
on vähem muret
Martink91 kirjutas: ↑21 Nov 2018 19:45 minul on ca 160kw ja selle peab vastu.
Nõrgim lüli on turbiin, mille võiks panna 150kw bemmi oma. See peaks juttude järgi 2 siduriga olema. PS 150kw e46 bemm omab täpselt samat 5L40/50e kasti. Kusjuures 5L40-5L50 kasti sisu on sama, erinevus on õlirõhus ja turbiinis.
Tänud vastamast! Nimelt käib mõte teha igapäeva sõiduks üks veidi kiirem omega, millele paigaldada m57d30 mootor ning veidi kaasa aidata.
Sul märgitud seal 3.5 aga kas see bemmi 200kw-ne kolme liitrine pole?
200kw andmete järgi ja 3.5l kuid tegelikult vist on 3l blokk. martin võib julgelt parandada
On jah 3.0d biturbo (mudelinimetus 535d)tanellenat kirjutas: ↑24 Nov 2018 10:03200kw andmete järgi ja 3.5l kuid tegelikult vist on 3l blokk. martin võib julgelt parandada
Mingi lootus oli, et ehk on võimalik panna tü mootor opeli juhtmestiku ja ajuga töle, kasutades siis andureid ka selle mootori omi. Eeltööd ma teinud ei ole palju need 2 mootorit erinevad üksteisest ja kas selline asi üldse võimalik oleks.Martink91 kirjutas: ↑24 Nov 2018 11:45 3,5L on ekvivalent, tegelik kubatuur on jah 3.0, ehk sama mis 150kw alates 3.0 mootorid.
Päris uute peal on 550d(ekvivalent) ka olemas, kolme turboga, selle kubatuur on ka 3.0L tegelikult.
ps. need 135 ja 142kw bemmi mootorid on tegelikult pigem 2,9L. 150ülesse seal on vända käik 2mm pikem ja 3L saadakse ligilähedale täis.
Uuem tü mootor. Oleneb mida ja kuidas ümber teha. Kui kasutad bemmi aju, siis pooled funktsioonid jäävad kasutamata, ei suhtle enam ESP ega parda kompuutriga. Minu teemas on pikalt kõik lahti seletatud ja kõiki funktsioone siiani tööle pole saanudki.
Isiklikult teeksin teinekord nõnda, et võtaksin küll uuema ploki ja pieso pihustid, kuid aju jätaks omega oma. Juhtmestiku tuleb küll ümber teha(peamiselt pistikute vahetus), kuid ilmselt saaks asja tööle küll. Aga selljuhul peab mootor olema selline, millel on üks turbo ja turbo juhtimine käib vaakumiga.
Või siis konsulteeruks mõne eriti pädeva vennaga ecude valdkonnas ja uuriks milliseid väljundeid originaal ajule juurde on võimalik progreda või mille funktsioone on võimalik ümber muuta.
Sellisel juhul tundub, et lihtsalt 2.9 liitrist mootorit kasutada mis liigub nagunii suhtleiselt mõttetu summa eest ja nii palju peale keerata kui palju automaat kast kannatab.Martink91 kirjutas: ↑24 Nov 2018 17:49 selline oluline info veel, et 150kw plokk on ainuke, millel käigukasti koda kitsas. st omega automaat ja manuaal kastid veel otsa lähevad.
160 ja edasi on juba laiema plokiga, kuhu läheb ainult bemmi kast plug&play otsa.
150 ja 160+ plokkide sisud on omavahel täielikult vahetatavad. va need millel siis kett juba tagapool on ehk N seeria.
Omega manual eriti palju jõudu ei kannata, 180kw siin ühel mehel sööb kaste nagu leiba. Kolmas käik painutab võlle liiga laiali, muidugi võib ju proovida ka alati mingid toed kasti sisse leiutada.
omega atm võiks natukene nagu tihedam olla, aga selle jõu reiting oli juba tehasest madal.
bemmi kastidel on kaks halba omadust. atm suhtlemine( või manuaali puhul üli kallis hind(letikad on tavaliselt 800€ koos hooratta ja muu sellise mudruga)+kuuenda käigu ülekanne on aeglasem kui omega 5es. st tuleb mingi teine differ leiutada lõppu kui tahad üle 200km/h sõita.
muidugi võib minna ka tremtec 52t kasti teed, aga see kast maksab üle 3K€+toll+ümberehitus.
Kui mingit suuremat projekti tahad tegema hakata, siis eelarvet pole mõtet koostada. Läheb lõhki niikuinii. Oma aega arvestamata rahaline investeering minu projekti on suht kohe 5 kohaline, sinna on sisse arvestatud ka tooriku väärtus. Ja sinna läheb veel kõvasti juurde tulevikus. Välimus on täiesti mittemidagi ütlev. Lisaks on kõiki uusi pihusteid vaja (600€). Ja mingid asjad on nii lahtised et eiteagi, kas kunagi üldse valmis saab(ESP puudulik suhtlemine ajuga). Ausalt, kui oleks eelnevalt mingit eelarve koostanud, siis sõidaks vist sellisega edasi, nagu ta alguses oli.