Anna kanatust automüüjatele
> **P.S. VÕETUD REAALSEST ELUST 2008 AASTAL!**
>
> **ESIMENE KIRI MEIE** **AUTOMÜÜJALE!**
>
> -----Original Message-----
> *From:* Andrus [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
> *Sent:* Saturday, January 19, 2008 8:00 PM
> *To:*
kasutatud@rael.ee <mailto:
kasutatud@rael.ee>
> *Subject:* Tere
>
> Kirjutan seepärast, et sooviks üleüldist infot autode kohta. Ausalt
> öeldes pole mul kunagi autot olnud, kuid juhiluba on olemas. Ma ei tea
> mitte midagi, mida peab auto juures teadma. Kas olete nõus 100% ausalt
> vastama?
>
> Meie vajadused. Ega eriti palju sõita pole vaja. Elan linnas, kus kõik
> saab jalgsi korda aetud. Aga lihtsalt hetkel sondeerin pinda, millised
> on tingimused jne. Põhiline asi, millega tekib probleeme, on ainult see,
> kui tõesti peaks vahel olema vaja transporti, ilma milleta saaks küll
> kuidagi hakkama, aga ära tüütab alati kellegi peale lootmine ja
> mangumine. Kuna olen kalamees, siis see olekski peamine põhjus, miks
> autot üldse ostaksin, kuna kummipaati on kehv rattaga vedada, eriti veel
> pikemat aega. Seega auto ei tohiks olla liiga madala põhjaga, et
> kuhugile kinni ei jääks. Kuna oleme kahekesi, siis puudub minu arust
> vajadus 4-le uksele, aga istekohti peab olema kindlalt 4.
>
> Kuna ma tõesti ei tea, mis auto on hea ja mis mitte, siis esialgu
> meeldib kõige rohkem Honda, kuna mulle meeldib nende tore robot Asimo.
>
> Mida tähendab muidu see luukpära ja immobilisaator? Millised vidinad
> peaksid kindlasti autole lisaks olema?
>
> Mõningad mõtted, millele olen mõelnud, milline võiks auto olla (ei ole
> tähtsuse järjekorras).
>
> 1. Kahe uksega.
>
> 2. Katuseluuki ei taha.
>
> 3. Võimalikult lühike ja väike auto, et mahuks igale poole ära.
> (Tegelikult parim oleks see India uus auto, kuid seda Euroopas veel ei
> müüda ja niikuinii hakataks mõnitama).
>
> 4. Auto ei pea olema võimas ega suure mootoriga. Kuhugile maastikule ei
> roni, ega soos ei sõida. Võimalikult väiksema kütusekuluga. Seda ei tea,
> kumb on parem, kas bensiin või diisel.
>
> 5. Ei tohi olla liiga madala põhjaga, kuna muidu jääks kinni isegi mõnel
> kruusateel, sest rattaga sõites olen avastanud ka maanteedel erinevaid
> "üleminekuid", rääkimata siis väikestest teedest, mis viivad mingi
> veekoguni. Samas tean, et maasturi kõrgust ei ole tavalistel sõidukitel,
> aga selline mõistlik kõrgus, mis vastaks meie teedele.
>
> 6. Meeldiks rohkem automaatkäigukastiga, kuid kas need on paremad ja kas
> nad on kallimad?
>
> 7. Auto peab olema igati vastupidav ja korralik, kuna ise parandada ei
> oska ja sedasi võin jääda tee peale. Pole kunagi ratastki vahetanud. Hea
> mootor, tugev kere, võimalikult odavad varuosad. Mäletan, et kunagi oli
> tuttaval auto, millel jäi gaas peale ja kiirus pidevalt tõusis, tuli
> aeg-ajalt seisma jätta, et hoog maha läheks. Ühes foorumis aga jälle
> öeldi, et on autosid, mis hakkavad vibrama, kui kiirus on üle 70-ne.
> Tahame korralikku autot, mis ei hakka kohe lagunema, sest ise parandada
> ei oska ja pole mõtetki sellist osta, mis vajab täielikku
> ümbervahetamist juppide näol. Auto ei tohiks olla ülejuhitav ehk liiga
> tundlik kuidagi. Ma ei oska sellel teemal kaasa rääkida, tahaks lihtsalt
> korralikku autot, millega tee peale ei jääks. Ja sooja peab ka hoidma,
> kuna kalal olles vahel ikka tahad ööseks sisse minna.
