Püsika ehitamine.
Püsika ehitamine.
Tervist, sai 2,5 atm millel oli püsikas vahetatud 3.0 manuaali vastu, nüüd tahals püsikat ka sellele, mida vaja võib minna selle jaoks, kas mingit siduri lülitit ainult, või miskit veel?
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Püsika ehitamine.
Seal mootorite vahet ei ole. Küll aga on vahe kastides. Atm või manuaal. Viimane vajab sidurilülitit juhul kui ei ole seda mingil põhjusel. Vaja on sul püsika plokki, selle küljes olevat trossi, trossipikkus võib sõltuda mootorist aga pead ei anna. Püsika kangi ka. Valmidus on omegatel üldjuhul olemas. Kui sul on atm ehitatud manuaaliks siis tuleks pidurisignaalist võtta ka sidurile signaal. Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke. Kui ei toimi siis soovituslikuly vaadata tarkvaraga üle. Kehvemal juhul peaks esindusse minema ja selgeks õpetama. Kindlasti on kellegil veel midagi lisada. Mu info võib olla puudulik
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Püsika ehitamine.
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Püsika ehitamine.
Pigem mõtlesin seda et sidurilõliti peaks siis loogiliselt katkestama püsikale signaali üra, kui vajutada seda ning püsikas canceldab ennast ära. Pusikamooduli pistikust võtad piduripesast/klemmist sidurile signaali. Kehtib see siis nendel masinatel kui atm-ist on tehtud manaal kuid ilma sidurilülitita ehk siis bypass või what eväär on tehtud püsikamooduli juures juba. Vahetad käiku kiiresti ( toimib nagu vahegaasSilverASH kirjutas:Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.


2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Püsika ehitamine.
kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Püsika ehitamine.
Täpselt nii ongiMartink91 kirjutas:kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4