Mure puhuriga.
-
janarrr
Mure puhuriga.
Autoks 94 a 100kw, mure siis selline, et puhuri see reguleerimisnupp ei tööta( see mis suunab kuhu puhub) hetkel puhub igalepoole, nuppu taga on 4 voolikut küljes ja 1 ühte pole, kõige juhipoolsem ja seda voolikut ma ei leidnud ka sealt tagant, kas seal peab üldse voolik olema, kellegil mingit skeemi ehk näidata?
-
ChrisDian
Re: Mure puhuriga.
Kas see mure on hiljuti tekkinud või algusest peale..? Pead ei anna aga minu meelest seal peabki ainult 4 voolikut olema. Kui hiljuti on tekkinud siis on kuskilt vaakum katki läinud. Süsteem töötab mootori vaakumi pealt mis jookseb pisikesi plast torusid mööda salongi. samuti võib olla juhtunud, et kui sinu auto mootori kallal viidi hiljuti läbi remonttöid, jäi mõni voolik kinnitamata. Ma soovitan sul teha kapott lahti, otsida üles salongi minev pisike plasttoru see lahti ühendada ja kui mootor käib paned näpu ette, pead tundma vaakumit. Kui tunned, on suurem jama. Opeli süsteemides on normaalne vaakum 25 tolli elavhõbedasammast, kui peaks olema võimalik mõõta.
-
janarrr
Re: Mure puhuriga.
Algusest peale on see mure, eelmine omanik tegi mootorile remondi jah, silmaga vaatasin tundusid kapoti all kõik torud kinni olema, aga kas spidomeetri või seal kellade taga ei või olla neid voolikuid? Eelmine omanik paigaldas ise kompuutri ja selle kangi ehk selle vahetuse käigus jäi midagi lahti, kuigi ma ise arvan et seal taga nagu ei tohiks olla aga ku...... seda teab. Sa vist tahtsid öelda, et kui vaakumit ei tunne siis suurem jama?ChrisDian kirjutas:Kas see mure on hiljuti tekkinud või algusest peale..? Pead ei anna aga minu meelest seal peabki ainult 4 voolikut olema. Kui hiljuti on tekkinud siis on kuskilt vaakum katki läinud. Süsteem töötab mootori vaakumi pealt mis jookseb pisikesi plast torusid mööda salongi. samuti võib olla juhtunud, et kui sinu auto mootori kallal viidi hiljuti läbi remonttöid, jäi mõni voolik kinnitamata. Ma soovitan sul teha kapott lahti, otsida üles salongi minev pisike plasttoru see lahti ühendada ja kui mootor käib paned näpu ette, pead tundma vaakumit. Kui tunned, on suurem jama. Opeli süsteemides on normaalne vaakum 25 tolli elavhõbedasammast, kui peaks olema võimalik mõõta.
Re: Mure puhuriga.
kapoti all peaks see voolik asetsema kõrvalistuja pool seal samas kus on need salongi radika torud.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3584
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 51 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Mure puhuriga.
kellade taga pole kindlasti mingeid torusid!!!!
Opel Omega FL kuut 2.5dti manu
Opel Omega FL kuut 2.5dti ATM
BMW E61 530XD kuut ATM
56232754
Opel Omega FL kuut 2.5dti ATM
BMW E61 530XD kuut ATM
56232754
-
ChrisDian
Re: Mure puhuriga.
Ei ma kohe kindlasti mõtlesin, et kui vaakum on, tuleb suurem jama, sest kui seal vaakumit poleks, oleks viga mootori poolel ja seda on kordades kergem likvideerida, kui seda, et seal on vaakum ja viga jääb salongi poolele armaturi alla.
Re: Mure puhuriga.
Nupu taga peabki olema 4voolikut ja üks vaba. Soovitaks kontrollida seal kus salongifilter(kõrvalistuja poolel) kojameeste juures oleva plastiku alla kuhu jooksevad ka vaakum voolikud, seal asub vaakumipaak. Kui selle küljest üks voolik lahti siis vaakum ei toimi. Enda oomil oli hiljuti selline kamm. 

-
janarrr
Re: Mure puhuriga.
Salongi filtri juures torud ilusti kinni, hiljem peab seda vaakumi asja järgi vaatama.
-
Omega Sport Packet
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Mure puhuriga.
Selle kohta peaks arhiivis olema isegi joonised seltsimees Kait uploadis nad kunagi üles
-
janarrr
Re: Mure puhuriga.
Kust täpsemalt ma selle leida võiks?Omega Sport Packet kirjutas:Selle kohta peaks arhiivis olema isegi joonised seltsimees Kait uploadis nad kunagi üles