>
> 8. Kindlasti väga turvaline. Ise sõidan korralikult ega tarvita alkoholi.
>
> 9. Kujutan ette, et auto võiks olla valmistatud vähemalt 2003, mitte
> varem. Aga ma pole selles väga kindel, kuna mõni võib olla vanem, kuid
> on korralikult hoitud ja vähem temaga sõidetud. Teie kodulehel nägin
> Opel Astrat 1992, üks kasutaja Saksamaalt - väga kena värv ja hind ka
> odav, kuid kas tegemist on ikkagi panniga?! Palun öelge ausalt, millist
> autot meil vaja oleks!!! See on muidu 4 uksega, meil pole muidu nii
> palju vaja, aga mida arvate?
>
> 10. Kilometraaži näit ei tohiks ehk olla üle 100 000-nde. Ei tea sedagi,
> kui palju on kasutatud auto puhul mõistlik see näit. Aga sellega on see
> häda, et siis peab see number vastama kindlasti tegelikule läbitud
> maale, mitte ei ole seda kuidagi krutitud nagu telekas räägitakse.
>
> 11. Loomulikult peab olema tegemist ausa, kuid siiski soodsa kaubaga.
> Mingil juhul ei tohi olla sellist pettust, et midagi on plastiliiniga
> kokku mäkerdatud ja värviga üle lastud. Ei taha mingil juhul avariilist
> autot, kuidagi kahtlast selles mõttes, et on kas varastatud olnud või
> kellegi kurjategija käest ära võetud. Parem oleks see, kui kasutajaid ei
> oleks olnud varem palju. Parim oleks ainult üks.
>
> 12. Muidugi soovime kasutatud autot, kuna uut ei jõua osta. Auto hind ei
> tohi kindlasti ületada 100 000.-, kuid sooviks ikkagi võimalikult
> soodsat ja kõikvõimalike korralike lisadega. Kuna kahe uksega auto peaks
> olema ju selgelt soodsam kui seda on 4 ust, siis tegelikult oleks parim,
> kui hind ei ületaks 50 000.-
>
> 13. Millised lisad on olulised? Meile pole vaja, et muusikat kostaks
> kümne kilomeetri kaugusele, aga midagi mõistlikku võiks autos kuulata
> küll - korralik raadio. Ja muidugi muud asjad ka, mis peaksid olema.
> Kindlasti signalisatsioon. Ei tee paha roolivõim ja ABS pidurid. Kui see
> reguleeritav roolisammas tähendab seda, et saan rooli mugavamalt
> sättida, siis seegi on hea, kuna ise väga suurt kasvu ei ole. Istet peab
> ka saama reguleerida. Olen näinud ka endast lühemaid rooli taga, nii et
> sellega ei peaks probleeme olema. Kesklukustus - kas on vajalik?
> Turvapadjad jne.
>
> 14. Värvus võiks olla pärlmutter hästi valminud tume kirss, pärlmutter
> tumesinine või pärlmutter tumeroheline.
>
> 15. Auto markidest on mõned tuttavad maha laitnud kõik prantsuse autod
> ja Fordi. Kiidetud on jaapanlasi, Volvot, Volkswagenit ja ka Audit.
> Opeli kohta ollakse kuidagi keskmisel arvamusel. ... Ma ei tea mitte
> midagi. Igati korralikku autot sooviks; kindlasti soodsat; ökonoomset -
> väga oluline, sest auto võib ju odav olla, kuid kui võtab meeletult,
> siis ei tasu ju ära; väljast väikest - seest mahukat; kahe uksega;
> turvalist. Muidu silma on jäänud Honda Jazz, Toyota Aygo, Opel Corsa -
> selle kohta oli kusagil info, et ei ole usaldusväärne, Honda HR-V,
> Mitsubishi Colt CZ3 Invite. Me ei hakka kedagi väga vedama, et peaks
> kedagi ka selja taga nägema, kui tõesti vahel on vaja, siis saab ka eest
> minna. Või olen ma sellest asjast valesti aru saanud? Palun väga ausat
> vastust, kas neist on mõni korralik ja kindel ka vähemalt 10 aastat!!!
