K: Ukselüliti juhtmed.
K: Ukselüliti juhtmed.
Mure selline, et auto arvates on uksed lahti. Ei saa valvesse panna ja salongis tuled ei kustu ära. Mure on ainult esiustega(täpselt ei tea kummaga). Ukselülitid olen juba üle vaadanud, seal paistab kõik korras olevat. Aga oskab keegi öelda kust kaudu ja kuhu need lülititejuhmed välja jõuavad? Kuskil on ilmselt mingi lühis. Autoks on Omega B sedaan 94 a.
Omega 2.0 100kw ´94
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Re: K: Ukselüliti juhtmed.
Oksiidikiht peaks olema ilusti näha, kui lüliti lahti võtta. Aga ei ole. Ja oksiid ilmselt takistaks ühendust - tuled ei läheks salongis põlema. Mul aga põlevad koguaeg ka siis kui uksed kinni ja süüde sees.
Omega 2.0 100kw ´94
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Re: K: Ukselüliti juhtmed.
Asi võib ka selles olla,et auto tulede lüliti sees olevad metallkuulid on välja kukkunud pesast ja siis sealt nuppu tõmmates-lükates tuled ei kustu,et uuri seda lülitit 

Re: K: Ukselüliti juhtmed.
Kas see tulede lüliti viga oleks tunda ka nupu liigutamisel, või peab kindlasti lüliti laiali lammutama?Q-tok kirjutas:Asi võib ka selles olla,et auto tulede lüliti sees olevad metallkuulid on välja kukkunud pesast ja siis sealt nuppu tõmmates-lükates tuled ei kustu,et uuri seda lülitit
Omega 2.0 100kw ´94
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Re: K: Ukselüliti juhtmed.
No nupp peab käima kõvasti sisse ja välja,kui kergelt käib siis viga selles,aga samas vahel oksudeeruvad need klemmid lüliti taga ära ja hakkab jamama.nibiru kirjutas:Kas see tulede lüliti viga oleks tunda ka nupu liigutamisel, või peab kindlasti lüliti laiali lammutama?Q-tok kirjutas:Asi võib ka selles olla,et auto tulede lüliti sees olevad metallkuulid on välja kukkunud pesast ja siis sealt nuppu tõmmates-lükates tuled ei kustu,et uuri seda lülitit
Re: K: Ukselüliti juhtmed.
Ainult nupu sisse-välja käimisest ei pruugi aru saada, kas lüliti korras. Vahest tükib ka nupu tagumise osa rõngas, mis salongivalgustuse ära peaks katkestama, ära vajuma ja selle taga olev metallpulk hoiab salongivalguse klemmid ühendatult. St tasub lüliti lahti võtta ja salongivalgustust lülitav osa üle käia - kas lülitis olev metallpulk eemaldada (kaob võimalus salongivalgustust lülitada) või vastavaid klemme veidi sissepoole lükata.Q-tok kirjutas: No nupp peab käima kõvasti sisse ja välja,kui kergelt käib siis viga selles,aga samas vahel oksudeeruvad need klemmid lüliti taga ära ja hakkab jamama.
Kui oleks tuledelüliti klemmide oksüdeerumises asi, siis oleks mure vastupidine.
Re: K: Ukselüliti juhtmed.
Nüüd on olukord nii, et nii nagu viga tuli nii see ka kadus. Ja nii juba teist korda. Ilmselt ootan ära kuni uuesti jamama hakkab siis uurin ja lammutan ning siis ehk näeb kus midagi muutub.
Omega 2.0 100kw ´94
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Re: K: Ukselüliti juhtmed.
Ega iga üks räägib oma kogemustestErki kirjutas:Ainult nupu sisse-välja käimisest ei pruugi aru saada, kas lüliti korras. Vahest tükib ka nupu tagumise osa rõngas, mis salongivalgustuse ära peaks katkestama, ära vajuma ja selle taga olev metallpulk hoiab salongivalguse klemmid ühendatult. St tasub lüliti lahti võtta ja salongivalgustust lülitav osa üle käia - kas lülitis olev metallpulk eemaldada (kaob võimalus salongivalgustust lülitada) või vastavaid klemme veidi sissepoole lükata.Q-tok kirjutas: No nupp peab käima kõvasti sisse ja välja,kui kergelt käib siis viga selles,aga samas vahel oksudeeruvad need klemmid lüliti taga ära ja hakkab jamama.
Kui oleks tuledelüliti klemmide oksüdeerumises asi, siis oleks mure vastupidine.

Mina rääkisin nii nagu mul on olnud asi..
