K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Uuriks sellist asja kas on üle mõistuse suur töö kondi.sisse ehitamineja mis selleks vajalike vidinaid vaja ning mis maksta võib?hetkel on tavaline nupudega süsteem sees.
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Kuna seda vahel ikka segamini aetakse, siis täpsustaks: konditsioneer on keeratavate nuppudega, kliima juhtimine käib digitaalselt. Kolmas variant on keeratavad nupud ilma konditsioneerita, sul see?
Üle mõistuse ilmselt pole, augud torude ja poltide/kruvide jaoks peaks juba tehase poolt olema. Kindlasti on lihtsam, kui ka doonorauto olemas. Ajaliselt peaks ehk paari päevaga hakkama saama (salongiradika vahetus pidavat juba min 5h võtma)
Suuremad vajaminevad asjad on radiaator ja tiivikud kapoti alla, kompressor, radiaator salongi ja torud/voolikud nende ühendamiseks, lisaks veel kõiksugu väiksemaid jubinaid.
Üle mõistuse ilmselt pole, augud torude ja poltide/kruvide jaoks peaks juba tehase poolt olema. Kindlasti on lihtsam, kui ka doonorauto olemas. Ajaliselt peaks ehk paari päevaga hakkama saama (salongiradika vahetus pidavat juba min 5h võtma)
Suuremad vajaminevad asjad on radiaator ja tiivikud kapoti alla, kompressor, radiaator salongi ja torud/voolikud nende ühendamiseks, lisaks veel kõiksugu väiksemaid jubinaid.
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Kirjuta jah mida sa teha tahad kas diginuppe sisse panna või pole sul ültse konti.Kui plaanid lihtsalt digi nupud panna siis on soojendus kasti vahetus kui konti varem ültse pole autol siis pigem mata plaan maha kui sul juhtumisi ei ole kõrval teist autot millel on kogu süsteem peal
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Su autol peaks olema mõni "maeiteamis" küljes, et oleks mõte hakata kliimasüsteemi ümber tõstma. Ütlen seda sellepärast, et kliimaga Omega on praegu odavam osta, kui lasta enda omale kliima paigaldada.
Muidugi võib seda teha, kui tahad end täiendada uute oskuste, teadmistega, kui oled töötu ja midagi teha pole ning kui vajaminevad asjad on juba kuuriall seismas.
Mind häirivad Omega juures kaks asja: Vähemhäiriv on need "Opelile kohased kiiksud ja haigused" ja enim häirib see, et olenemata hälvetest on tegu ikkagi normaalse autoga, mis paraku oma hinnalt on tugevalt alahinnatud.
Ma ei tea, mis mu postitus sulle andis kuid teadmiseks, et ise sellist tööd ette ei võtaks.
Muidugi võib seda teha, kui tahad end täiendada uute oskuste, teadmistega, kui oled töötu ja midagi teha pole ning kui vajaminevad asjad on juba kuuriall seismas.
Mind häirivad Omega juures kaks asja: Vähemhäiriv on need "Opelile kohased kiiksud ja haigused" ja enim häirib see, et olenemata hälvetest on tegu ikkagi normaalse autoga, mis paraku oma hinnalt on tugevalt alahinnatud.
Ma ei tea, mis mu postitus sulle andis kuid teadmiseks, et ise sellist tööd ette ei võtaks.
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Kui sul konti varem ei olnud siis lõpeta südamerahus see üritus ära.Kui sul ikkagi huvi asja vastu on siis alusta natuke oma tööd sellest et ürita hankida kas lammarist või poest autole esimene kondi radikas vindid torud mis lähevad salongi ja salongi radikas siis natuke juhtmestiku vaja hankida lammutusest ja peakski kõik nagu olemas olema välja arvatud kondi pumpp mille taha takerdub sinu teekond kindlasti.Kui sul asjade asukoht teada ja hinnad ka siis pane need paberile kokku ja vaata mis tuleb.Igati respekti muidugi ise tegijatele




Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Aga siin kohal peaks mainima et on olemas auto mille pealt kõik need jupid saaks võtta ja põhimõteliselt tasuta,seega on ainult enna ettevõtmine ja vaev külge aretada.