> Ja mida teie enda pakkumised endast kujutavad? Mida odavam, seda parem,
> aga kehva ka ei taha - ikka igati korralik peab olema, et midagi ei
> juhtuks. Äkki need vanemad kuluvad kuidagi sõidu ajal ära ja üks hetk
> käib näiteks rool küll peos ringi, kuid rattad ei keera!
>
> 16. Autos peaks olema võimalik seljatoed alla lasta, et saaks puhata,
> kui kusagil kalal öö peale jään ning telgis olla ei saa. Muul ajal ega
> eriti ei sõidakski, kuna kütus on ju ka kallis. Kui, siis vahel tõesti
> kusagil ära käia, kui ilm on halb, aga minema peab. Auto oleks meile
> selline lisavõimalus liikumisvabaduseks, et kui on vaja, siis saab
> kasutada - pidevalt ei sõidaks. Samas, meil pole garaaži, kuid teistelgi
> seisavad autod akende all. Mida võib aga auto teha, kui sõidame harva?!
> Kas mõjub kuidagi halvasti?
>
> 17. Eesmärk oleks osta auto, kui sellise raha kokku saame ja siis umbes
> 5 aastat hiljem vahetaks uuema vastu samade näitajate poolest - praegu
> mõtlen nii. Samast firmast, kust esimese ostame, et saaks vahetada. Aga
> siis ei tohiks firma nii kaval olla, et meie poolt kasutatud auto
> ostetakse tagasi sellise mõttetu hinnaga, et sama hästi võiks osta
> jalgratta. Hind olgu aus, aga klienti petta ka ei tohiks. Et näiteks,
> kui ostame auto, mis maksab 60 000.-, 5 aastat hiljem on ta loomulikult
> odavam, kuid mitte nii, et meilt ostetakse ta tagasi hinnaga 30 000, aga
> müüki läheb hinnaga 45-50 000. See oleks liiga suur vahe. Kui väärtus on
> 45 000.-, siis üsna sinna lähedale tahame saada ka. Eks mingi
> vahendustasu on kindlasti vahel, aga nii kalliste asjadega ei taha petta
> saada. Nii rikkad me pole. Muidugi oleks hea ka garantii autole, mille
> ostame. Liisingust ei tea me midagi ja meile ei meeldi võlgu olla.
> Pealegi läheb asi sedasi kallimaks.
>
> 18. Ootame firmalt, kelle me välja valime, täielikku koostööd ja
> abistamist. Mitte mingit vassimist nagu oli ühe mu tuttava soomlasega.
> Oli vaja väike töö ära teha, kuid talle üritati väänata suur summa
> põhjendusega, et tööd on palju. Ei mingit pettust, tahame igati vältida
> kõikvõimalikke telesaateid, kus lahatakse selliseid probleeme! Kui on
> vaja, tuleks midagi remontida või hooldada, aga kõik olgu aus ja
> võimalikult soodne. Kas teie firmale saab alati kindel olla, et
> igasugune abi on alati olemas?! Ma ei tea sedagi, kui tihti ja millist
> õli peab panema - põhimõtteliselt ei tea üldse autodest midagi. Luba on
> olemas tänu sellele, et haridusega oli võimalus saada ka juhiluba -
> müstiliselt odavalt ja seaduslikult. Vahel olen sõita saanud mõne
> tuttava autoga, kuid minu pärast võib kapoti kinni keevitada, kuna ei
> tea selle all olevast kraamist midagi. Aga kui ikkagi auto ostaksin,
> siis tahan, et mind minu rumaluse tõttu kurjalt ära ei kasutataks. Et
> mängult remonditakse midagi, mis remonti ei vaja ja pärast saan sellise
> summa!
>
> Palun ja ootan siis vastust! Millised on võimalused, hinnad, tingimused,
> pakkumised, prognoosid võimalike hinnatõusude või soodusaegade kohta
> jne? Mida arvata elektriautost või see hübriid? Toyota Prius.
>
> Andrus.
>
>
> **TEINE KIRI MEIE** **AUTOMÜÜJALE!**
>
> -----Original Message-----
> *From:* Andy [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
>
> *Sent:* Tuesday, January 22, 2008 7:49 PM
> *To:*
kasutatud@rael.ee
> *Subject:* Tere!
