
Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Vahtisin mingit juutuubi videot. Seal siis seletas ära, X toru eesmärk on anda siis kiirem võimalus gaaside väljaminekuks. Väiksemal mootoril (ei tea kas 3.0 on USA mõttes väike ? Keskmine?) lööb torud kiiremini tühjaks kuid on suurem tõenäosus, et vastusur e väheneb, mis tõttu ei saa auto seda kick-i juurde. Võimalusel panna x toru kollede poole nii palju kui võimalik, reaalsus on see et ülekanded, kastid jne võivad ette jääda ning x toru läheb siis allikast kaugemale. H toru siis annab väidetavalt vastusurvet juurde kuid gaasid ei lahku nii kiiresti kio x puhul. Ei tea kas see on tõsi aga loogiliselt tundub nii.
Ehk x ja ka y torud sobivad siis turbokatele rohkem. Y puhul võiks lõpu väljund olla tollides suure. Eeldan et kaks 2.5tolli enne ühendamist ja pärast 3 tolli, ehk.
Ehk x ja ka y torud sobivad siis turbokatele rohkem. Y puhul võiks lõpu väljund olla tollides suure. Eeldan et kaks 2.5tolli enne ühendamist ja pärast 3 tolli, ehk.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ei tahaks norida aga ise sa ju alles ükspäev kirjutasid, et -17 vms kraadiga oli su disla pizdets? Korras disla läheb enamasti kuni -30ni normaalselt käima.... peale seda oleneb palju juba kütuse reaalsest külmataluvusest, filtrite seisukorrast jne.Martink91 kirjutas:...pikk jutt...
Minu roim läks eelmine talv näiteks -22kraadiga ja ainult 2 töötava küünlaga käima. Natuke pidi küll meelitama ja mitu korda järjest küünalt andma aga käima ta läks. Peale küünalde vahetust ei saanud arugi, et õues külmakraade oleks.
Linnas ökosõit on imelihtne. Tuleb teada fooride tsükleid ja vastavalt kellaajale väiksema liikluskoormusega teekondi. Ja üleüldse, kiirem sõit on aja võit

- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Mul 3.0sel dislal üks eelsüüteküünal kinni ja pekkis, vist oli Tartus miinus 30 auto tempi järgi ja tahtis kaks korda käivitamist, teisel korral lotutas üks 20 sekki ja siis hakkas normaalselt käima
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ma tavaliselt lükkan Tartus Riia mäest alla vaba hooga, ülesse vaja saada siis tellin sõbrad järgi kes nööriga tirivad....samas.oskaja kirjutas:
Linnas ökosõit on imelihtne. Tuleb teada fooride tsükleid ja vastavalt kellaajale väiksema liikluskoormusega teekondi. Ja üleüldse, kiirem sõit on aja võit


2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Tartu sõpru, varsti tulen Tallinna... Siis hakkan seal sinu teenust kasutama
, ok nali

