Facelifti diislid - 2,2 või 2,5
Facelifti diislid - 2,2 või 2,5
Olen hakanud mõtteid mõlgutama facelift universaalkerega automaatkastiga diisli soetamisele lisaks olemasolevale 3-sele bensukale. 2001-2003 siis. Oskab keegi nõu anda seoses mootorivalikuga - millist diislit eelistada kas 2,2 või 2,5? Millised head-vead? Kütusekulu? Kummaga parem sõita - müra, kiirendus jne? Jätkuvalt tundub Omega parima hinna ja kvaliteedisuhtega kaubalift, aga omega diiselmootoritega varasem kogemus puudub...Suurt tarka infot foorumi varasematest teemadest ei leidnud, arhiivist muidugi ei otsinud kah.
Re: Facelifti diislid - 2,2 või 2,5
2.2diisel on uue 2.5 diisliga võrreldes nagu põllutöömasin.
Nii et kindlasti 2.5DTI

Re: Facelifti diislid - 2,2 või 2,5
Selge pilt, põldu las künnavad osavamad, ma keeraks seal kõik ruttu pekki 
Mis selle 2,5 reaalne küttekulu maanteel/linnas võiks olla 5-se automaadiga?

Mis selle 2,5 reaalne küttekulu maanteel/linnas võiks olla 5-se automaadiga?
Re: Facelifti diislid - 2,2 või 2,5
just...5-ne automaat. Mis mul oli....maantee oli 195/65 15" rehviga ~5.9l/100km ja 235/45 17" oli kuskil 6.5l/100km. linnaga on nii, et oleneb väga paljudest asjadest, mida ma ei hakka üles lugema aga....et see võib olla nii 8-13l/100km
Re: Facelifti diislid - 2,2 või 2,5
Hmm, väga hea ju. Mida mootori/kasti töökindlusest arvata - mingeid tüüpvigasid vms? Kas maanteekiirusel on möödasõidud kiirenduse mõttes talutavad?
Re: Facelifti diislid - 2,2 või 2,5
Kastid on väga vastupidavad. Mootorite tüüpveaks on automaatkasti puhul sisselaske kollektorist irduvad siibrid, mis võivad saada saatuslikuks kogu mootorile, turbole.
Mõõdasõidud on on enam kui probleemivabad. Kuigi seal on ainult 110kw siis edasi astub ta ikkagi väga edevalt.....juhul kui on korralik masin.
Mõõdasõidud on on enam kui probleemivabad. Kuigi seal on ainult 110kw siis edasi astub ta ikkagi väga edevalt.....juhul kui on korralik masin.