1. leht 1-st

probleem omega b 2.0 100 kw mootoriga

Postitatud: 27 Veebr 2014 00:08
Postitas sonsuman
Tere, mure siis selline, et p2ris palju aega juba jebitud auto kallal aga siiamaani mootorit korralikult t66le pole saanud kylma mootoriga k2ivitub normaalselt, juhul kui tyhik2igup66rete motor ja 6hulugeja lahti yhendatud. V2ndaanduri vahetasin just 2ra kuna juhtmed olid t2iesti l2bi, lootsin et seal viga peituski aga ei seis t2pselt sama mis enne. Et ma v2listaks v2ndaanduri bensupumba, need kontrollitud. Ei oska kusagilt edasi arutada. kuskohast see tyhik2igu mootor ja 6hulugeja impulsi saavad?
Ette t2nades.

Re: probleem omega b 2.0 100 kw mootoriga

Postitatud: 27 Veebr 2014 00:12
Postitas raudpats0
sonsuman kirjutas:Tere, mure siis selline, et p2ris palju aega juba jebitud auto kallal aga siiamaani mootorit korralikult t66le pole saanud kylma mootoriga k2ivitub normaalselt, juhul kui tyhik2igup66rete motor ja 6hulugeja lahti yhendatud. V2ndaanduri vahetasin just 2ra kuna juhtmed olid t2iesti l2bi, lootsin et seal viga peituski aga ei seis t2pselt sama mis enne. Et ma v2listaks v2ndaanduri bensupumba, need kontrollitud. Ei oska kusagilt edasi arutada. kuskohast see tyhik2igu mootor ja 6hulugeja impulsi saavad?
Ette t2nades.
ecu,-st

vaheta õhulugeja ja/või tühikäigumootor.

Re: probleem omega b 2.0 100 kw mootoriga

Postitatud: 27 Veebr 2014 09:05
Postitas fallschirmjager
Meenutab kergelt nuka anduri sündroomi aga odavam tuleb korra OP-COM taha visata saab vast selgemaks ja odavamalt kui õhukaid , tyhikaid ja muid kilakola vahetada lambist.

Re: probleem omega b 2.0 100 kw mootoriga

Postitatud: 27 Veebr 2014 18:47
Postitas sonsuman
mul see kompu taha saamine v2he keeruline, l2him koht kus saaks on 60 kilomeetrit eemal ja mul pole veel uksi ja asju ees. Nimelt sai ysna k6va pauk pandud parempoolse kyljega paar aastat tagasi. Aga mootor t66tas peale paukku kenasti. aga pole olnud aega poole aasta jooksul k2ivitamas k2ia ja nyyd on jama k2es. Aga kui kellelgi veel head n6u anda siis olen t2nulik.

Re: probleem omega b 2.0 100 kw mootoriga

Postitatud: 27 Veebr 2014 23:29
Postitas Tim
Kui on vanematüübi aju(siemens simtec 56)siis kodus traadijupiga teeb pealiskaudsema veateate tuvastamise ära.Rooli all diagnostika pistikus pin 5&6 ära sillata.
Mul töötas 2L mootor suht hästi ka siis,kui tühikäigu klapil pistik lahti oli,lihtsalt tühikäigu pöörded olid natuke suuremad kui miudu.

Re: probleem omega b 2.0 100 kw mootoriga

Postitatud: 01 Mär 2014 01:20
Postitas sonsuman
tere j2lle, ma k2isin t2na j2lle jebimas auto kallal. Niipalju saan veel lisada et mootori t66 on v2ga ebastabiilne, gaasi saab muljuda ainult m66dukalt ja p66rdeid eriti k6rgele ajada ei saa, ja korra t66tab nagu yhtlaselt aga siis hakkab puterdama ja tugeva vibra l66b sisse, siis j2lle t66tab korraks yhtlaselt ja nii edasi. Ja see kollane mootori tuli ka p6leb t66tamise ajal. Kas tyhik2igu mootorit saab kuidagi kontrollida kaa, mul ta natuke liigub kui syyde sisse keerata ja siis suriseb, kas see on normaalne?

Re: probleem omega b 2.0 100 kw mootoriga

Postitatud: 01 Mär 2014 07:03
Postitas Rax
kui tühikäigumootor jupsiks siis tõenäoliselt sureks välja ka
selle puterdamise ja tugeva vibra kohta arvan mina et säde kaob ära küünaldes,
ehk on süütepool saba andnud/andmas