3.0 plokikaaned
Postitatud: 09 Juun 2013 16:42
Tere!
Pikk jutt lühikeselt, tõin Harku Autost (mis muide asub Viljandimaal) mootoriploki. Otsisin 3 liitrist, ning nende jutu kohaselt oli neil see parasjagu olemas. Mõeldud tehtud, läksin järgi. Tundus korralik seega võtsin endale. Algul ei pannud tähelegi, kuid hiljem uut motot puhastades nägin, et sellel teistsugused kolvid. Vana kolbidel sees klapisüvendid, kuid uuel ei ole, kuid samas ei tule uuel ka kolvid nii üles kui vanal, seega ruumi klappide jaoks peaks olema.
Lähemal vaatlusel leidsin, et uuel mootoril peal kirjas 3.2, seega sain sealt hoopis 3.2 l mootori.
Küsimus siis selles, et kuna ei tahaks kaasi ära vahetada, kas 3.0 plokikaaned sobivad 3.2l? Tihendi järgi nagu sobib (Tosooli ja õli kanalid jne), Kuid kuidas on lood klappidega? Nagu ütlesin, 3.2l mootoril ei tule kolvid täiesti üles, ruumi silma järgi jääb sama palju, kui vanal (3.0) klapisüvenditega.
Niipalju veel, et ei vaheta mootorit lõbu pärast, vaid vana oli omadega läbi. Lahti võttes selgus ka et üks saale oli pooleks :S
Kindlasti ei teinud head ka ühe töökoja õlivahetus, seal oli filter mingitmoodi valesti sisse pandud, ning oli sõlmes

Lühike see jutt just ei tulnud, aga ehk oskab keegi paar tarka sõna öelda
Pikk jutt lühikeselt, tõin Harku Autost (mis muide asub Viljandimaal) mootoriploki. Otsisin 3 liitrist, ning nende jutu kohaselt oli neil see parasjagu olemas. Mõeldud tehtud, läksin järgi. Tundus korralik seega võtsin endale. Algul ei pannud tähelegi, kuid hiljem uut motot puhastades nägin, et sellel teistsugused kolvid. Vana kolbidel sees klapisüvendid, kuid uuel ei ole, kuid samas ei tule uuel ka kolvid nii üles kui vanal, seega ruumi klappide jaoks peaks olema.
Lähemal vaatlusel leidsin, et uuel mootoril peal kirjas 3.2, seega sain sealt hoopis 3.2 l mootori.
Küsimus siis selles, et kuna ei tahaks kaasi ära vahetada, kas 3.0 plokikaaned sobivad 3.2l? Tihendi järgi nagu sobib (Tosooli ja õli kanalid jne), Kuid kuidas on lood klappidega? Nagu ütlesin, 3.2l mootoril ei tule kolvid täiesti üles, ruumi silma järgi jääb sama palju, kui vanal (3.0) klapisüvenditega.
Niipalju veel, et ei vaheta mootorit lõbu pärast, vaid vana oli omadega läbi. Lahti võttes selgus ka et üks saale oli pooleks :S
Kindlasti ei teinud head ka ühe töökoja õlivahetus, seal oli filter mingitmoodi valesti sisse pandud, ning oli sõlmes

Lühike see jutt just ei tulnud, aga ehk oskab keegi paar tarka sõna öelda
