Omega B temperatuuri anomaaliad
Omega B temperatuuri anomaaliad
Tervist,
Sai enda tagumiku alla ka esimene Omega (2.0 100kw 1995a) soetatud.. Kasutatud auto nagu ta ikka on, omab ka mõningasi anomaaliaid mida minu pea läbi ei näri..
Ostes töötas jahutusventilaator kogu aeg - andur oli tagant võetud ja klemmid otse ühendatud.. Panin pistiku tagasi, aga salongis olev temp näidik ei tõuse kuidagi üles (max mis tõuseb on sinna 70 juurde) - võimalik viga on temp. anduris? (asub see vist radika ülal paremal?) Või on midagi muud häda?
Sai enda tagumiku alla ka esimene Omega (2.0 100kw 1995a) soetatud.. Kasutatud auto nagu ta ikka on, omab ka mõningasi anomaaliaid mida minu pea läbi ei näri..
Ostes töötas jahutusventilaator kogu aeg - andur oli tagant võetud ja klemmid otse ühendatud.. Panin pistiku tagasi, aga salongis olev temp näidik ei tõuse kuidagi üles (max mis tõuseb on sinna 70 juurde) - võimalik viga on temp. anduris? (asub see vist radika ülal paremal?) Või on midagi muud häda?
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Termostaat läbi ilmselt. Just praegu vahetasin endal ära, 240.- + tööraha
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
mul ka selline jama. ventikas ei tööta ega tööta ka temp. näidik 

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Viga võib olla ju ka salongi radikas?
Palju võib see salongi radikas maksta?
Palju võib see salongi radikas maksta?
Viimati muutis Omega 978, 03 Okt 2009 18:26, muudetud 1 kord kokku.
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Hm.. kui termostaat läbi, siis ei tohiks ju salongist sooja õhku tulla? Või panen ma millegagi väga puusse.. Aga mul seda probleemi ei ole - puhub sooja küll..taifunk kirjutas:Termostaat läbi ilmselt. Just praegu vahetasin endal ära, 240.- + tööraha
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
http://ladu24.ee/et/info/Tee-ise-6petus ... millal-vah" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Lugesin jah, seda kunagi 
Lihtsalt endal nagu tuleb salongi sooja õhku.. samas katsudes radikasse minevat suurt voolikut, siis on tunda, et mingi surve on sees.. Lugedes seda DIY sektsiooni, siis sellistele tundemärkidele vastaks ka ju soojendusradika klapi rike?
Muidu kust sa selle termostaadi nii soodsalt said?
Ladu24 näitab hinnavahemiku 400-550.-

Lihtsalt endal nagu tuleb salongi sooja õhku.. samas katsudes radikasse minevat suurt voolikut, siis on tunda, et mingi surve on sees.. Lugedes seda DIY sektsiooni, siis sellistele tundemärkidele vastaks ka ju soojendusradika klapi rike?
Muidu kust sa selle termostaadi nii soodsalt said?

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Sai asja nüüd uuritud veidike.. Salongis tuli sooja korralikult, ja temp. näit isegi tõusis - kahtlen siiski temp. andurit.. Kuid kas sellest võib olla põhjustatud ka auto meeletu kütusekulu? Õlikorgi alla nuusutades on õli bensuhaisuga kergelt - annab liiga palju peale, sest mootori temp. on ajuarvates külm?
Samas huvitav oli veel selline asi, et küünalde katte maha kruvides, avastasin et küünlad ujuvad vees??? Kas on eelmine omanik teind survepesu või on võimalus jahutusvedelikul sinna sattuda?
Ja eelmine omanik väitis, et alles sai tehtud kap. remont autole
Samas huvitav oli veel selline asi, et küünalde katte maha kruvides, avastasin et küünlad ujuvad vees??? Kas on eelmine omanik teind survepesu või on võimalus jahutusvedelikul sinna sattuda?
Ja eelmine omanik väitis, et alles sai tehtud kap. remont autole