>
> Kas saite mu kirja kätte? Miks mulle ei vastata? Ma ei lähe küsima
> neid asju mõnelt möödujalt tänaval, et milline mulje teile jäänud on
> autodest, ma küsisin automüüjalt, kes peaks olema asjadega kursis eriti
> kasutatud autode puhul, millised probleemid võivad olla jne. Jätab
> sellise mulje, et automüüjad töötavad valel alal, kui autode kohta nõu
> ei oska anda. Ma olen ju oma soovides vägagi konkreetne, ainult et kiri
> oli pikk! Täpselt sama sündroom, mille kogesin läbi juba videokaamerat
> ostes ja ka arvutiga, et müüjad "ei oska" nõu anda. Tahad osta arvutit,
> ära küsi nõu arvutipoodidest - tahad osta autot, ega infot ei saa ka
> nende käest. Ikka tahetakse nii nagu oli ühes naljasaates, et kotlett
> hambusse ja minema, pole vaja restorani pikalt kinni hoida - aeg ja koht
> maksavad. Ehk jutu mõte on selles, kui nähakse, et kohe suurt kasumit ei
> tule, siis pole mõtet ka infot jagada.
>
> Kui üldiselt on kuulda olnud, et sel ja teisel autol on puudusi, siis
> midagi peaks ju teadma. Küsisin väga konkreetselt, kui palju oleks
> kasutatud auto puhul mõistlik läbitud maa ja praktiliselt iga asja
> suhtes oli täpne küsimus. Seepärast ma kardangi selliseid libekeelseid
> automüüjaid, et ei tea, mida peab teadma, aga kui keegi ei anna sellist
> infot, milliseid nõkse nad kasutavad, siis olen ikkagi orgi otsas. Uue
> auto miinused tõin juba välja, et seda pole mõtet osta. Inimesed ja
> liiklus on liiga ogaraks läinud, et sellist summat välja panna ja
> riskeerida.
>
> Toon siis veel kord välja oma konkreetse soovi, kui seda oli kirjast
> raske välja lugeda.
>
> 1. Ei tea, mis marki auto, aga - VÄGA HEAS KORRAS võimalikult ökonoomne
> ja lühike auto (alla nelja meetri oleks parim).
>
> 2. Signalisatsioon.
>
> 3. ABS pidurid.
>
> 4. Roolivõimendi.
>
> 5. Konditsioneer.
>
> 6. 2 turvapatja.
>
> 7. Kesklukustus.
>
> 8. Ilma katuseluugita, vähemalt mitte klaasist.
>
> 9. Hind 30 - 35 000.-
>
> 10. Mõningad lisad ehk veel.
>
> 11. Mitte väga vana auto. Üle kümne aasta võib ehk isegi olla, aga mitte
> palju.
>
> 12. Mitte mingit salgamist puudustest - neist tahan enne ostu teada
> saada, mitte hiljem ise kogeda ja vihastada.
>
> Üks teine firma ütles nii, kes müüvad peamiselt uusi autosid või paari
> aasta vanuseid, et küsige kasutatud autode ettevõtetest, seal on
> kindlasti olemas spetsialistid, kes aitavad teil sobiva välja valida.
> Siin ma siis nüüd olen! Ja kui üks ütles, et neid termineid peaksin
> teadma autokoolist, siis ega ikka ei räägitud küll terminitest - tähtis
> oli liikluseeskiri ja korralik sõit. Võibolla nüüd isegi räägitakse, aga
> siis mitte. Nii et see tegelane, kes mulle sedasi vastas, oli ise ka
> libekeelne suli, kes ei taha mingit infot kliendile jagada, peaasi, et
> ruttu pururikkaks saaks kasvõi kliente pettes.
>
> Kas te vastate? Või on tegemist järjekordse pettur-firmaga?! Ma ei saa
> aru, miks ilusti palutud ja viisakalt pöördutud abipalvetele ei vastata
> kenasti! Või kui te pole kirja kätte saanud või seni pole aega olnud,
> aga kindlasti soovisite vastata lähimal ajal, siis muidugi vabandan -
> jätan siiski lootuse, et ehk on tegemist kerge arusaamatusega! Vastasel
> korral tundub imelik, et autosid müüvad isikud, kes autodest midagi ei
> tea ja ei taha neid kohe kuidagi müüa.
>
> Klient.
>
> **TAGASIHOIDLIK VASTUS KLIENDILE!**
>
> Tere!
