Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
Tere, vaja vahetada kõrgsurvepumba solenoid ära, kas kellegil on kogemusi. Et keeran poldid lahti, võtan välja ja panen teise asemele? Tänud ette.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
kas sa mõtled elektronilise pumba pea vahetust?
Kui jah, siis pm. käib nii nagu ütlesid, ja paika reguleerimine siis töösooija mootoriga.
Kui jah, siis pm. käib nii nagu ütlesid, ja paika reguleerimine siis töösooija mootoriga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
http://static.bmwfans.info/images/epc/MjA0NV9w.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaja siis vahetada nr. 16 jooniselt. Kuidas ma seda veel seadistan?
Vaja siis vahetada nr. 16 jooniselt. Kuidas ma seda veel seadistan?
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
seda asja ei seadistatagi, aga kõrgsurve pump tuleb tõenäoliselt maha võtta, kuna torxid on tavaliselt nii kõvsasti kinni ja sitas kohas, et raske on niisama ligi pääseda, muidugi võid alati ka õlifiltri kopsiku küljest keerata, siis peaks ka ligi saama.
Aga kui sul annab kompuuter selle solenoidi viga ja auto tööle ei lähe, või teeb mingeid trikke, siis on hoopis elektooniline pea kutu.
Ilma selle solenoidita, läheb ka auto ilusti tööle, lihtsalt pritse hetk on ilgelt varajane ja teeb teravat häält.
Pakun huupi, et sul on auto tööle saamisega probleem.
Aga kui sul annab kompuuter selle solenoidi viga ja auto tööle ei lähe, või teeb mingeid trikke, siis on hoopis elektooniline pea kutu.
Ilma selle solenoidita, läheb ka auto ilusti tööle, lihtsalt pritse hetk on ilgelt varajane ja teeb teravat häält.
Pakun huupi, et sul on auto tööle saamisega probleem.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
Tere, läheb käima eetrga meelitades, kui pikalt seisab, siis töötab pisut ja hakkab vahele jätma ning sureb välja.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
ma olen päris kindel, et ilma selle solenoidita töötab ka mootor väga hästi(ei sure välja ega tee teisi trikke). Samas kellegil olevat see üli rokane olnud ja tegi ka mingit jama, mis täpselt enam ei mäleta, oli mitu aastat tagasi.
pigem kõrgurvepumba elektooniline pea hakkab peeti minema või juba on. Ma panen enda kogemuse pealt, kus jäin teeäärde, tööle läks aga tööle ei jäänud. Diagnostika näitas selle sama solenoidi viga. Vahetasin ära midagi ei muutunud, lõpuks vahetasin pea ära ja asi korras.
pigem kõrgurvepumba elektooniline pea hakkab peeti minema või juba on. Ma panen enda kogemuse pealt, kus jäin teeäärde, tööle läks aga tööle ei jäänud. Diagnostika näitas selle sama solenoidi viga. Vahetasin ära midagi ei muutunud, lõpuks vahetasin pea ära ja asi korras.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
Tere, palun ütle, kus ma selle elektroonilise pea võin leida pumba küljes, vahetan siis ka ära. Mul on tagavara pump koos kõige vidinatega olemas. Tänud ette.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
pumba pea on see kobakas pumba küljes, kuhu läheb se 15cm juhet külge, millel ümmargune pistik mootori juhtmestiku poolel(see juhtmestik mis eelsüüte küünalde juures asetseb)
Lahti keerad kas 20 torx oli vist(3tk) ja üks 8mm tavaline polt. Lahti keerad siis hakkab alguses kütust välja ajama, aga palju ei tule 100g vb.
Vahetad välja, paned uue pea külge. Selle paned enamvähem keskmisele asendile(pumba pea on reguleeritav salongi poole ja esiotsa poole. Jägi et elektroonilise pea otsast välja tulev võll ilusti omale pesale istub. Siis kui podid pea aegu kinni paned auto tööle. Kui annab liiga palju pöördeid, lööd pumba pead veidi esiotsa poole, kui ei taha hästi tööle minna ja pöördesse ka minna, siis lööd salongi poole. Keerad poldid enamvähem kinni. Lased mootoril täitsa soojaks minna, nii et kellal ikka 92 kraadi näitab.
Lülitad kõik tarbijad tagant ära ja siis peab tunni kuluks 0,8L näitama, kui ei näita siis hakkad kas peale või maha lööma kaant. Kui annab palju peale siis näitab vähem ja kui annab vähe peale siis näitab rohkem kuluks. Maha ja peale löömine on sõna 0,1mm mäng, ehk siis kaane liikumist ei saagi silmaga aru aga kulu muutub. Löö kindlasti kummi või puuhaammriga , poldid peavad natukene lädvad olema.
Lahti keerad kas 20 torx oli vist(3tk) ja üks 8mm tavaline polt. Lahti keerad siis hakkab alguses kütust välja ajama, aga palju ei tule 100g vb.
Vahetad välja, paned uue pea külge. Selle paned enamvähem keskmisele asendile(pumba pea on reguleeritav salongi poole ja esiotsa poole. Jägi et elektroonilise pea otsast välja tulev võll ilusti omale pesale istub. Siis kui podid pea aegu kinni paned auto tööle. Kui annab liiga palju pöördeid, lööd pumba pead veidi esiotsa poole, kui ei taha hästi tööle minna ja pöördesse ka minna, siis lööd salongi poole. Keerad poldid enamvähem kinni. Lased mootoril täitsa soojaks minna, nii et kellal ikka 92 kraadi näitab.
Lülitad kõik tarbijad tagant ära ja siis peab tunni kuluks 0,8L näitama, kui ei näita siis hakkad kas peale või maha lööma kaant. Kui annab palju peale siis näitab vähem ja kui annab vähe peale siis näitab rohkem kuluks. Maha ja peale löömine on sõna 0,1mm mäng, ehk siis kaane liikumist ei saagi silmaga aru aga kulu muutub. Löö kindlasti kummi või puuhaammriga , poldid peavad natukene lädvad olema.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
Tänud, katsun siis tagavara pumba oma lahti ühendada, enne kui asun mootori juurde.
Re: Omega, 2,5 TD 96kw, 98.a. kõrgsurvepumba solenoid
Täna katsun solenoidi ära vahetada, ja vaatan, mis hääl tuleb. Pumba pea tuleb täie mänguga, kogu kupatus pumbalt maha keerata, ja siis asetad ringi, ning seejärel ead kütuse koguse õigeks saama. Ilma arvutita suht keeruline seda teostada. Seega esmalt vahetan solenoidi ära. Mul on see pump eelnevalt ka remondis käinud ja usun, et torksid tulevad kenasti lahti. Aga tulemustest räägin pärast solenoidi vahetust.