Vahepeal siis sõidu ajal lööb kõik seierid nulli ( tahokas, spido , temp ja küte ), süttib aku tuli ja veojõukontroll.
Natukese ajapärast taastub ja siis näitab mulle kahte märguannet, mutrivõtmega auto ja hüüumärgiga rool, ning veojõukontrolli tuli jääb põlema ning nupp ei tee midagi, see taastub siis kui auto uuesti käivitada. Kui need asjad juhtuvad, siis mitte mingit muutust pole auto töös, sõidab, pidurdab, roolivõim on olemas jne. Peale seda jama on koguaeg veakoodid sees. Vahepeal läks lambist mootori tuli põlema, aga see kustus ka iseenesest ja kui arvutiga vaadata, siis näitas EGR viga. Kapoti all on selle pistikuga midagi tehtud.
Pistik siis peaks käima nr 1 ringi sisse, aga mis pulk see nr 2 sinna pistikusse ühendatud on. Kuna põhja kaitse puudub siis see pistik saab seal vett. Miks ta lahti ühendatud on ja kas võiksin selle omale kohale tagasi panna?

Need veakoodid sain mootori alt.


Need tulid ABS ja roolivõimu alt, ei mäleta kumb oli kumb.


Kui ära kustutasin, siis tagasi ei tulnud ühtegi, Tagasi tulevad siis kui uuesti seierid nulli kukuvad.