Algul hakkas vahepeal vahele jätma, seda oli suht harva kuniks hakkas tihedamini. Sai vahetatud kütusefilter midagi ei muutund, lõpuks hakkas kakkuma mootor ja mootorituld vilgutama, abiks oli 10sek pööre põhja ja hakkas toimima samal ajal lõi süüte varajaseks ka korra kuna hakkas ragistama. Sai puhastatud paak, midagi ei muutund, nüüdseks põleb mootorituli järjekordselt ja jõud null. Sõidab aga eriline driftipill lumel pole.
Külmkäivitus kh viimaselajal malts olnud, ketrad ketrad läheb käima siis jääb suremise piiril käima ja ühel hetkel tõmbab pöörde normi. Eelsüütekad korras.
Või on selle tdsi võidukas lõpp käes
Aga käivitub igast asendist normaalselt. Peab proovima ksp värki nkn swap tuleb m57 aga tds on endiselt huvitav kuna mingi mõte liigub see mootor pärast ühele teisele tehnikale liigutada. Niipalju võin vihjata hetkel, et vene raud on ootel
Kuna antud masinast jutt käib , siis küsin ka.
Külmalt läheb poolest pöördest käima, aga soojalt tahab ketramist.
Mis võib viga olla.
Guugeldades pakutakse tempi andur või pump.
Auto müüja raiub et pump ei saa olla kuna vahetas just pumba tihendid, et pigem ikka tembi andur.
Oskate ehk nõu anda
Nimelt sai alles soetatud see masin. Pole omegat kunagi olnud, eelnevalt olen aastaid vectra mees olnud.
Stig kirjutas:Kuna antud masinast jutt käib , siis küsin ka.
Külmalt läheb poolest pöördest käima, aga soojalt tahab ketramist.
Mis võib viga olla.
Guugeldades pakutakse tempi andur või pump.
Auto müüja raiub et pump ei saa olla kuna vahetas just pumba tihendid, et pigem ikka tembi andur.
Oskate ehk nõu anda
Nimelt sai alles soetatud see masin. Pole omegat kunagi olnud, eelnevalt olen aastaid vectra mees olnud.
Kuna külmalt läheb ilusti ja soojalt tahab ketramist siis pump väsinud. Üks vidin mis seda põhjustab on kütuse temp andur mis asub pumbas sees ja sureb tavaliselt selle peale et paak sõidetakse kuivaks.
Stig kirjutas:Kuna antud masinast jutt käib , siis küsin ka.
Külmalt läheb poolest pöördest käima, aga soojalt tahab ketramist.
Mis võib viga olla.
Guugeldades pakutakse tempi andur või pump.
Auto müüja raiub et pump ei saa olla kuna vahetas just pumba tihendid, et pigem ikka tembi andur.
Oskate ehk nõu anda
Nimelt sai alles soetatud see masin. Pole omegat kunagi olnud, eelnevalt olen aastaid vectra mees olnud.
Kuna külmalt läheb ilusti ja soojalt tahab ketramist siis pump väsinud. Üks vidin mis seda põhjustab on kütuse temp andur mis asub pumbas sees ja sureb tavaliselt selle peale et paak sõidetakse kuivaks.
Oskad ehk numbritest rääkida.
Anduri maksumus ja kas see on keeruline töö?
Pumba maksumus? Kas tihendite vahetus üldse aitas miskit, või oli see lihtsalt n.ö. müügiks paremaks tegemine ?
see temp andur... minutada seda kuskilt vist ei saagi ja kui sai siis vist oli 15€, lihtsam kelleltki laiali lammutatud pump võtta ja sealt see andur, väga lihtne töö kusjuures.
Tihendite vahetus ei aita midagi, kui plunser on kulunud siis plunser on kulunud. Väga korras pumba saab 150€ eest, heas korras pumba 100 eest.
Faric kirjutas:Algul hakkas vahepeal vahele jätma, seda oli suht harva kuniks hakkas tihedamini. Sai vahetatud kütusefilter midagi ei muutund, lõpuks hakkas kakkuma mootor ja mootorituld vilgutama, abiks oli 10sek pööre põhja ja hakkas toimima samal ajal lõi süüte varajaseks ka korra kuna hakkas ragistama. Sai puhastatud paak, midagi ei muutund, nüüdseks põleb mootorituli järjekordselt ja jõud null. Sõidab aga eriline driftipill lumel pole.
Külmkäivitus kh viimaselajal malts olnud, ketrad ketrad läheb käima siis jääb suremise piiril käima ja ühel hetkel tõmbab pöörde normi. Eelsüütekad korras.
Või on selle tdsi võidukas lõpp käes
Tõstaks seda vana teemat.
Mul ühel omegal täpselt samad sümptomid mis olid Faric-ul, läheb nii soojalt kui külmalt käima ja jääb lonkama ning vahele jätma. Kusjuures täheldasin seda et lonkama hakkab peale paari sekundilist töötamist just siis kui genekas korralikult laadima hakkab ehk käib väike nn klõps(displei ja kompu valgus muutub heledamaks, ventikas hakkab kiiremini tööle). Siis jätad korraks seisma ja uuesti tööle pannes toimib ilusti jälle kuni laadimine ringi lülitub.
Mootori tuli ka põleb pidevalt ning koodid mälus on:
Peale vegade kustutamist jäävad alles esimesed kaks.
(Püsika kangi küljes ei ole sellest ka esimene viga)
Sai ühel bemmil seda mootorit vahetatud ja hakkas ka käima pannes lonkama, tuli välja, et geneka jäme juhe polnud korralikult kinni. Armatuuris kusjuures aku tuld ei näidanud.
Andrus kirjutas:Sai ühel bemmil seda mootorit vahetatud ja hakkas ka käima pannes lonkama, tuli välja, et geneka jäme juhe polnud korralikult kinni. Armatuuris kusjuures aku tuld ei näidanud.
Ok. Need juhtmed peab siis üle käima. Mul samuti akuruld ei näita, kuid on simaga näha, et alguses käib akupealt ja siis lülitab geneka peale nagu ümber sest kõik tehnila hakkab paremini tööle väljaarvatud siis mootor mis lonkama hakkab.
Ega ma oma probleemist jagu saandki ega süvenenud, nkn swap Dti oli plaanis ja nii tegin, hetkel aprillist pea 30k sõitnud, mõned väiksed hooldused olnud, ideaalis tahaks pihustijooksu aga masin ikkagi sõidab.