Nu talvel 15" veljega ei otsi absoluutselt
Ega mul ka ei otsi "väga" aga nh, 225/45 r17
Kunagi olid run-flat rehvid, siis oli täiesti võimatu sõita
Aga nüüd olen eelistanud paari teise tootja rehve ning kõik 5+
Ma siin võtsin kasutatud rehvid endale et suvi ainult läbi ajada. Vist olid 225/50/r17 ja krt kus otsisid teed. 2.3 bari rõhku sees ja hirmus oli sõita. Lihtsalt nii pehmed rehvid - ilmselt pole nii raskele autole mõeldud. Ma muidugi mingit indeksit ei jälginud. Aga panin 2,4 bari sisse ja uskuge või mitte aga oluline vahe on. Enam ei ole hirmus sõita
Aga 2,4 bari on juba kerge ülerõhk.
Samas talverehvid olid 235/45/r17 ja ei mingit tee otsimist. Kohe lust oli sõita Aga neil oli ka sein oluliselt paksem. Ei olnud nii lödid rehvid kui praegu all.
Sellest kuidas rehvid kulunud on oleneb ka kiskumine väga palju kusjuures, eriti veel kui ostad mõne teise auto all olnud rehvid, siis võib kohe ulmeliselt kiskuda....
SilverASH kirjutas:Ma siin võtsin kasutatud rehvid endale et suvi ainult läbi ajada. Vist olid 225/50/r17 ja krt kus otsisid teed. 2.3 bari rõhku sees ja hirmus oli sõita. Lihtsalt nii pehmed rehvid - ilmselt pole nii raskele autole mõeldud. Ma muidugi mingit indeksit ei jälginud. Aga panin 2,4 bari sisse ja uskuge või mitte aga oluline vahe on. Enam ei ole hirmus sõita
Aga 2,4 bari on juba kerge ülerõhk.
Samas talverehvid olid 235/45/r17 ja ei mingit tee otsimist. Kohe lust oli sõita Aga neil oli ka sein oluliselt paksem. Ei olnud nii lödid rehvid kui praegu all.
Ma sõidan kogu aeg 3.0barriga, kütusekulu on väiksem, külgees toredam sõita ja ei pea põdema et rehv ei kooru ennast.maha kui mingil põhjusel põiki läheb
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
SilverASH kirjutas:Ma siin võtsin kasutatud rehvid endale et suvi ainult läbi ajada. Vist olid 225/50/r17 ja krt kus otsisid teed. 2.3 bari rõhku sees ja hirmus oli sõita. Lihtsalt nii pehmed rehvid - ilmselt pole nii raskele autole mõeldud. Ma muidugi mingit indeksit ei jälginud. Aga panin 2,4 bari sisse ja uskuge või mitte aga oluline vahe on. Enam ei ole hirmus sõita
Aga 2,4 bari on juba kerge ülerõhk.
Samas talverehvid olid 235/45/r17 ja ei mingit tee otsimist. Kohe lust oli sõita Aga neil oli ka sein oluliselt paksem. Ei olnud nii lödid rehvid kui praegu all.
Ma sõidan kogu aeg 3.0barriga, kütusekulu on väiksem, külgees toredam sõita ja ei pea põdema et rehv ei kooru ennast.maha kui mingil põhjusel põiki läheb
3.0 bari? Wat
Nii kulub rehv keskelt ju päris kiiresti ära, kontakti pind on ainult keskel.
19 tollisel on ilmselt õhk õrn rehvi profiil peal, pakun et pool-1 bar vähem hakkab juba midagi lõhkuma või ebastabiilsemalt käituma. Ma sõitsin ka aastaid tehase poolt antud rõhuga. 2.2-2.7 olenevalt lastist. Üks alarmsõiduki instruktor laitses selgitas, et ei ole hullu midagi, raputab natuke rohkem, selle eest on auto stabiilsem, kurvides ei pea põdema( juhul kui sukeldud suurema kiirusega vms) et viskab rehvi veljelt maha jne. Eriti on rehvidel suurem läbi painduvumus millel on kõrgem profiil ...65-70 jne. Kütusekulu on ka väiksem. Talvel seda ei saaks kasutada, et paned sinna julgelt maksimumi sisse. Kipub rohkem libisema. Sama effekt nagi rallikatel on seal kruusa/lume/asfaldi vedrustuse seade vastavalt teele. Kuna minu willisel on pehmw seguga rehv ja mõõt 245/65/17 siis kasutangi kõrgemaid barre just maantee sõidul. Kütusekulu on tuntav. Ühesõnaga, minul ei ole midagi viga, ei kulu valesti, ainult natuke jäigem, see eest on turvalisem sõita - teen ka vahepeal järske liigutusi liikluses, teisi ohustamata muidugi ja kütti hoiab ka kokku, veereb pareminj
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Üks tähelepanek veel. Tehase lubatud minimaalne kütusekulu näit sõidetakse just maksimaalsete barridega mida rehv kannatab, lisaks on se ka muud teguri. Ma ei ütle et see kuidas teised sõidavad on vale aga ma leian et minu jaoks on nii kõige õigem
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4