2 silinder ei tööta
2 silinder ei tööta
Tere
Ma oma müstilise teemaga 2 silinder ei tööta.
Mootoriks on 91. aasta 2.0 mootor 85kw.
Alustasin küünla vahetusest , ei hakanud tööle, küünal kuiv, vahetain juhtme ära ei midagi, siis juba läksin pihusti kallale, vahetasin ära ei midagi. mõõtsin ära ka rõhu see oli korras 10.5, kontrollisin sädet see olemas.
Siis proovosin pihustit niisama töötava mootoriga vaatata, jah nõel liikus edasi tagasi.
Ei osanud midagi rohkem arvata, igaksjuhuks vahetasin aju ka ära kuid ei midagi.
Nüüd plaan kütuse puma juurde minna.
Kas tõesti võib selliste tunnustega kütuse pump läbi olla?
Samas kütus tuleb pihustitele ju yhest ja samast latist.
Väga müstika.
Samas teised silkud töötavad, auto käivitub kuid vaid kolm silkut töötavad.
Ma oma müstilise teemaga 2 silinder ei tööta.
Mootoriks on 91. aasta 2.0 mootor 85kw.
Alustasin küünla vahetusest , ei hakanud tööle, küünal kuiv, vahetain juhtme ära ei midagi, siis juba läksin pihusti kallale, vahetasin ära ei midagi. mõõtsin ära ka rõhu see oli korras 10.5, kontrollisin sädet see olemas.
Siis proovosin pihustit niisama töötava mootoriga vaatata, jah nõel liikus edasi tagasi.
Ei osanud midagi rohkem arvata, igaksjuhuks vahetasin aju ka ära kuid ei midagi.
Nüüd plaan kütuse puma juurde minna.
Kas tõesti võib selliste tunnustega kütuse pump läbi olla?
Samas kütus tuleb pihustitele ju yhest ja samast latist.
Väga müstika.
Samas teised silkud töötavad, auto käivitub kuid vaid kolm silkut töötavad.
Re: 2 silinder ei tööta
Kaldun arvama, et sisselaske klapp ei avane. Võibolla nukkvõll kulunud, et enam ei ava klappi piisavalt ja tänu sellele kütus silindrisse ei jõua. Üks variant oleks veel pakkuda aga kuna sa oled pihustit ka vahetanud, siis ei pruugi selles probleem olla. Enda masinal oli kunagi pihusti umbes ja tänu sellele samuti üks silinder ei toiminud.
Mõned aastad tagasi sai otsitud sama mootoriga Omegal viga, miks tühikäigul üks silinder ei toiminud, alates 1500-st pöördest hakkas ilusti tööle. Tookord oli põhjus selles, et mootor imes lisaõhku. Aga ma ei mäleta, kas viga oli sisselaske kollektori ja plokikaane vahelises tihendis, vöi oli pihusti ja kollektori vahelises kummitihendis.
Bensiinipump jäta hetkel rahule.
Mõned aastad tagasi sai otsitud sama mootoriga Omegal viga, miks tühikäigul üks silinder ei toiminud, alates 1500-st pöördest hakkas ilusti tööle. Tookord oli põhjus selles, et mootor imes lisaõhku. Aga ma ei mäleta, kas viga oli sisselaske kollektori ja plokikaane vahelises tihendis, vöi oli pihusti ja kollektori vahelises kummitihendis.
Bensiinipump jäta hetkel rahule.
Re: 2 silinder ei tööta
Kompresioon oligi see rõhk, mida silmas pidasin see on hea 10.5 oli.
Aga kui väntvõll ei ava klappe kas siis mitte kyynal märg ei peaks olema.
Penapump koos paagiga soetatud ja panen neljapäeval eedel kylge
Aga kui väntvõll ei ava klappe kas siis mitte kyynal märg ei peaks olema.
Penapump koos paagiga soetatud ja panen neljapäeval eedel kylge
Re: 2 silinder ei tööta
Klappe avab ikka nukkvõll.
Kui sisselaske klapp mingil põhjusel ei avane, siis ju loogiliselt võttes bensiin silindrisse ei tule.
Kui sisselaske klapp mingil põhjusel ei avane, siis ju loogiliselt võttes bensiin silindrisse ei tule.
Re: 2 silinder ei tööta
Kas 10,5 bar.igal silindril või ainult 2 silindri oma?Kas 10.5 natuke vähevõitu pole?Varjant veel,et klapikambri kaan maha ja siis näed ära kas klapid ikka avanevad.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: 2 silinder ei tööta
Automehaanikuga konsulteerides peab olema kompresioon üle 8 sa.
Nii öeldi mulle
Eks tuleb kaan maha võtta jah ,
Nii öeldi mulle
Eks tuleb kaan maha võtta jah ,
Re: 2 silinder ei tööta
Rõhud tuleb kõikides silindrites ära mõõta, et anomaaliaid tuvastada.