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Siis ei ole muud kui tööle kallale paar kolm päeva nokitsemist ja voilaaaaa.Kas sul selle masina küljest miskit üle ka jääb kui jah anna teada kontakt number ehk saame teineteist aidata
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Eh nii võrd kui võrd ehk pakub miski huvi jah aga konkreetselt (jube võõr sõna ) ei oska miskit küsida ja telefoni või maili teel oleks lihtsam kaubelda ja küsida kui miski huvipakub.Mul endal on elektri süsteemis väike kala sees ja oleks vaja uurida ja ehk maha võtta mõni meeter juhet teiselt autolt.Kunas sinu jutujärgi läheb sul üks isend toonoriks siis on sellel kliima siis olen kindel et sellel on ka minule sobiv süsteem peal mis peaks olema kompuutri veateadete juhtmed ja mida sina kindlalt ei vaja siis isegi oleks huvi.Muide meil suht ühed plaanid ka kunas mul keldris juba kliima ootab pool-aastat peale panekut siis saame veidi konsuldeerida ka oma vahel.Minu eelis on ainult see et mul kondiga auto ja läheb ainult salongis digi süsteemile . Mail minul eedu.aadu@mail.ee
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Kuidas see soojendus kasti vahetus toimib.Kas lihtsalt vahetab nupud välja või vähe keerulisem lugu juba.eedu32 kirjutas:Kui plaanid lihtsalt digi nupud panna siis on soojendus kasti vahetus
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Et sooja õhku puhuks,keerad nuppude kaudu trossi ja see omakorda liigutab õhusiibrit vms.aga kliimaautomaatika puhul on samm-mootorid mis regulerivad radikast tulevat sooja õhu hulka.Süsteem on ikka väga erinev,kas ka soojendusradikas on teistsugune või on seal miskid lisa kinnitused seda ei teagi.
Nagu eelnevalt kirjutatud on vaja kõrvale teist autot,mille pealt saad kõik asjad ümber tõsta,nii on asi kõige lihtsam,kas on asjal mõtet,seda peab juba tegija ise otsustama.
Lihtsalt uudishimust uuriks siis,et kudas omegatel see sooja õhu saamine käib.Kas on soojendusradikal ees lihtsalt õhusiiber või keeratakse jahutusvedelku kraani kinni-lahti nagu sigullil?
Nagu eelnevalt kirjutatud on vaja kõrvale teist autot,mille pealt saad kõik asjad ümber tõsta,nii on asi kõige lihtsam,kas on asjal mõtet,seda peab juba tegija ise otsustama.
Lihtsalt uudishimust uuriks siis,et kudas omegatel see sooja õhu saamine käib.Kas on soojendusradikal ees lihtsalt õhusiiber või keeratakse jahutusvedelku kraani kinni-lahti nagu sigullil?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Soojendusradikal on ainult üks sisenev liides, samuti üks väljuv. Kui nüüd juht kraanist jahutusvedeliku kinni keeraks, siis mis juhtuks kaassõitjale puhutava õhuga?Tim kirjutas:Kas on soojendusradikal ees lihtsalt õhusiiber või keeratakse jahutusvedelku kraani kinni-lahti nagu sigullil?

Samas kui sooja vaja pole, siis vist juhitakse jahutusvedelik salongiradiaatorist mööda... või on kolmikkraanil mingi muu otstarve?
Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.
Nojahh,mis selle vaakumiga juhitava kolmikkraani mõte on?opelist kirjutas:Soojendusradikal on ainult üks sisenev liides, samuti üks väljuv. Kui nüüd juht kraanist jahutusvedeliku kinni keeraks, siis mis juhtuks kaassõitjale puhutava õhuga?Tim kirjutas:Kas on soojendusradikal ees lihtsalt õhusiiber või keeratakse jahutusvedelku kraani kinni-lahti nagu sigullil?
Samas kui sooja vaja pole, siis vist juhitakse jahutusvedelik salongiradiaatorist mööda... või on kolmikkraanil mingi muu otstarve?
Kas kindlasti kõikidel omegatel on see kolmikkraan,olen enda masinal seda hoolega püüdnud leida(nii kapoti alt vaadates,kui ka põhja alt) aga ei ole seal süütemooduli kandis näha midagi.Äkki on see lihtsalt elimineeritud või algusaastate omegatel seda ei olegi.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD