Haun ajus väikest plaani(avalikustan kõik omal ajal) mootori vahetuse teemat.
Kui vahele tõsta Bmw diisel 3l siis KAS doonoriks peaks olema diisel Omega või sobib sinna ka bensuka kere?
BMW diisel mootorite poole pealt on seal vahe kas on see 135kw või 142kw?
Targemad vast oskavad öelda ka mida Omegalt alles jätta ja vahetada, et see sinna aiste vahele ära mahuks.
tanellenat kirjutas: ↑17 Jaan 2019 16:00
Kui vahele tõsta Bmw diisel 3l siis KAS doonoriks peaks olema diisel Omega või sobib sinna ka bensuka kere?
BMW diisel mootorite poole pealt on seal vahe kas on see 135kw või 142kw?
Kas üldse peab doonor auto olema huvitaks ennastki
Sellel kindlasti vahet pole, mõlemad bolt on ja pistikud taha.
bensuka tulemüüriplekk pidavat teise kujudusega olema ja kohe kindlasti on sillatala teistsugune.
Et sillatala vahetab veel välja, kui bensuka kere kasutada, kuid tulemüüri sa vaevalt ehitama hakkad.
135 ja 142kw erinevus on egr jahuti olemasolus 142 puhul ja veidi teine soft, kõrgsurvepump oli ka vist uuema tüübi oma- peal oli vist kirjas 6U, mis on veidi vastupidavama sisuga.
Mehhaanilise poolepealt on tegu täpselt samade mootoritega.
kõige lihtsam ikka 25dti toorikuks võtta, benuskal on kõik asjad teissugused, alates õhufiltrist lõpetades väljalaskega.
Martink91 kirjutas: ↑17 Jaan 2019 17:16
bensuka tulemüüriplekk pidavat teise kujudusega olema ja kohe kindlasti on sillatala teistsugune.
Et sillatala vahetab veel välja, kui bensuka kere kasutada, kuid tulemüüri sa vaevalt ehitama hakkad.
135 ja 142kw erinevus on egr jahuti olemasolus 142 puhul ja veidi teine soft, kõrgsurvepump oli ka vist uuema tüübi oma- peal oli vist kirjas 6U, mis on veidi vastupidavama sisuga.
Mehhaanilise poolepealt on tegu täpselt samade mootoritega.
kõige lihtsam ikka 25dti toorikuks võtta, benuskal on kõik asjad teissugused, alates õhufiltrist lõpetades väljalaskega.
elektroonika poole pealt kuidas see jamamine on? kas midagi on plug and play või kõik tuleb hakata 1haaval kohale vedama?
Mõtlen just komput jne või tuleks mõelda seljuhul 2din androidi peale?
need asjad peaks kõik suht sama olema. Püsikaplokile on bensukal eraldi juhtmestik samas kohas, kus dtil on gero pistik.
Mina isegi ei kaaluks bensuka ostmist selleks et toorikut võtta.
liiga palju tööd lihtsalt.
Martink91 kirjutas: ↑17 Jaan 2019 19:07
need asjad peaks kõik suht sama olema. Püsikaplokile on bensukal eraldi juhtmestik samas kohas, kus dtil on gero pistik.
Mina isegi ei kaaluks bensuka ostmist selleks et toorikut võtta.
liiga palju tööd lihtsalt.
Sellest sain juba esimesel postitusel aru jah Aga mõtlen diislite vahel. kas seal on mingid murekohad elektriskeemidel mida peaks kindlasti ümber tegema või suht plug and play
sa mõtled kas midagi peaks ümber tegema, kui 2,5dti asemel 3.0 panna?
0, mitte midagi ei pea ümber tegema, tõstad omega juhtmestiku ümber ja paar andurit, nagu näiteks ploki temperatuuri anduri ja õhulugeja ja kõik.
2.5 ja 3.0 ploki vahe on ainult väntvõllis, kepsudes ja kolbides. 2,5 on kolvi läbimõõt 80, 84 asemel ja vändakäik oli vist 2mm erinev ja sellest tulenevalt siis ka kepsud teise pikkusega.
Mul endal 2.6 v6 kere ja 2.5DTI vahel, jah tulemüür erinev, mootor mahtus ära aga kliima toru pole kuskile panna see jookseb lihtsalt üle mootori, salongi poolel R4 kliima flans tulemüüris. Muu kõik vahetatav, probleem võib tulla ka keres kasti tala hoidjaga keres võivad puududa keermed. Aga antud swapi jaoks vajalik kindlasti dti esisilla tala alustuseks. Nsm e39 pealt võetud mootor ei istu suvalise kere otsa, plus karter ka istub ees mitte taga