Kui kõikides pottides on sama surve siis mootor ühtlaselt kulunud, kui aga teistes on suurem siis on 2 silinder ebatihe. Minu 100kw masinal on kompressioon kõigis silindrites 14 - 15 bar`i. See sinu 10,5 on sellekõrval ikka nutuselt vähe küll.
Kunagi oli mul Fiat siis sellel põles väljalaske klapile sälk sisse ja hämmingut oli rohkem kui rubla eest enne ku vea jälile sain. Sümptomid olid kõik samad mis sinu autol.
Kui kõikides pottides on sama surve siis mootor ühtlaselt kulunud, kui aga teistes on suurem siis on 2 silinder ebatihe. Minu 100kw masinal on kompressioon kõigis silindrites 14 - 15 bar`i. See sinu 10,5 on sellekõrval ikka nutuselt vähe küll.
Kunagi oli mul Fiat siis sellel põles väljalaske klapile sälk sisse ja hämmingut oli rohkem kui rubla eest enne ku vea jälile sain. Sümptomid olid kõik samad mis sinu autol.
Re: 2 silinder ei tööta
Ega see kompressioon ei ole kõikidel autodel sama, mul on see näiteks autodatas märgitud 11,8, kui hästi mäletan ja mõni pütt arendas mul 13 bar'i välja et siis rohkem, kui standard 
Õli oled vaadanud? Äkki tihend otsas omadega.

Õli oled vaadanud? Äkki tihend otsas omadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: 2 silinder ei tööta
Äkki viga süütepoolis......jne sädelahenduses?
Kompress all ei löö läbi?Ennem kui mootori laiali lammutad, püüa veenduda , kas silindris klapid avanevad.Klapikamber lahti.Klapivedrud katki näiteks või kinni klapp
Kui riskid ja oma vastutusel pane "topkat talle"Vat mis teeb.
Kompress all ei löö läbi?Ennem kui mootori laiali lammutad, püüa veenduda , kas silindris klapid avanevad.Klapikamber lahti.Klapivedrud katki näiteks või kinni klapp
Kui riskid ja oma vastutusel pane "topkat talle"Vat mis teeb.
Re: 2 silinder ei tööta
omal kogemused opel vectra 2,0 85 kw masinatega (3tk)Poisonman kirjutas:Tere
Ma oma müstilise teemaga 2 silinder ei tööta.
Mootoriks on 91. aasta 2.0 mootor 85kw.
Alustasin küünla vahetusest , ei hakanud tööle, küünal kuiv, vahetain juhtme ära ei midagi, siis juba läksin pihusti kallale, vahetasin ära ei midagi. mõõtsin ära ka rõhu see oli korras 10.5, kontrollisin sädet see olemas.
Siis proovosin pihustit niisama töötava mootoriga vaatata, jah nõel liikus edasi tagasi.
Ei osanud midagi rohkem arvata, igaksjuhuks vahetasin aju ka ära kuid ei midagi.
Nüüd plaan kütuse puma juurde minna.
Kas tõesti võib selliste tunnustega kütuse pump läbi olla?
Samas kütus tuleb pihustitele ju yhest ja samast latist.
Väga müstika.
Samas teised silkud töötavad, auto käivitub kuid vaid kolm silkut töötavad.
samuti 2 pütt ei toimind ühel kaan kõver,mingi tark oli jät jahutuse õhutamatta lõi dosooli välja ja see kallas kohe takka ning jama sai alguse.lõpuks oli kaan 0,8mm kõver.teine oli sarnane teema sel oli kaan paras banaan.kolmandal läks kõik see mootor sitta kütt nahka,masinal lõpetas küte algul pumba ning seejärel hakkas jama pihta ning lõpuks lammutades selgus et kaanele oli 2 ja 3 nda silindri vahele soone teind,ning sealt kaudu jooksis surve lihtsalt vajalikul hetkel silindrist minema.ja no omega 2,0i 85 kw ja vectra 2,0i 85kw mootorid samad erinevad ainult karter,õlipump ja mootori kinnitused.
omegal ainus asi mida olen sarnast kogend on siis kui prooviti bensiini ja diisli segu ning lõi plokikaane tihendi vahelt minema ning peale vahetust pld sest abi kuna mootor ei hakandki enam korralikult tööle.
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: 2 silinder ei tööta
vaheta oma vahel pihustid ära ja vaata kas anomaalia on mingise muuse silindrise
kolin ja kui nii on siis mine otsi uued pihustid.kui küünal kuiv siis ei sa kütet ning kui sa väidad ,et selle silindri pihusti nõel
liikus siis siis saab viga aind olla pihustis
NB! mull on paar pihustit pakkuda 4tk 2,0 85kw mootorile
kolin ja kui nii on siis mine otsi uued pihustid.kui küünal kuiv siis ei sa kütet ning kui sa väidad ,et selle silindri pihusti nõel
liikus siis siis saab viga aind olla pihustis
NB! mull on paar pihustit pakkuda 4tk 2,0 85kw mootorile
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat