Omega A automaatkast avariireziimis.
Omega A automaatkast avariireziimis.
Nimelt paar päeva tagasi hakkas automaat kast mäkra mängima, lülitas ise lambist sport reziimi sisse. Ise nuppu vajutades läks loomulikult uuesti välja, aga siis mingi lambist sõidu aeg hakkas see sport nupu tuluke vilkuma ja lükkas kasti avariireziimi. Käsitsi vahetada saab ja tagurpidi käik töötab ka. Drive asendis on ainult kolmas käik sees. Mõtlesin, et ehk on õli vähe, panin tsipa juurde aga ei midagi. Ehk oskate nata nõu anda kuidas seda muret lahendada. Oleks vaja kiirelt asi lahendada kuna autot vaja igapäevaselt.
Ja seda oleks ka vaja teada kuidas kastile kodust diagnosti teha saaks. Autoks siis omega A 2.0 85kw mootoriga.
Ja seda oleks ka vaja teada kuidas kastile kodust diagnosti teha saaks. Autoks siis omega A 2.0 85kw mootoriga.
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
nata surfasin autodata 3.18-s ja sain teada kuidas diagnosti tehakse. Sain veateadeteks 39 ja 82.
39 - transmission speed sensor,output - no signal
82 - transmission range (TR) switch - incorrect signal
mida iganes need ka ei tähenda ehk oskate lahendust pakkuda.
käisin auto alt ka läbi ja kontrollisin kõik pistikud ja värgid läbi tunduvad kyll silmajärgi ilusasti korras olevat.
Loogika järgi pakuksin et see 39 on kiiruse andur, mis peakski veateate andma, kuna auto ei liigu ja see 82 on selektor.
39 - transmission speed sensor,output - no signal
82 - transmission range (TR) switch - incorrect signal
mida iganes need ka ei tähenda ehk oskate lahendust pakkuda.
käisin auto alt ka läbi ja kontrollisin kõik pistikud ja värgid läbi tunduvad kyll silmajärgi ilusasti korras olevat.
Loogika järgi pakuksin et see 39 on kiiruse andur, mis peakski veateate andma, kuna auto ei liigu ja see 82 on selektor.
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
Selektori vahetus aitab. Muidugi võid seda ka puhastada, ehk hakkab uuesti toimima.
Ilmselt on kiiruseandur otsa saanud, igakjuhuks kontrolli juhtmestik üle, võib olla puudulik kontakt kusagil.
Ilmselt on kiiruseandur otsa saanud, igakjuhuks kontrolli juhtmestik üle, võib olla puudulik kontakt kusagil.
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
kuda moodi see sealt ära käib, käisin täna auto all ja ei mõika mitte midagi sealt...viljar kirjutas:Selektori vahetus aitab. Muidugi võid seda ka puhastada, ehk hakkab uuesti toimima.
Ilmselt on kiiruseandur otsa saanud, igakjuhuks kontrolli juhtmestik üle, võib olla puudulik kontakt kusagil.
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
Täna siis hommiku hämaruses sõitma hakates panin tähele et tagurpidi käigu tuled ei põle enam, ennem kui kast toimis siis nad töötasid. kas see mingi kõrval nähe, et kui kast avariireziimil siis ei toimi need tuled või ehk äkki lüliti otsad andnud(kui on üldse automaadil sellist asja kuskil eraldi). Ja kui ongi kas see võiks kasti avariisse lüüa?
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
Tagurpidikäigu tuled saavad oma signaali samusest selector lülitist. Vaheta see ära, siis hakkab kast ka uuesti tööle 

Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
Selge siis,viljar kirjutas:Tagurpidikäigu tuled saavad oma signaali samusest selector lülitist. Vaheta see ära, siis hakkab kast ka uuesti tööle
aga ehk on kellegil siis pakkuda korraliku selektorit, mõistliku hinnaga????
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
Nii, sai siis uus kiiruse andur ja selektor alla visata, aga kast ikka avarii reziimis. Kas sellest lahti saamiseks peab diagnosti minema või peaks kasti aju ise omaks võtma uued jubinad?????
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
Tuleks vist diagnosti minna ja lasta ää kustutada, et iseseisvalt bemmil näiteks küll ei kustunud kasti veateade.
Re: Omega A automaatkast avariireziimis.
Sain korda ja tunnen end täieliku idioodina
.
Käigukasti kaitse oli läbi. nii et eeldan, et kasti selektor ja kiiruse andur olid enne ka korras
Aga vähemalt nyyd on mul varu kast olemas.


Käigukasti kaitse oli läbi. nii et eeldan, et kasti selektor ja kiiruse andur olid enne ka korras



Aga vähemalt nyyd on mul varu kast olemas.