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Küünalde juures oli hoopis õli - kambrikaane tihend siis? Aga mujalt ei lekkinud kuskilt, ju siis oli sinna jäänud (loodan vähemalt)
Ja veel, sirvides Omega foorumit, leidsin, et keegi seostas termostaadi rikke ja tõukurite klõbina. On sel tõepõhi all?
Ning veel üks probla- salongipuhuri nn. asukoha regull on sellel vaakumiga - 4 voolikut sisse ja üks ots jääb lahti? Igastahes see lahtine ots jääb susisema kahes puhuri asendis? Peab ta kuskile ühendatud olema?
Krt.. niipalju häda, aga äkki oskab keegi abistada
Ja veel, sirvides Omega foorumit, leidsin, et keegi seostas termostaadi rikke ja tõukurite klõbina. On sel tõepõhi all?
Ning veel üks probla- salongipuhuri nn. asukoha regull on sellel vaakumiga - 4 voolikut sisse ja üks ots jääb lahti? Igastahes see lahtine ots jääb susisema kahes puhuri asendis? Peab ta kuskile ühendatud olema?
Krt.. niipalju häda, aga äkki oskab keegi abistada

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Termostaat vahetatud ja temp normis ning küttekulu vähenes. Äkki oskab keegi seda salongipuhuri värki kommenteerida.
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
arhiiv/viewthread.php?tid=77" onclick="window.open(this.href);return false; ehk saad siit abi vaakumi voolikute probleemile.
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Pruun voolik oli vales augus
See ka korras.
Nüüd on siiski jäänud kütusekulu
- kompuutri järgi keskmine 18, ennem oli üle 20ne. Kas viga võiks olla kergelt katkises sukas?

Nüüd on siiski jäänud kütusekulu

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Ei usu,mul sama asi,(mul ei tule sealt heitgaase läbi) sukal natuke välimine võrk narmendab.Mootorituli ei põle?Kuidas muidu küünalde ja igasugu filtritega lood on?r32 kirjutas: Kas viga võiks olla kergelt katkises sukas?
Re: Omega B temperatuuri anomaaliad
Sai sisselaske klapp ära puhastatud (klapist sisse vaadates oli näha kolles õliloiku), siis kambrikaanest sisselaskesse minev voolik oli "majoneesi" täis. Ju siis on ikka remonti saanud (st. mujal seda plöga ei ole, õli ja antifriis on korralik). Ükski hädatuli ei põle ning kirjaklabri diagnost ei andnud ka mingit tulemust - aind 12 jäi kordama. Õhufilter uus ning kütusefilter paistis ka pealevaadates uuemapoolne olevat. Küünlad olid enamvähem, kergelt tahamased (eeldan siis termostaadi vea pärast)..
Sümptomid mida olen tähele pannud (äkki keegi oskab seostada):
1. Tundub nagu masin ei lähe pöördesse st. olen omanud viimaselajal turbokaid, ega mäleta enam kuidas see vabalthindav piirajasse läheb - aga tunduks nagu liiga aeglaselt liigub see osuti ning ega üle 5000rpm ei olegi julgenud veel lasta (hääl läheb liiga hirmsaks).
2. Samas ka tühikäigul kõigutab pöördeid 550-600 vahel ning kergelt väristab (käigukang väriseb päris korralikult)
3. Maru aeglaselt läheb mootor soojaks (näidiku järgi) >10min sõitu ja siis saavutab alles ~90C temperatuuri (seier 90st järgmise kriipsu juures ja siis avaneb termostaat ja temp. kukub jälle 90 peale jne - termostaat on 92C).
4. Tagant viskab vahelduva eduga valget tossu
Tuttav pakkus poolekõrvaga mu juttu kuulates nukaandurit? Äkki on veel kellelgi ideid?
Sümptomid mida olen tähele pannud (äkki keegi oskab seostada):
1. Tundub nagu masin ei lähe pöördesse st. olen omanud viimaselajal turbokaid, ega mäleta enam kuidas see vabalthindav piirajasse läheb - aga tunduks nagu liiga aeglaselt liigub see osuti ning ega üle 5000rpm ei olegi julgenud veel lasta (hääl läheb liiga hirmsaks).
2. Samas ka tühikäigul kõigutab pöördeid 550-600 vahel ning kergelt väristab (käigukang väriseb päris korralikult)
3. Maru aeglaselt läheb mootor soojaks (näidiku järgi) >10min sõitu ja siis saavutab alles ~90C temperatuuri (seier 90st järgmise kriipsu juures ja siis avaneb termostaat ja temp. kukub jälle 90 peale jne - termostaat on 92C).
4. Tagant viskab vahelduva eduga valget tossu
Tuttav pakkus poolekõrvaga mu juttu kuulates nukaandurit? Äkki on veel kellelgi ideid?
Viimati muutis r32, 07 Okt 2009 16:39, muudetud 1 kord kokku.