Postitus
Postitas Tuunikala » 28 Dets 2017 01:39
Nii, vahepeal olnud palju lögast aega kahjuks, kuid Omega on siiski edukalt edasi kilomeetreid mõõtnud!
Vahepeal viskab hoiatust: "Check oil Level!!!", kuid selle põhjuseks ilmselt valesignaali andev andur. Lisaks: "Headlight-Taillight", mis põhjustatud esimestest xenonitest, ballastid hakkavad ära väsima. See töö tarvis veel ette võtta. Ning tühikäigupöörded. Seda põhjustab kehva tühikäigumootor. Peab ühel hetkel südame kõvaks tegema ja Boschi oma ära tellima. Pole midagi muud parata.
Kuid, vahepealsetest tegemistest. Nimelt klaasipesudüüsid lasevad hästi madalale. Kuna mul paigaldatud Insignia omad, mis kena udu lasevad klaasile, siis nendega väikesed komplikatsioonid. Nimelt kui nad väljapoole sättida, siis kapott läheb neile vastu ja lööb allapoole. Proovisin veidi, kuid ei saanud abi. Pean veel mõtlema midagi nendega. Igatahes hetkel jama.
Kojamehed tegid häirivaid hääli. Düüse tehes lasin süsteemile igale poole vurtsu vahele. Hetkel häält ei tee, kuid tarvis ilmselt maha võtta, osandada-määrida-koostada.
Ning tuledepesurid ei töötanud. Kontrollisin: pump lühises. Vool tuleb peale, kuid ei miskit. Panin pistiku tagasi, koputasin pumbale peale. Hakkas tööle. Nüüd silmad näitavad ka sitase ilmaga miskit.
Kuna õlivahetused eelnevalt on olnud, nagu nad on, siis lasen umbes 5k km pealt uuesti teha. Lisaks lasen üle kontrollida, et mis vahetust vajab täpsemalt veermikus. Paar kobinat on tekkinud, mis veidi häirivad.
Kurb on muidugi see, et kütuse hind kallineb jällegi. Aga pole parata. Egas korralikku diislit odavalt ei leia niiehknii, ammugi ei tahaks keegi V6 bensuka vastu enda oma vahetada. Ning siis ka iseasi, kas leiab sarnases korras masina.
Kuid selleks korraks kõik, eks uutest tegemistest kuuleb millalgi, kui miskit toimunud.