Omega B Fl 2.5TDI turbo
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 23 Apr 2013 13:44
Postitas risto
miks 2,5 DTI turbo..kas see sobib 1:1... ega ei sobi ju.. orig turbo puhub ka piisavalt..mul hetkel 1,2 bar peal... kui võimsust tahad siis tuleks kaanel väljalase ära portida..pidi liiga kinnine olema..kui kütet peale annad ja turbo mingi 1 bar siis peab juba sidurit ka järgi aitama...mu enda disla liikus algul ca 12,5 sek 0-100km/h..
vahepeal sätisin nii peale et läks ca 8 sek sajani ja siis hakkas atm kastil kolmas käik libisema..nüüd võtsin vähe tagasi ja hetkel toimib hästi
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 23 Apr 2013 18:22
Postitas eedu32
risto kirjutas:kuhu ta selle rõnga ja kivi paneb.. kas a-omegatel on ka immo ja b pistk sobib sellega? Muidu elektrkule aju viia,siis saab immost üldse lahti..mu enda omal on immo eemaltatud ja pole seda kivi võtme sees.. selle gaasipedaali külge jooksis ka mingi 5 juhet vähemalt..proovisin ka bensuka ja disla juhtmestikku kokku ajada,aga gaasi toimima ei saanud..vahetasin kogu armatuuri aluse juhtmestiku kus oli gaasi jaoks pistik olemas ja hakkas toimima..minu arust oleks ikkagi lihtsam 2,4 pump panna..üks juhe pumba peale ja trossiga gaas.. paneksin enda dislale ka,aga ei taha püsikast ja kompust loobuda
Sa ei peagi ju milleski loobuma . Põsikas pane vaakumajamiga ja kiiruse impulss võta spidost ning kompu näitab edasi nagu nii .
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 24 Apr 2013 06:16
Postitas raudpats0
risto002 kirjutas:Minu nägemus oleks
omega A kere
omega B 2.5TD mootor
BMW 2.4TD K.pump
Omega B 2.5TD käigukast
Volvo 740 2.4TD cooler
Omega B Fl 2.5TDI turbo
lisa siia ka b esisillatala.
ja turbo võid ka bmw oma vahele ajada.
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 24 Apr 2013 07:10
Postitas risto002
risto kirjutas:miks 2,5 DTI turbo..kas see sobib 1:1... ega ei sobi ju.. orig turbo puhub ka piisavalt..mul hetkel 1,2 bar peal... kui võimsust tahad siis tuleks kaanel väljalase ära portida..pidi liiga kinnine olema..kui kütet peale annad ja turbo mingi 1 bar siis peab juba sidurit ka järgi aitama...mu enda disla liikus algul ca 12,5 sek 0-100km/h..
vahepeal sätisin nii peale et läks ca 8 sek sajani ja siis hakkas atm kastil kolmas käik libisema..nüüd võtsin vähe tagasi ja hetkel toimib hästi
TDI turbo on tootlikum kuna on muutuva geomeetriaga ja
sobib 1:1 Väljalaskekollektoriga
Väljalaske kanalit ei pea portima kuna BMW kaaned voolavad väga hästi.
Sidurit peaks kindlasti järgi aitama originaal sidur üle 400Nm ei taha väga kesta
Re: K:Omega A kerele B mootor
Postitatud: 24 Apr 2013 07:12
Postitas risto002
raudpats0 kirjutas:risto002 kirjutas:Minu nägemus oleks
omega A kere
omega B 2.5TD mootor
BMW 2.4TD K.pump
Omega B 2.5TD käigukast
Volvo 740 2.4TD cooler
Omega B Fl 2.5TDI turbo
lisa siia ka b esisillatala.
ja turbo võid ka bmw oma vahele ajada.
BMW 2.5/3.0 24v turbo on elektrooniliselt juhitava geomeetriaga