Kas lihtsam poleks katust teipida mustaks?? Tõenäoliselt odavam ka kui värvida.GCC kirjutas:
Ehk keegi VT tegelev viitsib teha kahevärviliseks et siis katus alates piilaritest mustaks aluminepool jääb valge et saaks mingi ettekujutuse. Aitäh.
Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
-
- Klubiliige
- Postitusi: 424
- Liitunud: 05 Apr 2009 19:26
- Asukoht: Koht päikese all
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 4 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
VT all peeti silmas Virtual Tuningut,mitte Värvi Töid.Armis kirjutas:Kas lihtsam poleks katust teipida mustaks?? Tõenäoliselt odavam ka kui värvida.GCC kirjutas:
Ehk keegi VT tegelev viitsib teha kahevärviliseks et siis katus alates piilaritest mustaks aluminepool jääb valge et saaks mingi ettekujutuse. Aitäh.

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
+1AnvarV kirjutas:Kuulge, ärge tsiteerige pildiga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ei ole midagi lihtsat terve auto läheb ülevärvi 

- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Üks hall, millel katus oli must nägi hea välja
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Enrix
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
- Asukoht: Tallinn / Pääsküla
- Has tänanud: 19 korda
- Been tänatud: 21 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Hei rahvas, mis on viga kui kojamehe kangil see rulliga kiiruse reguleerimine ei tööta ? Täna tugeva sajuga jäi kojamehe maksimaalne liikumis kiirus natukene nadiks.
Y26SE 2001
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
See rull ei reguleeri kojameeste kiirust,vaid intervall režiimi tihedust.Enrix kirjutas:Hei rahvas, mis on viga kui kojamehe kangil see rulliga kiiruse reguleerimine ei tööta ? Täna tugeva sajuga jäi kojamehe maksimaalne liikumis kiirus natukene nadiks.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Lisan, et see rulliga intervalli reguleerimine töötab vaid esimeses asendis. Järgnevad 2 astet on ikka nagu igal autol eraldi.Jürts kirjutas:See rull ei reguleeri kojameeste kiirust,vaid intervall režiimi tihedust.Enrix kirjutas:Hei rahvas, mis on viga kui kojamehe kangil see rulliga kiiruse reguleerimine ei tööta ? Täna tugeva sajuga jäi kojamehe maksimaalne liikumis kiirus natukene nadiks.
Nüüd kui sa Tallinnas olid ja seda rahega vihma mõtled siis selle puhul polnudki midagi teha. Venisid ja lootsid et mõni loll hullusi ei tee, sest vaid millisekundi said miskit näha, kohe oli klaas vett täis ja enamus aja sõitsid pimesi

