
Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
mis asja ? PRE fl tuled,tagumised siis lähevad FL i külge ? Millal see võimalikuks sai ? 

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
See toimib universaali puhul.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Seda ma tean jah. Ma nagu sain aru, et jutt sedaanist kuna kasutaja booster kurtis mis nende tuledega on. 

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Sedaani puhul vist ajutiselt augu katteks saaks vanu uuele tõsta. Aga see on ka kõim niipalju kui mina tean. Pistikud ja põhjad on vist kah samad.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
ole nüüd fl ja pre fl tagatuled on nigu siga ja kägu. Seal ei ole mitte ühtegi sarnasust. Pisitk vb ainukesena sobib 
Ma arvan et boosteri tuled on kellegi poolt eraldi lakitud, kuna tumedus on osade nurkade alt lihtsalt liiga hele.

Ma arvan et boosteri tuled on kellegi poolt eraldi lakitud, kuna tumedus on osade nurkade alt lihtsalt liiga hele.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Klubiliige
- Postitusi: 202
- Liitunud: 01 Okt 2016 20:47
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 20 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Ainuke sarnasus on, et mõlemad täidavad tagatule funktsiooni

- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Teaser

Muidu ükshetk salongipuhur hakkas ise tööle ja enam mingid hääled ei tee, niing töötab juba teine päev...
Aga ikkagi kevadel vaatan üle.


Muidu ükshetk salongipuhur hakkas ise tööle ja enam mingid hääled ei tee, niing töötab juba teine päev...
Aga ikkagi kevadel vaatan üle.
-
- Üldmoderaator
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Apr 2014 19:03
- Asukoht: Jõhvi
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Stangega tunnen kaasa sulle, kui ideaalset ei taha siis saab kiiresti paika. Tahta ideaalset siis saad mitu päeva jamada ning sobitada, kujusse pahteldada seda stanget. 

Opel Omega B
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
No proovib ära, sain kätte mõnus hinnaga. Mis udukad sa panid sellele, citroen c4, aga mis aasta oma?
Plaanis veel front intercooler kuna originaal on jube pisike, aga see mitte nüüd..
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Ma tean, kus seisab ideaalselt ette sobitatud stange
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
-
- Üldmoderaator
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Apr 2014 19:03
- Asukoht: Jõhvi
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Ooot Oooot, mina sinu asemel vaikiks



Opel Omega B
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Juba küsisin Jürtsi käest, tulen täna järgi, ma viskasin talle juba kupüüri. Ütles et pean ise maha võtma kuna sa ei viitsi eemaldada?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Ja erki värvib ära sul selle? Sul ju kuldne auto.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTi - b00ster
Kevad on tagasi, soov elada on tagasi ka
Teaser №2

Pilt vana, hetkel stangega progress kaugemal.
Nädalavahetusel tuleb suur post.

Teaser №2

Pilt vana, hetkel stangega progress kaugemal.
Nädalavahetusel tuleb suur post.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Okidoki
Sain kõik veermiku asjad ära vahetatud. Juhipoolne stabikakont ja tagumine vedru oli puruks. Tagumised suured õõtsapuksid oli väga väsinud, kõik muu enamvähem okei, nagu sõita küll oleks saanud veel, aga ma on ma, kuna oli ostetud juba, siis ikka vahetamisele. Miskipärast BMW puksid ei sobinud mu õõtsadele, ei tea miks, tuttaval sobinud ja mingi probleemi ei olnud. Ausalt ei tea millest see oleneb. Nii et neende asemele paigaldasin originaal omega oma, febi omad, see mis oli kohe saadaval nagu. See küll väga kurb et BMW omad ei istunud, nagu need istunud aga oli loks, ei hoidnud piisavalt, seda saanud käega sisse panna, pressi üldse polnud vaja nagu. Huinja rsk
Samal päeval tegin sillastend ära, ja nüüd juhitavus on väga väga hea, roolis loks üldse puudub, niing rool on täiesti sirge. Väga rahul sellega. Kohe õhtul paigaldasin suvekad, paigaldasin ilma flantsideta, kuna veljed on sitaks lai, 10" ja vist ET35, et flantse polnud vaja, piltidel näete ise. Passati tagumised vedrud on sama asi nagu omega sedaan tagumised vedrud, ehk mõttetu teema, kui tahad auto madalamaks saada. Ikka vaja otsida õiged vedrud et pe... poleks üleval, nagu vanasti mul oli -35mm vedrudega, ennem kui ei läinud puruks. Aga õnneks neid suht kerge vahetada, vahetan veelkord ära, õigete vastu. Ma ei rahune maha ennem kui ei saa selline välimus, nagu ma tahan. Kasvõi proovin 100 vedru, aga ikka leian mida tahan.
Siin on näha kui üleval persе mul on, täiesti kosmosses. Väga kole. Esiots ideaalne.