>
> Mulle edastati tutvumiseks Teie poolt saadetud meilid, kus
> soovite osta kasutatud sõidukit. Vaadates läbi Teie poolt
> tingimuseks seatud lisavarustuse, tehnilised andmed ja hinna,
> peame kahjuks teatama, et sellstele kriteeriumitele vastavat sõidukit
> ei ole meil pakkuda. Vabandame võimalike ebameldivuste pärast!
>
> Lugupidamisega
>
KOLMAS KIRI !
-----Original Message-----
From: Andy [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
Sent: Wednesday, January 23, 2008 6:57 PM
To:
kalle@rael.ee
Subject: Vastus
Tere! Aitäh! Eriti tänan selle eest, et kõige viisakam vastus Viljandi
autopakkujatelt! Kui ei tegeleta maaletoomisega, siis on teine asi. Aga
mulle jääb juba selline mulje, et ega polegi võimalik autot osta, sest
millegipärast üks teine firma Viljandis andis mõista ja ka teie kirjast võib
välja lugeda, et ma otsiksin nagu midagi müstilist ja maavälist, mida pole
lihtsalt olemas. Ma lihtsalt ei tea, milline oleks hea normaalne auto, mis
ikka sõidab ka. Seepärast uurides juba üsna pikka aega, olen näinud
erinevate pakkumiste lisasid ja kuuldes, mida mõni on maininud, mis tuleb
kasuks auto juures, siis mõtlesin, et ehk need lisad või juba algselt olemas
olevad nähtused peaksid juures olema.
On kaks võimalust. Kui palju selline kasutatud auto siis maksma peaks, kus
need tingimused olemas oleksid? Ilma et see uus oleks. Või teine variant, et
kui olen liiga nõudlik kasutatud auto puhul, siis millistest lisadest oleks
mõistlik loobuda, et ehk nad väga olulised ei olegi? Sellest me saame ju
mõlemad aru, et kes tahab autot osta kiiremini liikumiseks, siis auto peab
ikka sõitma ja mitte treileri peal teenindusse, vaid gaasi andes ise! Palun
vabandust, aga ma ei tea, kas kasutatud auto ikka peab olema
liikumisvõimeline. Sest mulle ütles üks firma, et nende autod on katki,
nemad mind aidata ei saa. Küsisin viisakalt lisainfot, sooviti vaid edu, ei
mingit infot. Või on tõesti nii, et infot ei taheta mitte mingisugust anda,
et tegemist oleks nagu suure kartelliga, kus kõik peavad käituma ja rääkima
samasugust ümmargust juttu?! Mis mõtet siis on selliste autode müümisel, mis
on katki?! Kurvaks teeb, olime täitsa õhinal huvitatud meeldiva firmaga
koostööst, aga vaimustus hakkab raugema! Ma ei süüdista teid. Kui sellist
autot teil pole, mis oleks vastupidav, siis saan aru. Aga imelik on mõelda,
et tegelikult on tänavad ju täis selliseid ronte, mis kole - ikka sõidavad,
aga kui hullud siis kasutatud autode firmadel need autod müügis on? Üks
sõber mainis, mis hetkel meenus, et oli mõni aeg tagasi oma auto kiiresti
maha müünud, mis hakkas järjest kuluma. Pidi nii olema, et kui juba hakkab
kuluma, siis pole enam midagi teha. Kui te saaksite ausalt vastata, siis kas
üle kümne aasta vanused autod on kõik nii või naa sellises seisus, et
suurema osa ajast oleks vaja olla nendega teeninduses, mitte liikluses?
Aitäh selle lehekülje eest! Ma teadsin küll seda, aga hetkel olen läbi
vaatamas kõikide Eesti firmade pakkumisi. Mida ma siis valesti olen teinud?
