1. leht 1-st
Õlileke
Postitatud: 28 Apr 2013 10:43
Postitas rexon
Andke palun natuke nõu.Autoks siis 2,5 v6 99 aastast ja asi selles,et tehti rihma vahetus ja klapikambrikaane tihendi vahetus nii igaks juhuks kuna talvel sai kannatada natuke ja siis helistati ,et kaaned täitsa pragulised ja proovivad paigata.Paigati siis ja kui kokku pandi siis tuli õli ikka lahinal mootori esiotsa poolt.Otsisin siis uued kaaned ja panin peale koos uue tihendiga aga viga ei kadunud ja jookseb samamoodi edasi ja isegi samakohapealt.Külgedelt täitsa ok ei tilkagi immitse.Mis varjante teie pakute kus võib selline õli leke tulla.200 km =1.2 liitrit õli.
Re: Õlileke
Postitatud: 28 Apr 2013 11:58
Postitas raudpats0
rexon kirjutas:Andke palun natuke nõu.Autoks siis 2,5 v6 99 aastast ja asi selles,et tehti rihma vahetus ja klapikambrikaane tihendi vahetus nii igaks juhuks kuna talvel sai kannatada natuke ja siis helistati ,et kaaned täitsa pragulised ja proovivad paigata.Paigati siis ja kui kokku pandi siis tuli õli ikka lahinal mootori esiotsa poolt.Otsisin siis uued kaaned ja panin peale koos uue tihendiga aga viga ei kadunud ja jookseb samamoodi edasi ja isegi samakohapealt.Külgedelt täitsa ok ei tilkagi immitse.Mis varjante teie pakute kus võib selline õli leke tulla.200 km =1.2 liitrit õli.
plokikaanel endal sälk sees. või puhastamatta. ise eeldan et mingine triip kogematta tõmmatud kaanepoolsele tihendipinnale. odavaim ja suht kindlaim lahendus tihendiliim.
Re: Õlileke
Postitatud: 28 Apr 2013 19:52
Postitas Omega Sport Packet
Jutt käib klapikambrikaanest ja kui jooksevad siis nuka simmekad näiteks.
Re: Õlileke
Postitatud: 28 Apr 2013 22:58
Postitas raudpats0
Omega Sport Packet kirjutas:Jutt käib klapikambrikaanest ja kui jooksevad siis nuka simmekad näiteks.
need ka aga eelnev jutt jääb samaks.
Re: Õlileke
Postitatud: 29 Apr 2013 15:41
Postitas rexon
Kõige huvitavam selle asja juures ongi,et kohe rihmavahetuse järel hakkas õli tulema.Kas võib siis seal midagi vigastada.
Re: Õlileke
Postitatud: 29 Apr 2013 17:36
Postitas Tim
Kui keegi "spetsialist"nt.kruvikaga rihmaratast paika ajades kogematta simmekale sisse sõitis siis on kohe õlileke olemas...lihtsalt näide.
Re: Õlileke
Postitatud: 29 Apr 2013 22:21
Postitas raudpats0
rexon kirjutas:Kõige huvitavam selle asja juures ongi,et kohe rihmavahetuse järel hakkas õli tulema.Kas võib siis seal midagi vigastada.
rihma vahetuse aajal käivad kaaned maas. ja vigastamine on imelihtne.kruvikas zimmerisse ajada on muidugi paras kunst kuna see rihmaratta taga. aga võimalik.sama liigutusega rikutakse ka kaane tihendipinda.... õlikosk olemas.
Re: Õlileke
Postitatud: 30 Apr 2013 05:41
Postitas ChrisDian
miks V6-l kaaned maha tuleb võtta rihmavahetuseks..?
Re: Õlileke
Postitatud: 30 Apr 2013 05:51
Postitas raudpats0
ChrisDian kirjutas:miks V6-l kaaned maha tuleb võtta rihmavahetuseks..?
mõnele meeldib nii.kuigi reaalset vajadust selleks pole.