1. leht 1-st

Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 08 Juul 2013 09:33
Postitas rocker
Probleem järgmine:

Öö läbi seisnud auto niisama starterit käiates ei käivitu.

Kui pumbata mootoriruumis oleva käsipumbaga kütuse rõhk üles ja sealt filtrikopsikul olevast õhutusniplist õhk välja lasta, siis käivitub juba mõnest pöördest.

Kui sõidust tulnud auto mõne tunni seisab, siis käivitub samuti suhtelislt normaalselt.

Sõites käitub auto igati korralikult, ei jõnksuta ja ka möödasõite saab teha.


Kus kohast otsida viga?

Re: Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 08 Juul 2013 09:38
Postitas -JT-
KONTROLLI KÕIK ÜHENDUS KOHAD ÜLE.KUI SEISTES ÕHK SISSE TULEB.

Re: Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 08 Juul 2013 18:29
Postitas ChrisDian
Pihusti tihendid on selle auto nõrk koht. Aga enne kui neid süüdistama saab hakata vaheta välja pihustite ülevoolu torud, need on need riidekattega voolikud. Meetri hind väga väike ja vahetamine ei tohiks võtta üle 15 minuti. Kui pealevoolu toru kuskilt katki oleks oleks sul pidevalt mullid sees ja mootor ei käiks. ja kui tagasivool katki oleks siis lekiks märgatavalt diislit.
Selle mootori pihustitel on üks kehva tihend nukkvõlli all kust hakkab tagasivool õlisse lekkima. Tihendid ise on odavad aga töö on tüütu. Mul mingi inglisekeelne õpetus olemas kui huvi on võin lingi panna.

Re: Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 08 Juul 2013 18:59
Postitas rocker
Tänud!

Lähimal uurimisel selgus, et üks eelpool mainitud riidekattega toru tilgubki päris mehiselt.

Ilmselt siis sealt selle õhu omale seistes sisse imebki.

Re: Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 09 Juul 2013 13:49
Postitas rocker
Sai täna Tööriistamarketist uus voolik toodud 5.90 euroraha meeter.
Päris 15 minutiga ära ei vahetanud :twisted: ilmselgelt on seal ikka väga peenikesi näppe vaja. Aga õnneks oli kodus paar paari kirurgilisi veresulgureid või ku...... seda teab mis nende õige nimi on. Igatahes nendega sai asi tehtud!

Eks siis homme paistab, kuidas käivitamisega lood on.


Aga paar küsimust veel (sorry, liiga roheline opelite alal veel):

Mis temperatuuril peaks käivituma radika vent?

Kuhu maani peaks ulatuma jahutusvedeliku tase paisupaagis külma mootoriga? Kas sinna jooneni kus kirjas cold?

Re: Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 09 Juul 2013 22:01
Postitas raudpats0
rocker kirjutas:

Aga paar küsimust veel (sorry, liiga roheline opelite alal veel):

Mis temperatuuril peaks käivituma radika vent?

Kuhu maani peaks ulatuma jahutusvedeliku tase paisupaagis külma mootoriga? Kas sinna jooneni kus kirjas cold?
95 kraadi jahutusvendikal. oleneb andurist ka natuke.

teisele küsimusele vastasid ise.

Re: Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 10 Juul 2013 11:20
Postitas rocker
Tänud abi eest!

Voolikute vahetamisest oli kasu ja auto käivitub ideaalselt!

Re: Opel omega 2.0 TDI 74 kw 1999, "kütuse surve kaob"

Postitatud: 10 Juul 2013 18:31
Postitas ChrisDian
Täpsustaks ühe asja kiirelt üle. Vedeliku tase on normis paagi liitekohas ikka. Väga tähelepanelikult vaadates on näha, et seal kirja cold kõrval on nool. Aga tegelikult pole see millimeetriteadus, peaasi, et on paisumisruumi ja et tase on kõigist voolikutest kõrgemal.