Tõesti nukraks teeb! Hea küll, sain teada, et ABS piduri ja konditsioneeri
peab kaasa saama, mitte et saab hiljem lisada. See tähendab, et suurem osa
kasutatutest on nii vanad, et sel ajal selliseid asju veel ei tehtud, mis
kitsendab selliste näitajatega autode valikut. Aga miks need autod siis
ikkagi veel sedavõrd kallid on, kui nendega enam sõita ei saagi või siis
kuidagimoodi?! Aga kas ma saan usaldada firmat, kes reklaamib, et auto on
väga heas korras? Ja kui need näitajad on olemas, et ma saan vestlusest
sedasi aru, et siis räägime juba hindadest ca 75 000.- Aga kui need ka
tegelikult "katki" on või ei anta mingit kindlust, et sellega ka sõita saab,
siis ma ei suuda mõista, kuidas neid üldse ostetakse?! Sellist summat ei saa
ju välja käia, kui kohe ära laguneb! Ütleme näiteks remondi korral - kas
olete nõus maksma mingi veetoru eest kõrget hinda, mis võib ku...... teab kunas
õhku lennata suurest survest, ja uputate nii enda elamise kui ka näiteks
korterelamu korral alumise naabri elamise?! Toru on küll uus, jah, aga uus
auto pole ka ju mingi kindlus - ja millised hinnad neil on! Mõni sama kallis
kui korter ise, aga millistest riskiastmetest me räägime! Vastupidavuse
seisukohalt peaksid majad ja korterid olema kümneid kordi kallimad, ehk
teisisõnu, näiteks tavaline 2-toaline korter Viljandis peaks maksma siis ju
vähemalt 25 miljonit. Ainult vahel on vaja veidi tapetseerida või midagi
värvida. Aga autod on vaata et kohe läbi.
Tõepoolest väga vabandan, et olen teie aega raisanud ja sellist moraali
loen, sest kisub hetkel pettumuse poole. Saite vähemalt huvitavat lugemist.
Meie sooviks oli lihtsalt osta tagasihoidlik, kena välimusega, korras ja
natukenegi vastupidav auto, millele tahtnuks saada müüjapoolset julgustust,
et seda autot võite usaldada, ta on üsna hästi hoitud ja korralik, aga kui
mingeid probleeme võib tulla ja kindlasti ka tuleb, sest tegemist on ikkagi
kasutatud autoga, siis alati oleme nõus teid meeleldi aitama, ega me teid
hätta ei jäta, ja kui soovi on, siis edaspidi ostame teie vanema auto tagasi
ning vahetame koos kompensatsiooniga jällegi veidi parema ja uuema vastu ja
saate nii natuke summat lisades tasapisi, kui kohe jõudu pole kallimat osta,
endale uuema ja parema auto, aga te ei pea ka kartma, et nüüd esimest autot
ostes teile täielikku rämpsu müüme, sest see auto on igati korralikult
hoitud ja võite usaldada küll, eriti arvestades veel sellega, et te
tõenäoliselt väga tihti üldse sõita ei kavatsegi.
Aga praegu on jäänud mulle mulje, et me nõuame midagi utoopilist, et
kuidas te üldse julgete soovida 30-ne tuhande eest liikuvat sõidukit, sest
nii mulle ühes kohas mõista anti. Aga mina ütlen, et kui pole selle summa
eest mõistlikke lisasid, siis ei tohiks ju auto üldse enam nii palju maksta,
kui juba üle 10-ne aasta vana on. Ma ei mõista hetkel seda asja! ... Kui
soovite lihtsalt ükskõikselt "edu", nagu seda see teine tegelane tegi, kes
müüb ainult katkiseid autosid ja ei suutnud mulle vastata kõige
elementaarsemaid vastuseid, mida üks automüüja teadma peaks, siis on tõesti
ääretult, ääretult kahju!!! Mida ma peaksin siis automüüjate arvates tegema?
Kas tõesti nõus olema ilma mingi lisainfota maksma ükspuha mis sõiduki eest
üle mõistuse kõrgeid summasid ja samas mitte julgema paluda vähimatki
garantiid, et kui oleme välja käinud oma 30 000.-, et sellise summa eest ei
tohi veel paluda, et auto liiguks ka homme?! Või et selle summa eest poleks
meil õigus juba ka lisavarustusele ja mõnele sellisele näitajale, mida
lisada ei saa?! Sellisel juhul ei õigusta ju absoluutselt need hinnad enda
olemasolu, kui auto vanus on üle kümne aasta ning kohe-kohe kukub muu mufloo
ka ümbert ära, kuna muud detailid on niigi juba ära elanud.
