Vale puha.Igale künale saab neid võtta,iseasi,kuda sobivad.Tomzz kirjutas:küsisin, selleks kuna kunagi on teema kõrvust läbi käinud et vaid usa nr autod saavad need ehk siis millel varasemalt väike nr.
Opel Omega A - Anvar
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
see oli väga ammu kui ainult usa autod neid said. ja siis kotiti ka sedapidi, et väikse numbri said siis kui numbri koht reaalselt väike oli. usakad, millele mahtus ka tavamõõdus number, said tavamõõdus numbreid. aga see kõik oli väga ammu.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Vahepeal tegin lillal omegal esituled heaks.
Et see kõik vilja kannaks, läks kokku vaja kusagil 3-4 erinevat tuld. (loe: paremad reflektorid, korpused, reguleerimisvardad ja reguleerimismootorid). Juhtmestikku pidi ka veidi muutma, kuna kasutasin ilma lisatuleta esitulede korpuseid.

Seejärel nagu ikka, tuletagused lihvi, krunti ja mustaks.

Peale seda panin tuled uute klambrite, tihendite ja uute esiklaasidega kokku.

Üldpilt jäi värske ja hea. Sisse läksid Osram nightbreaker unlimited pirnid.

Et see kõik vilja kannaks, läks kokku vaja kusagil 3-4 erinevat tuld. (loe: paremad reflektorid, korpused, reguleerimisvardad ja reguleerimismootorid). Juhtmestikku pidi ka veidi muutma, kuna kasutasin ilma lisatuleta esitulede korpuseid.

Seejärel nagu ikka, tuletagused lihvi, krunti ja mustaks.

Peale seda panin tuled uute klambrite, tihendite ja uute esiklaasidega kokku.

Üldpilt jäi värske ja hea. Sisse läksid Osram nightbreaker unlimited pirnid.

- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Täiesti ootamatul kombel pidin taaskord Omega sõiduvalmis seadma. Plaanis oli tegelikult kere hakata vaikselt lahti võtma ja tegema. Auto oli seisnud nüüdseks juba terve talve ehk pool aastat. Lohutan ennast sellega, et nagunii hakkasin garaašis suuremat sorti remonti tegema ja poleks hetkel aega olnud tegeleda.
Aga miks ootamatult?
Sest 21. juunil saab sellest autost lugeda Autolehe veergudelt. Omega käis "omasugustega" testisõidul ja niisama pildistamas.
Ammugi mitte ei olnud auto ju sõiduvalmis, ja ühe nädalavahetusega sai auto viidud niisugusse konditsiooni, et kannataks veidi sõita ja nautida. Nädalavahetusega sai korraline hooldus tehtud peamiselt piduritele.
Coiloverid magavad talveund, ja kuna "peaaegu" originaali oli leheveergudele vaja, siis nii sai ka tehtud. Veljed jäid samadeks, kuid rehvid läksid suuremad.



Aga miks ootamatult?
Sest 21. juunil saab sellest autost lugeda Autolehe veergudelt. Omega käis "omasugustega" testisõidul ja niisama pildistamas.
Ammugi mitte ei olnud auto ju sõiduvalmis, ja ühe nädalavahetusega sai auto viidud niisugusse konditsiooni, et kannataks veidi sõita ja nautida. Nädalavahetusega sai korraline hooldus tehtud peamiselt piduritele.
Coiloverid magavad talveund, ja kuna "peaaegu" originaali oli leheveergudele vaja, siis nii sai ka tehtud. Veljed jäid samadeks, kuid rehvid läksid suuremad.



-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Väga hea eksemplar meid esindama.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Hei.
Üle aasta on möödas viimasest postitusest. Mõtlesin tükk aega kas teha postitust või lükata asja edasi, kuid foorumi edendamise pärast siiski teen.
Alustasin varem kogutud detailide taastamise ja värvimisega.
Esitiivad taastati Hiteh Classicus.



Seejärel andsin uksed, kapoti, luugi, tiivad jms maalritele.

Värviks sai ilma terata valge. Kuskilt bmw kataloogist.


Tänaseks on enamus detailid mis auto küljest eraldada saab, värvitud ja kodus garaašis tagasi.

Nüüd hiljuti võtsin kere ette.
Ülikaua läks tegelikult asjade lahti võtmisega aega. Märgistatud ja sorteeritud sai absoluudselt iga polt ja mutter, pildistatud iga asukoht ja klamber.
Liivaprits oli ilmselge esimene samm.


Nina ja põhjaalune sai korralikult krunditud, salong vaja veel traatharjaga üle käia ja liimijäljed puhastada ja kruntida. Samuti pagass, koopad ja põhjaalune mõnest kohast. Liivaprits ei suutnud kahjuks kõike tehasemastiksit minema pühkida.


Üldises plaanis oli see kere siiski hea. Tüüpilised kohad roostesed, millest kõige hullem koht on siin.

Edasine kava näeb ette käsitsi puhastamist ja veel kruntimist. Peale mida võiks vaikselt keevitamisega alustada.
Päikest.
Üle aasta on möödas viimasest postitusest. Mõtlesin tükk aega kas teha postitust või lükata asja edasi, kuid foorumi edendamise pärast siiski teen.
Alustasin varem kogutud detailide taastamise ja värvimisega.
Esitiivad taastati Hiteh Classicus.



Seejärel andsin uksed, kapoti, luugi, tiivad jms maalritele.

Värviks sai ilma terata valge. Kuskilt bmw kataloogist.


Tänaseks on enamus detailid mis auto küljest eraldada saab, värvitud ja kodus garaašis tagasi.

Nüüd hiljuti võtsin kere ette.
Ülikaua läks tegelikult asjade lahti võtmisega aega. Märgistatud ja sorteeritud sai absoluudselt iga polt ja mutter, pildistatud iga asukoht ja klamber.
Liivaprits oli ilmselge esimene samm.


Nina ja põhjaalune sai korralikult krunditud, salong vaja veel traatharjaga üle käia ja liimijäljed puhastada ja kruntida. Samuti pagass, koopad ja põhjaalune mõnest kohast. Liivaprits ei suutnud kahjuks kõike tehasemastiksit minema pühkida.


Üldises plaanis oli see kere siiski hea. Tüüpilised kohad roostesed, millest kõige hullem koht on siin.

Edasine kava näeb ette käsitsi puhastamist ja veel kruntimist. Peale mida võiks vaikselt keevitamisega alustada.

Päikest.
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Foorumile on vaja RESPEKT nuppu.
Väga palju jaksu Sulle selle töö juurde.
Väga palju jaksu Sulle selle töö juurde.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Mitu sõiduvõimelist A'd sul nüüd siis on? 4?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A - Anvar
Naizz!! 
Mis universaal A see sul seal seisab?

Mis universaal A see sul seal seisab?

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu