Probleem selline et airbagi tuli põleb ning veakood 71 ja op-com seadmega üritasin viga kustutada aga väidab et on aktiivne ning tuleb vist hakkata juhi ust lammutama nagu aru saan. Küsmus siis selles kas keegi teab kus see andur ukse sees asub ning kuidas talle kõige paremini ligi pääseb ja kui palju on vaja lammutada ennem kui ligi pääs tekkib?
Samuti kas viga võib peituda ainult anduris või on veel kohti mida kontrollida?
Auto: Omega B 2.5 v6 125kw 1998.a. Universaal
Oleks kiiret nõu vaja sest ülevaatusele ei riski minna airbagi tuli põlemas ning pirni nagu ka ei taha välja võtta!
K: Airbag veakood 71
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
K: Airbag veakood 71
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
Re: K: Airbag veakood 71
Ukse polstri/papi eemaldamine on lihtne iseenesest ja ega muidu sellele "andurile"ligi ei pääsegi.Kui kunagi ise pole omegal polstrit uksel eemaldanud,siis foorumis know-how teemas on kuskil õpetus olemas.
Samas ukse ja kere vaheline juhtmepunt(pistikühendus)üle kontrollida ei tee kah paha.
Samas ukse ja kere vaheline juhtmepunt(pistikühendus)üle kontrollida ei tee kah paha.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: Airbag veakood 71
Ülevaatusele võid minna kui tuli põleb, läbi saad ikka.
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
Re: K: Airbag veakood 71
olen kuulnud ka ,et ei olevat läbi lastud kui airbagi tuli põleb. a eks see oleneb kohast ja ülevaataja tujust.
Re: K: Airbag veakood 71
Kui airbagi tuli põleb siis tehnoülevaatuse läbimise vormistamist loetakse seaduse rikkumiseks.