1. leht 1-st

Mure puhuriga.

Postitatud: 22 Jaan 2014 19:22
Postitas janarrr
Autoks 94 a 100kw, mure siis selline, et puhuri see reguleerimisnupp ei tööta( see mis suunab kuhu puhub) hetkel puhub igalepoole, nuppu taga on 4 voolikut küljes ja 1 ühte pole, kõige juhipoolsem ja seda voolikut ma ei leidnud ka sealt tagant, kas seal peab üldse voolik olema, kellegil mingit skeemi ehk näidata?

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 23 Jaan 2014 06:56
Postitas ChrisDian
Kas see mure on hiljuti tekkinud või algusest peale..? Pead ei anna aga minu meelest seal peabki ainult 4 voolikut olema. Kui hiljuti on tekkinud siis on kuskilt vaakum katki läinud. Süsteem töötab mootori vaakumi pealt mis jookseb pisikesi plast torusid mööda salongi. samuti võib olla juhtunud, et kui sinu auto mootori kallal viidi hiljuti läbi remonttöid, jäi mõni voolik kinnitamata. Ma soovitan sul teha kapott lahti, otsida üles salongi minev pisike plasttoru see lahti ühendada ja kui mootor käib paned näpu ette, pead tundma vaakumit. Kui tunned, on suurem jama. Opeli süsteemides on normaalne vaakum 25 tolli elavhõbedasammast, kui peaks olema võimalik mõõta.

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 23 Jaan 2014 17:21
Postitas janarrr
ChrisDian kirjutas:Kas see mure on hiljuti tekkinud või algusest peale..? Pead ei anna aga minu meelest seal peabki ainult 4 voolikut olema. Kui hiljuti on tekkinud siis on kuskilt vaakum katki läinud. Süsteem töötab mootori vaakumi pealt mis jookseb pisikesi plast torusid mööda salongi. samuti võib olla juhtunud, et kui sinu auto mootori kallal viidi hiljuti läbi remonttöid, jäi mõni voolik kinnitamata. Ma soovitan sul teha kapott lahti, otsida üles salongi minev pisike plasttoru see lahti ühendada ja kui mootor käib paned näpu ette, pead tundma vaakumit. Kui tunned, on suurem jama. Opeli süsteemides on normaalne vaakum 25 tolli elavhõbedasammast, kui peaks olema võimalik mõõta.
Algusest peale on see mure, eelmine omanik tegi mootorile remondi jah, silmaga vaatasin tundusid kapoti all kõik torud kinni olema, aga kas spidomeetri või seal kellade taga ei või olla neid voolikuid? Eelmine omanik paigaldas ise kompuutri ja selle kangi ehk selle vahetuse käigus jäi midagi lahti, kuigi ma ise arvan et seal taga nagu ei tohiks olla aga ku...... seda teab. Sa vist tahtsid öelda, et kui vaakumit ei tunne siis suurem jama?

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 23 Jaan 2014 17:36
Postitas ahti22
kapoti all peaks see voolik asetsema kõrvalistuja pool seal samas kus on need salongi radika torud.

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 23 Jaan 2014 18:54
Postitas Rax
kellade taga pole kindlasti mingeid torusid!!!!

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 24 Jaan 2014 08:20
Postitas ChrisDian
Ei ma kohe kindlasti mõtlesin, et kui vaakum on, tuleb suurem jama, sest kui seal vaakumit poleks, oleks viga mootori poolel ja seda on kordades kergem likvideerida, kui seda, et seal on vaakum ja viga jääb salongi poolele armaturi alla.

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 24 Jaan 2014 09:43
Postitas Omega 978
Nupu taga peabki olema 4voolikut ja üks vaba. Soovitaks kontrollida seal kus salongifilter(kõrvalistuja poolel) kojameeste juures oleva plastiku alla kuhu jooksevad ka vaakum voolikud, seal asub vaakumipaak. Kui selle küljest üks voolik lahti siis vaakum ei toimi. Enda oomil oli hiljuti selline kamm. ;-)

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 24 Jaan 2014 11:22
Postitas janarrr
Salongi filtri juures torud ilusti kinni, hiljem peab seda vaakumi asja järgi vaatama.

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 25 Jaan 2014 11:57
Postitas Omega Sport Packet
Selle kohta peaks arhiivis olema isegi joonised seltsimees Kait uploadis nad kunagi üles

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 26 Jaan 2014 11:26
Postitas janarrr
Omega Sport Packet kirjutas:Selle kohta peaks arhiivis olema isegi joonised seltsimees Kait uploadis nad kunagi üles
Kust täpsemalt ma selle leida võiks?

Re: Mure puhuriga.

Postitatud: 26 Jaan 2014 21:25
Postitas Rax
vaata kasutaja kait postitusi ja otsi üles