Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Tegin väike uuendus esilehele.
Väiksed uudised:
Stabilisaatorid vahetatud, samuti termostaat (Hella)
Reduktoris õli on olemas, undab slpst et hammasrattad on läbi.
Mekaanik ütles et nii saab edasi sõita, aga kui tahan häälest lahti saada siis vaja reduktor ära vahetada.
Väiksed uudised:
Stabilisaatorid vahetatud, samuti termostaat (Hella)
Reduktoris õli on olemas, undab slpst et hammasrattad on läbi.
Mekaanik ütles et nii saab edasi sõita, aga kui tahan häälest lahti saada siis vaja reduktor ära vahetada.
- Argo
- Klubiliige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
- Asukoht: Läänemaa
- Has tänanud: 7 korda
- Been tänatud: 3 korda
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Jääb natuke arusaamatuks,et kuidas 225/45 R17 rehv paneb spidoka valesti näitama kui 235 on sama kõrge.
Mõlemal rehvil ju üks ümbermõõt.
Miks üldse nii laia rehvi alla toppida, mida laiem rehv seda suurem on ka võimalus ,et hakkab näiteks rehvi sisemisi servi sööma.
Veel kui peaksid sõitma teedel millel pikki roopad siis seal annab lai rehv eriti hästi tunda.
Enda mõlemal omegal olid alla 225/45 R17 ja minuarust täitsa normaalne.
Aga eks see ole igaühe enda valik.
Jõudu ja edu autoga.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Sorry, aga 235/45 ei ole sama kõrge ega ümbermõõduga kui 225/45
Mitte kuidagi kohe. 225/50 ei ole ka päris sama, aga selle vahe on juba marginaalne. Samas tõsi on, et mind hoiatati ka et "Jubedalt läheb spido rappa", ei läinud midagi, 235/45 näitab mul praegu 0 eksimusega (näppisin ise nõela täpseks), 225/45 näitas mingi +2-+3. Ses suhtes erilist vahet pole. (edit: eksimusi mõõtsin maanteekiirusel)
Samas ei märganud enda autol ka mingit erilist kiskumise suurenemist laiema rehviga, niiet... kui veermik tihe ja stenditud pole erilist vahet mu meelest.

Samas ei märganud enda autol ka mingit erilist kiskumise suurenemist laiema rehviga, niiet... kui veermik tihe ja stenditud pole erilist vahet mu meelest.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Mina lükkan selle väite ümber et laia rehviga hakkab rööpas omateed minema. Pigem teeb nii 225 rehv, aga JÄLLE, mitte kõigil autodel. Naise vecu seisab nende rehvidega ideaalselt ükskõik kui pekkis see tee ka pole. Omega ei tahtnud üldse 225 rehvi. 235 ja laiem ei mahu enam rööpasse ja seisab selle serval ja JÄLLE sild peab tihe olema, muidu ei toimi kuidagi 

56232754
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
245/35 r20 sõitis igas olukorras nagu siidi. Muidugi veermik oli ilusasti tihe ka.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Ühesõnaga jutu kokkuvõtteks- kui sillad on ideaalses korras, võid sinna midaiganes alla panna ja ikka on ok sõita. Samas pean ühes aspektis argoga nõustuma- Vianori sillastendist tulin, sain paberi kaasa, mis eksimused sisse jäid ja kui palju, kõik mahtus täiesti normide sisse, mõneprotsendised erinevused ehk, 0.0natuke kraadi siiasinna. Ja ikka on esisillas 235 siseservi närima hakanud. Vaevumärgatavalt, aga siiski. Sõites ei saa jällegi midagist aru. Samas see ehk on juba väsinud amortide teema...
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
see 45 seal numbrite vahe on % laiusest, ehk siis 225 puhul on rehvi seina kõrgus 225/100*45=101,25mm ja 235 puhul 105,75mm.
rehvimõõt on üks kõige jaburamaid asju üldse tegelikult. meetersüsteem/protsendid/imperal süsteem
rehvimõõt on üks kõige jaburamaid asju üldse tegelikult. meetersüsteem/protsendid/imperal süsteem
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Ennem:

Ja nüüd:

Masinal praegu aint 1 probleema: reduktor undab.
Kõik muud asjad töötavad nagu peavad, mootor nagu kella värk, kast vahetab käike nagu peab, vedrustus täitsa korras.
Ainult sisu veits sittane, aga kevadel kem. puhastusele, see aitab.
Väga rahul autoga, selle raha eest selle varustusega mashiina on nagu next lvl.

Ja nüüd:

Masinal praegu aint 1 probleema: reduktor undab.
Kõik muud asjad töötavad nagu peavad, mootor nagu kella värk, kast vahetab käike nagu peab, vedrustus täitsa korras.
Ainult sisu veits sittane, aga kevadel kem. puhastusele, see aitab.
Väga rahul autoga, selle raha eest selle varustusega mashiina on nagu next lvl.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Nu privett, vahepeal ostetud / tehtud / vahetatud:
Uued jalamattid

Differ ära vahetatud, nüüd ei unda, asi oligi diffris

Interjöör ära puhastatud (25%done)
ENNEM:

NÜÜD:


Nüüd masinal probleeme pole ja loodan lähiajal uued ei tule.
Uued jalamattid

Differ ära vahetatud, nüüd ei unda, asi oligi diffris

Interjöör ära puhastatud (25%done)
ENNEM:

NÜÜD:


Nüüd masinal probleeme pole ja loodan lähiajal uued ei tule.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
mis ülekanne alla läks?
beeši on siga raske puhtana hoida.
Milelga puhastasid, sa võtsid vähe seda plastiku kummikatet ka omal hooga kaasa nagu näen?
beeši on siga raske puhtana hoida.
Milelga puhastasid, sa võtsid vähe seda plastiku kummikatet ka omal hooga kaasa nagu näen?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega 2.5 DTI Sedaan - b00ster
Taneli käest ostsin diffri, 3.27 arvan.
Ikkagi unustasin mainida, et diffris õli ka vahetatud (teen auto enda jaoks)
Ciffiga puhastasin ja pärast veel mingi spets ainega, milline leidsin vanaisa garassis

Mhm, ühe uksest eemaldasin see "soft-touch" lakk ära, nüüd seal puhas, nagu uus plastik mis enam pole kleepuv. Teisest uksest eemaldan hiljem, kuna see võtab liiga palju aega, praegu on külm õues.
Eemaldasin siis DOT4 pidurivedelikuga + harjumaa ühistransporti kaardiga


Siin väike guide, äkki keegi tahab ka nii teha. Aga asi venekeeles
https://www.drive2.ru/l/483758179260301417/
https://www.youtube.com/watch?v=VThYoyAimFg