3 aste kojameestel oli nagu naljanumber...
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Omega B, FL - 2000a.
3.0 bensiin
ATM
Täpsustused: sõidan rahulikult näiteks 50'ga. Jalg gaasil, ei kasuta sel hetkel püsikiiruse hoidjat. Mootor töösoe! Probleem esineb kord nädalas aga kui esineb siis siiani 1 kuni 3 korda järjest (nii kuidas ise tahab).
Probleem: Sõidan enam vähem ühtlase kiirusega ja äkitselt masin vahetab käigu alla. Pöörded hakkavad tõusma aeglaselt, masin hakkaks nagu kergelt hoogu koguma, samas tundub nagu ATM'il oleks pooleldi sidur peal, samas nagu käik sees. Kui nüüd kergelt gaasi vajutan siis hakkab masin kiirendama nagu loom. Vastavalt siis pöörete pealt kuhu ta end koguda jõudis. Lasen gaasi üldse lahti ja kõik normaliseerub.
Juhul kui pidurit vajutan gaasi asemel siis natuke veel kogub pöördeid ja siis saab aru et pidurdatakse ja samuti olukord normaliseerub.
Kas mingi gaasi asendi andur paneb pange? Ja kus see andur asetseb, kas üldse on Omega B'l?
Või on käimakastist tulenev probleem?
Ehk on keegi kokku puutunud antud murega.
3.0 bensiin
ATM
Täpsustused: sõidan rahulikult näiteks 50'ga. Jalg gaasil, ei kasuta sel hetkel püsikiiruse hoidjat. Mootor töösoe! Probleem esineb kord nädalas aga kui esineb siis siiani 1 kuni 3 korda järjest (nii kuidas ise tahab).
Probleem: Sõidan enam vähem ühtlase kiirusega ja äkitselt masin vahetab käigu alla. Pöörded hakkavad tõusma aeglaselt, masin hakkaks nagu kergelt hoogu koguma, samas tundub nagu ATM'il oleks pooleldi sidur peal, samas nagu käik sees. Kui nüüd kergelt gaasi vajutan siis hakkab masin kiirendama nagu loom. Vastavalt siis pöörete pealt kuhu ta end koguda jõudis. Lasen gaasi üldse lahti ja kõik normaliseerub.
Juhul kui pidurit vajutan gaasi asemel siis natuke veel kogub pöördeid ja siis saab aru et pidurdatakse ja samuti olukord normaliseerub.
Kas mingi gaasi asendi andur paneb pange? Ja kus see andur asetseb, kas üldse on Omega B'l?
Või on käimakastist tulenev probleem?
Ehk on keegi kokku puutunud antud murega.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Peaks olema küll gaasi asendi andur antud masinal. Kui ma ei eksi siis GertK tegeles selle gaasiasendi värgiga, äkki tema teab rohkem.
56232754
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Mul gaasipedaal ei reageerinud üldse, tuli välja et kaitse oli läbi.
Gaasipedaali asendi andur on gaasipedaali küljes
Gaasipedaali asendi andur on gaasipedaali küljes
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Mul reageerib gaasipedaal kenasti ja toimib koguaeg aga jah vahepeal kala sees. Ise nagu käimakasti jätaks sellest probleemist välja (kuigi käigu vist vahetab alla), sp et ega käimakast ei hakka ise gaasi andma ju.
Vahepeal mõtlesin, et äkki püsikiiruse hoidja, kuna alguses sattusin seda näppima (suunda näitasin) samal ajal kui asi juhtus aga nüüd olen korduvalt sõitnud ja ei ole ei suunatule kangi ega püsikat antud hetkel näppinud. Pealegi püsikas ei hakka tuure koguma ja siis kiirendama vaid teeb seda ühtlaselt.
Siis mõtlesin, et ehk kickdown paneb pange, et masin ise arvab, et teen kickdowni, kuigi ei tee. Aga kui ta seda pulli tegema hakkab siis ma proovisin nii, et ma ei puudu üldse pedaale - see peale jäi masin vaikselt pöördeid tõstma, kuniks ma vajutasin siis pidurit või gaasi.
Niisiis võiks arvata, et gaasiasendi andur kalab kuidagi. Väga imelik probleem ja lisaks on natuke raske seda kirjeldada.
Kui ise masinas istuda samal ajal siis on küll nagu WTF see veel on
Ohtlik ka raisk - kui näiteks kuskil foori all seda pulli teeb siis nii võin kellegil veel tagant sisse sõita.
Väga imelik anomaalia :S
Vahepeal mõtlesin, et äkki püsikiiruse hoidja, kuna alguses sattusin seda näppima (suunda näitasin) samal ajal kui asi juhtus aga nüüd olen korduvalt sõitnud ja ei ole ei suunatule kangi ega püsikat antud hetkel näppinud. Pealegi püsikas ei hakka tuure koguma ja siis kiirendama vaid teeb seda ühtlaselt.
Siis mõtlesin, et ehk kickdown paneb pange, et masin ise arvab, et teen kickdowni, kuigi ei tee. Aga kui ta seda pulli tegema hakkab siis ma proovisin nii, et ma ei puudu üldse pedaale - see peale jäi masin vaikselt pöördeid tõstma, kuniks ma vajutasin siis pidurit või gaasi.
Niisiis võiks arvata, et gaasiasendi andur kalab kuidagi. Väga imelik probleem ja lisaks on natuke raske seda kirjeldada.
Kui ise masinas istuda samal ajal siis on küll nagu WTF see veel on

Ohtlik ka raisk - kui näiteks kuskil foori all seda pulli teeb siis nii võin kellegil veel tagant sisse sõita.
Väga imelik anomaalia :S
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Võta alustuseks püsika tross küljest lahti.Mul kahelidrasel oli ka mingeid trikke teind eelmise omaniku käes.Hea oli,et oli sile heinamaa kõrval,kuhu sai keerata,muidu oleks ei tea kuhu kütnud naisterahvas,gaas põhjas.Võtsid trossi lahti ja probleem ei kordunud.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.