




Faricu käest tulekul tule alune liist kundepoolne ja hetkel ühte lõdvikut ka vaja ning vaakum voolikud ühendada ja üvle. Hästi läheb saab homme tehtud siis vahetan kettad klotsid ära ning veel õli ja siis peaks üv'lt ilusti läbi minema.
Suured tänud eks vaatan homme üleJospa kirjutas:Olin ka nende voolikutega kunagi kimpus ja see on ilmselt ainuke info mis neti avarustes on http://oldsite.omegaowners.com//forum/Y ... 1152565204
Tulede pesuriteta stange on aga eks sellega tegelen homme 2 auku ja 4 piklikumat osa ja valmis. Pole õnneks midagi ulmelist.Anz69 kirjutas:Üks huvitav küsimus veel, sul on tehase xenon, ja tulepesurid unustasid stangesse panna?
Kuidas üv plaanid läbi saada?
On sul ehk pilti kus see kork on vms ja kas nii palju tuleb panna, et hakkab nagu välja tulema vms?Martink91 kirjutas:Õli tuleb lisada ja kontrollida töötava mootoriga. Õli lisad spetsiaalse tööriistaga, sest ülessepoole kanistrit ei kalla. tööriist maksab tõenäoliselt miskine 15e ja näeb välja nagu suur süstal, ainult süstal ise on kummivoolik.
minumleesest taseme kontrolli ja õli lisamise kork oli paremal poolel külje peal kuskil väga piidris kohas. Taset kontrollid siis nõnda, et tase peab olema tasa õlikorgi alumise piiriga, ehk siis teed mingisuguse traadijupi endale selle jaoks, mis L tähe kujuline ja torkad sisse korraks.GertK kirjutas:On sul ehk pilti kus see kork on vms ja kas nii palju tuleb panna, et hakkab nagu välja tulema vms?Martink91 kirjutas:Õli tuleb lisada ja kontrollida töötava mootoriga. Õli lisad spetsiaalse tööriistaga, sest ülessepoole kanistrit ei kalla. tööriist maksab tõenäoliselt miskine 15e ja näeb välja nagu suur süstal, ainult süstal ise on kummivoolik.