Ees

Taga


Tagastanges ka enam pole seda rõvedat auku. Veel tahan midagi teha summutiotsega, ei meeldi see mis praegu on. Ei tea mis võib seal teha, et oleks ilus. Aga see mis praegu on küll ei jää nii, ajutine värk.
Kuna ma nkn plannisin ülevärvida küljekarbid, siis tuli hea mõte päähe, et miks mitte osta irmscheri küljekarbid, kui esistange nkn juba olemas. Jaa... ostsingi, tänud Jürtsile, et soovitas inimest, kellel need olnud. Asjad on siis ka guptuningust, ja peab midagi mõtlema kinnitusega, kuna kinnitusi seal üldse pole, no pohh, see pisi asi, mingi aeg teen ära.
Pildipeal väga näha pole, et karbid on irmscheri omad, aga küll need on

Jaa lõpuks viskasin EGR ära. Ennem mul oli see pimedaks pannud, aga nüüd viskasin kogu süsteemi nahhui. Las heitgaasid liiguva ühele suunale, summutile. Termostaat jäi alles, ajutiseks, et seda ära eemaldada mul vaja 135kw tosooli toru, teen seda samal ajal kui vahetan mootori termostaat, ehk kunagi tulevikus
Hetkel sõidan kokkujooksnud termostaadiga ja ilma viscota, temp koguaeg 88-92, rohkem ei tõuse.

Before:

After:

NB: Siia vaja kindlasti hermeetiku panna, muidu hakkab läbi lasema, isegi tihendiga koos. Hermetsiga kõik okei, aga asi peab kuivama mingi 2h.



Esistangega veel tegemisel, pidin igalpool midagi tegema, ei istunud ideaalselt üldse. Nüüd vaja metall võre liimida alla ja midagi teha udukatega. Udukad hoiavadki mind praegu, ei tea mis sellega teha, nettis ka ei leidnud ühtegi adekvaatset vastust, et mis siia täpselt panna kuidas jne.


Sai oma originaal 2.5DTI pihkarid stendile viidud, 4 täiesti korralikud, üks MAX pressures veits kuseb, üks täiesti surnud. Need 4tk korralikud müün, 60€/tk, kui kedagi huvitab, ps.

LS 426K.
Sain kõik veermiku asjad ära vahetatud. Juhipoolne stabikakont ja tagumine vedru oli puruks. Tagumised suured õõtsapuksid oli väga väsinud, kõik muu enamvähem okei, nagu sõita küll oleks saanud veel, aga ma on ma, kuna oli ostetud juba, siis ikka vahetamisele. Miskipärast BMW puksid ei sobinud mu õõtsadele, ei tea miks, tuttaval sobinud ja mingi probleemi ei olnud. Ausalt ei tea millest see oleneb. Nii et neende asemele paigaldasin originaal omega oma, febi omad, see mis oli kohe saadaval nagu. See küll väga kurb et BMW omad ei istunud, nagu need istunud aga oli loks, ei hoidnud piisavalt, seda saanud käega sisse panna, pressi üldse polnud vaja nagu. Huinja rsk

Samal päeval tegin sillastend ära, ja nüüd juhitavus on väga väga hea, roolis loks üldse puudub, niing rool on täiesti sirge. Väga rahul sellega. Kohe õhtul paigaldasin suvekad, paigaldasin ilma flantsideta, kuna veljed on sitaks lai, 10" ja vist ET35, et flantse polnud vaja, piltidel näete ise. Passati tagumised vedrud on sama asi nagu omega sedaan tagumised vedrud, ehk mõttetu teema, kui tahad auto madalamaks saada. Ikka vaja otsida õiged vedrud et pe... poleks üleval, nagu vanasti mul oli -35mm vedrudega, ennem kui ei läinud puruks. Aga õnneks neid suht kerge vahetada, vahetan veelkord ära, õigete vastu. Ma ei rahune maha ennem kui ei saa selline välimus, nagu ma tahan. Kasvõi proovin 100 vedru, aga ikka leian mida tahan.
Siin on näha kui üleval persе mul on, täiesti kosmosses. Väga kole. Esiots ideaalne.


Ees

Taga


Tagastanges ka enam pole seda rõvedat auku. Veel tahan midagi teha summutiotsega, ei meeldi see mis praegu on. Ei tea mis võib seal teha, et oleks ilus. Aga see mis praegu on küll ei jää nii, ajutine värk.
Kuna ma nkn plannisin ülevärvida küljekarbid, siis tuli hea mõte päähe, et miks mitte osta irmscheri küljekarbid, kui esistange nkn juba olemas. Jaa... ostsingi, tänud Jürtsile, et soovitas inimest, kellel need olnud. Asjad on siis ka guptuningust, ja peab midagi mõtlema kinnitusega, kuna kinnitusi seal üldse pole, no pohh, see pisi asi, mingi aeg teen ära.
Pildipeal väga näha pole, et karbid on irmscheri omad, aga küll need on


Jaa lõpuks viskasin EGR ära. Ennem mul oli see pimedaks pannud, aga nüüd viskasin kogu süsteemi nahhui. Las heitgaasid liiguva ühele suunale, summutile. Termostaat jäi alles, ajutiseks, et seda ära eemaldada mul vaja 135kw tosooli toru, teen seda samal ajal kui vahetan mootori termostaat, ehk kunagi tulevikus


Before:

After:

NB: Siia vaja kindlasti hermeetiku panna, muidu hakkab läbi lasema, isegi tihendiga koos. Hermetsiga kõik okei, aga asi peab kuivama mingi 2h.



Esistangega veel tegemisel, pidin igalpool midagi tegema, ei istunud ideaalselt üldse. Nüüd vaja metall võre liimida alla ja midagi teha udukatega. Udukad hoiavadki mind praegu, ei tea mis sellega teha, nettis ka ei leidnud ühtegi adekvaatset vastust, et mis siia täpselt panna kuidas jne.


Sai oma originaal 2.5DTI pihkarid stendile viidud, 4 täiesti korralikud, üks MAX pressures veits kuseb, üks täiesti surnud. Need 4tk korralikud müün, 60€/tk, kui kedagi huvitab, ps.

LS 426K.