Opel Omega MV6 99a.
Opel Omega MV6 99a.
Tervist kaaskodanikud.
Sai siis endale ka soetatud saaremaalt Omega 3.0 mootoriga 99a. sinine metallik, mille kohta on ka siin foorumis täiesti teema olemas. Muidu on väga tiptop auto kõik tuled ja viled töötavad aga kere tahab tegemist. Kere ikka suhteliselt käest lastud tagumised koopaääred tahavad vahetust, kõik neli ust on suht mädad pole mõtet ülesse ehitama hakata lähevad vahetusse. Põhimõtteliselt on vaja mõlemad küljed taastada, karbid esimese ideekohaselt vahetusse ei lähe aga kui ilmneb et karbid on ka probleemsed siis tuleb ka need ära vahetada. Kindlasti tuleb kõik terve ring kettaid ja klotse vahetada kuna oma aja ära elanud. Peale lähevad ilmselt Brembo kettad ja vähe krõbedama firma klotsid. Tuleb vaadata üle ka üks tagumine pidurisadul kuna tikub peale jääma kui ketas ja klots soojaks lähevad tekib sarnane undamine nagu oleks rattalaager oma lepingu ära lõpetanud. Tuled ka vaja üle lasta poleerida kuna üks tuli ära tuhmunud ja üks xenon jubib vahest peab tolle ka üle vaatama mis seal on et vahest põlema ei lähe ja kompusse viskab rikketeate. Kindlasti on veel mõned asjad mis oleks vaja teha aga hetkel rohkem meelde ei tule. Varsti tulevad ka masinast pildid ja kindlasti pildid ka arengust masina taastamisel.
Sai siis endale ka soetatud saaremaalt Omega 3.0 mootoriga 99a. sinine metallik, mille kohta on ka siin foorumis täiesti teema olemas. Muidu on väga tiptop auto kõik tuled ja viled töötavad aga kere tahab tegemist. Kere ikka suhteliselt käest lastud tagumised koopaääred tahavad vahetust, kõik neli ust on suht mädad pole mõtet ülesse ehitama hakata lähevad vahetusse. Põhimõtteliselt on vaja mõlemad küljed taastada, karbid esimese ideekohaselt vahetusse ei lähe aga kui ilmneb et karbid on ka probleemsed siis tuleb ka need ära vahetada. Kindlasti tuleb kõik terve ring kettaid ja klotse vahetada kuna oma aja ära elanud. Peale lähevad ilmselt Brembo kettad ja vähe krõbedama firma klotsid. Tuleb vaadata üle ka üks tagumine pidurisadul kuna tikub peale jääma kui ketas ja klots soojaks lähevad tekib sarnane undamine nagu oleks rattalaager oma lepingu ära lõpetanud. Tuled ka vaja üle lasta poleerida kuna üks tuli ära tuhmunud ja üks xenon jubib vahest peab tolle ka üle vaatama mis seal on et vahest põlema ei lähe ja kompusse viskab rikketeate. Kindlasti on veel mõned asjad mis oleks vaja teha aga hetkel rohkem meelde ei tule. Varsti tulevad ka masinast pildid ja kindlasti pildid ka arengust masina taastamisel.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega MV6 99a.
Nagu arvata võib,siis tegu nähtavasti adikingi endisega ja loodan tõsiselt,et pead oma sõna ja hoiad ikka oomi elus.Oleme nõus kindlasti oskuste piires sulle nõu andma remondi suhtes ja ära solvu,kui kohe vastust ei saa,aga küll ikka lõpuks tuleb.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Opel Omega MV6 99a.
Pean ikka oma sõna ja teen oomi ilusti korda et masin oleks ilus nii seest kui väljast ja süda tuksuks edukalt veel aastaid. Uued uksed ja tiivakaared said juba ära soetatud. Varsti tuleb minna autoga värvi kokku sobitama ja läheb ära tõsisemaks tööks. Täna veel viimane tööpäev ka siis 2 nädalat puhkust loodan selle ajaga masina valmis saada.
Re: Opel Omega MV6 99a.
Ohh, väga hea tegid ikka teema
Jaksu autoga, ootan huviga pilte kuidas masin areneb, usun et tuleb väääääga ilus oomi sellest nüüd. 


Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
Re: Opel Omega MV6 99a.
Adi, teeb veel nii korda, et sul hakkab kahju
Edu autoga igastahes!

Edu autoga igastahes!
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Re: Opel Omega MV6 99a.
Küsimus suurele ringile kes teab mis puksid tuleks tagasillas ära vahetada et saada tagarattad sirgu tagasi kuna on liialt lääpas ja tahaks nad sirgeks tagasi saada.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega MV6 99a.
Pakun,et pigem tuleks vedrud vahetada,sest need surnud.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Opel Omega MV6 99a.
Õõtsharkide puksid ja külgkalde vardad...ja kui abiraami puksid kah läbi on,siis ka need.Siis on tagasild ok.
Iseasi on vedrud ja amordid.
Iseasi on vedrud ja amordid.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega MV6 99a.
Tegelt ootaks huviga,kui see oomi saaks endale täiesti ainulaadse värvi,mida tehasest ei antud.Aga seda vist palju loodetud.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Opel Omega MV6 99a.
Täna sai siis lõpuks masinale ka tümps sisse. Eile sai asi käsile võetud ja täna alles lõpetatud. Läks küll kaua aega aga kaua tehtud kaunikene kaabeldus korralik, kõik tehtud nii kuis peab ainult et võimendi oleks veel vaja kinnitada kuhugi hea koha peale. Oleks vaja osta veel uus aku, kuna see suht nõrga võitu mis praegu peal ja kindlasti ka kondekas vahele et kaoks voolu kõikumine ära, sest see ei mõju xenonitele ja terve auto elektroonikale just kõige paremini.
Re: Opel Omega MV6 99a.
Kallis kaasfoorumlased mul suur mure, täna siis lõpetas töölepingu ära reduktor
mille vist eelmine omanik vahetas aga ei pidanud mitte vastu ja uuesti vastu taevast. Nii et oleks abi vaja korraliku reduktori leidmisel 3,0-le manuaalkastiga masinale. Kõik pakkumised oodatud. Tänud ette juba 