Nüüd pean veel kord vabandama, kuid hetkel olen tõesti masenduses. Ma küll
ootaks teilt vastust, mida selle teema kohta üldse teadma peaks ja kas ongi
üldse võimalik osta kasutatud autot, mis vastu peaks? Või ongi nii, et kui
isegi mõni firma reklaamib, et auto on väga heas korras, lisades 3
hüüumärki, kas siis parimal juhul saame sõita 100km ja ongi õhtal ning kui
seda teksti pole lisatud, siis saame väravast välja ja vaadake ise, kuhu
tahate oma ostu lükata?! Ostsime mõne aasta eest jalgrattad, mis pole väga
kehvad, kuna meeldib matkata ja oleme sõitnud juba tuhandeid kilomeetreid,
aga peavad vastu. Eelmisel aastal käisime lausa Riias. Oli ka vihmase ilmaga
kruusateid, mis pritsis kõik täis, aga vastu peavad. Kuid autod on sellised
nõrgukesed, et see teine firma ütles, et kõik on katkised. Ja saates "Kaua
võib" on pidevalt probleeme ka uute autodega.
Nii et soovitate siis autoostust loobuda?! Või olen tugevalt
ülereageerinud?! Aga tulemus ongi selline, kuna siiani pole ükski firma
natukenegi ausalt infot jaganud ning selle teema kohta asjalikke soovitusi
andnud, et kas meile ikka on vaja, et ABS ka peal oleks või kui sõitmist on
vähem, et äkki saame hakkama ka millegi tagasihoidlikumaga, kuna põhiline
eesmärk on kalal käia, et mugavamini veekogu äärde jõuda ja ka tagasi. Aga
selge on see, et auto peab olema suuteline sõitma rohkem kui mingi 1000km ja
siis on küpse ning meile on üsna kindlalt vaja ka signalisatsiooni, et
kuuleks järvel olles, kui keegi kallale kipub.
Suur aitäh siis mingigi info eest, sest siiani olete kõige rohkem
vastanud, kuigi mina räägin ausalt oma mõtetest ja püüan olla selgitav oma
vajadustest!!! Või oskate ja "julgete" anda infot, millise firma poole me
võiksime pöörduda, et saada lõpuks mingi lahenduse?! Pärnus oli mingi firma,
kellel oli selliseid üsna soodsaid pakkumisi päris palju, kuid nüüd hakkame
kartma, et need autod on kõik olnud 2005 selle tormi ja uputuse käes, sest
merevesi pidavat ära rikkuma ja ei tasu selliseid osta.
Tõenäoliselt pole teil aega ega tahtmist ausalt rääkida, miks automüüjad
nii salakavalad on. Paistab, et nad nagu kohe haistavad probleemi, kui nii
targa ja nõudliku kliendiga tegemist on, kes julgeb oma õiguste eest seista,
ostes kalli raha eest kaupa, millel peab olema ka väärtus. Aga palun siiski
vastust! Ja ma ei saa aru, miks see teine firma ei selgitanud, mis asjad ja
kui vajalikud on spoiler, immobilisaator ning immobilaiser! Kas olete nõus
selgitama?
Siiski lugupidamisega ning kõike paremat, Andrus.
VASTUS KLIENDILE!
Tere!
Põhjus miks Teile keegi konkreetset vastust anda ei saa on lihtne!
Teie jutust selgub, et soovite olematu läbisõidu ja
hinnaga, ilma ühegi veata kasutatud autot, millel oleks
garantii, kõik lisad, puuduksid kütuse ning hooldekulud.
Seejuures peaks auto müünud firma selle mingi aja pärast
enamvähem sama hinnaga tagasi ostma. Mis liigub see ka kulub!
Imesid siin ilmas juhtub aga imetegijad ei ole kindlasti
mitte automüüjad ega ka tegijad! Võimatut soovi on ka võimatu täita ja
päris kindlasti ei ole sellist kasutatud autot kellelgi
müügis mis Teile sobiks. Peate kõigepealt iseendale selgeks tegema
millist sõidukit Teile reaalselt vaja on ja millised on
võimalused selle soetamiseks. Automüüja ei ole psühhiaater,
et aidata Teil endas selgusele jõuda.
Minu LÕPLIK arvamus on, et kui Te soovite autot, millel oleks
täidetud vähemalt kaks Teie poolt pandud tingimust (garantii
ja olematu läbisõit), siis peaksite kaaluma ikkagi uue auto ostu!
Lugupidamisega
müügijuht