Opel Omega MV6 99a.
Postitatud: 02 Aug 2012 23:32
Tervist kaaskodanikud.
Sai siis endale ka soetatud saaremaalt Omega 3.0 mootoriga 99a. sinine metallik, mille kohta on ka siin foorumis täiesti teema olemas. Muidu on väga tiptop auto kõik tuled ja viled töötavad aga kere tahab tegemist. Kere ikka suhteliselt käest lastud tagumised koopaääred tahavad vahetust, kõik neli ust on suht mädad pole mõtet ülesse ehitama hakata lähevad vahetusse. Põhimõtteliselt on vaja mõlemad küljed taastada, karbid esimese ideekohaselt vahetusse ei lähe aga kui ilmneb et karbid on ka probleemsed siis tuleb ka need ära vahetada. Kindlasti tuleb kõik terve ring kettaid ja klotse vahetada kuna oma aja ära elanud. Peale lähevad ilmselt Brembo kettad ja vähe krõbedama firma klotsid. Tuleb vaadata üle ka üks tagumine pidurisadul kuna tikub peale jääma kui ketas ja klots soojaks lähevad tekib sarnane undamine nagu oleks rattalaager oma lepingu ära lõpetanud. Tuled ka vaja üle lasta poleerida kuna üks tuli ära tuhmunud ja üks xenon jubib vahest peab tolle ka üle vaatama mis seal on et vahest põlema ei lähe ja kompusse viskab rikketeate. Kindlasti on veel mõned asjad mis oleks vaja teha aga hetkel rohkem meelde ei tule. Varsti tulevad ka masinast pildid ja kindlasti pildid ka arengust masina taastamisel.
Sai siis endale ka soetatud saaremaalt Omega 3.0 mootoriga 99a. sinine metallik, mille kohta on ka siin foorumis täiesti teema olemas. Muidu on väga tiptop auto kõik tuled ja viled töötavad aga kere tahab tegemist. Kere ikka suhteliselt käest lastud tagumised koopaääred tahavad vahetust, kõik neli ust on suht mädad pole mõtet ülesse ehitama hakata lähevad vahetusse. Põhimõtteliselt on vaja mõlemad küljed taastada, karbid esimese ideekohaselt vahetusse ei lähe aga kui ilmneb et karbid on ka probleemsed siis tuleb ka need ära vahetada. Kindlasti tuleb kõik terve ring kettaid ja klotse vahetada kuna oma aja ära elanud. Peale lähevad ilmselt Brembo kettad ja vähe krõbedama firma klotsid. Tuleb vaadata üle ka üks tagumine pidurisadul kuna tikub peale jääma kui ketas ja klots soojaks lähevad tekib sarnane undamine nagu oleks rattalaager oma lepingu ära lõpetanud. Tuled ka vaja üle lasta poleerida kuna üks tuli ära tuhmunud ja üks xenon jubib vahest peab tolle ka üle vaatama mis seal on et vahest põlema ei lähe ja kompusse viskab rikketeate. Kindlasti on veel mõned asjad mis oleks vaja teha aga hetkel rohkem meelde ei tule. Varsti tulevad ka masinast pildid ja kindlasti pildid ka arengust masina taastamisel.