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
minu tdsil on seal jah teab mitu viga, Pihusteid olin paar korda ultrahelis pestnud, aga otsad ikka korralikult läbi. -16 kraadiga võttis ainult ca kaks silindrit ketramise ajal järgi, ülejäänud käisid tühja ja siis tööle ei saanudki. Võis ka minut aega kedrata, koguaeg ühtlaselt kaks silindrit taga. Kusjuures minutilise ketramise peale sai teinekord isegi tööle auto, aga kui töötas siis ikka lonkas väga rängalt. Hõõg küünlad olid kõik korras, vähemalt takistusi mõõtes. Siit siis jah täpsustus, et korras diisel peaks käivituma suht probleemideta, eelpõlemiskambri tüüpi mootorid surevad külmakätte kuskil 20-25 kraadi juures. Commonrail peaks pidama niikaua kuni kütusest vaha alles on, ehk siis vist -35, muidugi kui petrooli juurde valada, saab ka tempi madalamaks, aga see vist hakkab süsteeme juba hävitama.oskaja kirjutas:Ei tahaks norida aga ise sa ju alles ükspäev kirjutasid, et -17 vms kraadiga oli su disla pizdets? Korras disla läheb enamasti kuni -30ni normaalselt käima.... peale seda oleneb palju juba kütuse reaalsest külmataluvusest, filtrite seisukorrast jne.Martink91 kirjutas:...pikk jutt...
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Vana masuudipress läks peale küünalde kontrolli 30 kraadise külmaga peale kolmandat küünalde andmist. Ehk siis küünlad- pool pööret -küünlad pool pööret.. enne küünalde kontaktiparandust oli 25 külma maks kuna käivitus ja siis nelja pütiga. Uuega veel ei tea.Martink91 kirjutas:minu tdsil on seal jah teab mitu viga, Pihusteid olin paar korda ultrahelis pestnud, aga otsad ikka korralikult läbi. -16 kraadiga võttis ainult ca kaks silindrit ketramise ajal järgi, ülejäänud käisid tühja ja siis tööle ei saanudki. Võis ka minut aega kedrata, koguaeg ühtlaselt kaks silindrit taga. Kusjuures minutilise ketramise peale sai teinekord isegi tööle auto, aga kui töötas siis ikka lonkas väga rängalt. Hõõg küünlad olid kõik korras, vähemalt takistusi mõõtes. Siit siis jah täpsustus, et korras diisel peaks käivituma suht probleemideta, eelpõlemiskambri tüüpi mootorid surevad külmakätte kuskil 20-25 kraadi juures. Commonrail peaks pidama niikaua kuni kütusest vaha alles on, ehk siis vist -35, muidugi kui petrooli juurde valada, saab ka tempi madalamaks, aga see vist hakkab süsteeme juba hävitama.oskaja kirjutas:Ei tahaks norida aga ise sa ju alles ükspäev kirjutasid, et -17 vms kraadiga oli su disla pizdets? Korras disla läheb enamasti kuni -30ni normaalselt käima.... peale seda oleneb palju juba kütuse reaalsest külmataluvusest, filtrite seisukorrast jne.Martink91 kirjutas:...pikk jutt...
Töö masinatest t4 transport et toimib kuni 30 kraadi külma . T5 on 20 kraadi pealt audis ja küünlad on vahetatud uuemal.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Omega tds ei olnd külmaga mul ka pädev mineja aga käima saadi, bmw tds -27 oli viimane laksust käivituse piir, -28ja alla tahtis juba ketramist aga ka sain mõistliku ajaga käima.
Sis oli veel millaski volvo 440 1.9td -32 näita aind võtit.
Kõrval seisis sama mootoriga v40 üsna suured käivitus probleemid vaevasid teda külmaga.
Eelsüütekad olid kõigil ok
Golf2 1.6D 1toimiva küünlaga -17 edasi oli jokk, vahetasin küünlad läks igal ajal.
524 e28 -32 laksust.
Scorpa 2.5D 51kw üsna keeruline oli temaga
Sis oli veel millaski volvo 440 1.9td -32 näita aind võtit.
Kõrval seisis sama mootoriga v40 üsna suured käivitus probleemid vaevasid teda külmaga.
Eelsüütekad olid kõigil ok
Golf2 1.6D 1toimiva küünlaga -17 edasi oli jokk, vahetasin küünlad läks igal ajal.
524 e28 -32 laksust.
Scorpa 2.5D 51kw üsna keeruline oli temaga

MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Keegi teab mis diagnostika seadme või tarkvaraga 2.5 DTI mootorile ligi pääseb, nii et pihustite kompensatsioone näeb ka.
Opcom on livedata puhul audis.
soetasin delphi, selle pole seda valikuski.
Tetch2 näitab nulle(jaani omaga proovisin)
kuna aju peaks sama DDE 4.0 olema, mis bemmi peal, siis siis sai ka UM tarkvaraga proovitud, seegi ei saanud ligi.
Esmaspäev üritan Bochi diangostikaga ligi minna, aga omaette eesmärk oleks tegelikult nii kuni 300€ eest omale miskit seadet soetada, mis seda krdi mootorit toetab ka pihustite vaatluses.
Opcom on livedata puhul audis.
soetasin delphi, selle pole seda valikuski.
Tetch2 näitab nulle(jaani omaga proovisin)
kuna aju peaks sama DDE 4.0 olema, mis bemmi peal, siis siis sai ka UM tarkvaraga proovitud, seegi ei saanud ligi.
Esmaspäev üritan Bochi diangostikaga ligi minna, aga omaette eesmärk oleks tegelikult nii kuni 300€ eest omale miskit seadet soetada, mis seda krdi mootorit toetab ka pihustite vaatluses.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Delphil oli mingi täiendus programm vms. Mis andis ka midagi juurde kui muu ei aita võin selle sulle ülesse otsida
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Omega ajuga ei saagi, bmw aju vaja otsa pista, aga ma ei kujuta ette kuidas käima saab, aga üks diislispets ütles et tule bmw ajuga ja teeme ära.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60