ahh pekki , kuidagi jäi meelde et sul on V6....ilmselt ei anna see sobivat tulemustints39 kirjutas:On V6-el sama MAF mis 2,2-el? Kui nii, siis oleks küll ülimalt hea proovimiseks katsetada.
Ühtlasel kiirusel jõnksutamine
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Ühtlasel kiirusel jõnksutamine
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Ühtlasel kiirusel jõnksutamine
Tundub, et sai probleemile lõpuks lahenduse, ikkagi oli õhulugeja. Ostsin 50 eurise Automega õhulugeja ja pill pole enne nii sujuvalt liikunud kui nüüd ja hetkel pole sabakont veel ühegi jõnksu tundnud.
Viimane piisk karikas oligi laupäeva lõuna ajal, kui oli vaja autot liigutada, väljas oli -15C aga kogu öö oli -22C olnud. Käima läks hästi aga tegi väga jubedat häält ja vibreeris. Ennegi seda külmal ajal olnud aga siis on mõne sekundiga normil käima jäänud. Nüüd jäi siis jäigi vibrama ja mootori tuli süttis. BT android diagnostika oli kohe käetoest võtta ja sain teada, et kolmanda silindri misfire. Natukese aja pärast tuli teises fondis veateade, et ka õhulugeja annab viga ( tagantjärgi mõtlen, et seda oleks nagu android soft ise pakkunud, kuna teises fondis oli), igal juhul oli siis poodi minek ja koos õhulugejaga ja uued küünlad jälle. Panin need külge ja android ka järgi, et koodid kustutada enne käivitamist ja seal oligi ainult see „misfire“ kood, õhulugeja teadet enam polnud. Auto nüüd väga sujuv, nagu uus auto, varem mõtlesin, et miks see auto nagu „batuut“ on linnas kiirendades ja käike vahetades, kippus väga kõigutama autot.
Viimane piisk karikas oligi laupäeva lõuna ajal, kui oli vaja autot liigutada, väljas oli -15C aga kogu öö oli -22C olnud. Käima läks hästi aga tegi väga jubedat häält ja vibreeris. Ennegi seda külmal ajal olnud aga siis on mõne sekundiga normil käima jäänud. Nüüd jäi siis jäigi vibrama ja mootori tuli süttis. BT android diagnostika oli kohe käetoest võtta ja sain teada, et kolmanda silindri misfire. Natukese aja pärast tuli teises fondis veateade, et ka õhulugeja annab viga ( tagantjärgi mõtlen, et seda oleks nagu android soft ise pakkunud, kuna teises fondis oli), igal juhul oli siis poodi minek ja koos õhulugejaga ja uued küünlad jälle. Panin need külge ja android ka järgi, et koodid kustutada enne käivitamist ja seal oligi ainult see „misfire“ kood, õhulugeja teadet enam polnud. Auto nüüd väga sujuv, nagu uus auto, varem mõtlesin, et miks see auto nagu „batuut“ on linnas kiirendades ja käike vahetades, kippus väga kõigutama autot.