
Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Mine vaata automaailma. Seal on tumesinise klaasiga T10 pirnid, muidugi on peal kiri "not for road use"
Minul tegid väga ilusa valge valguse, läksid originaalxenoniga ilusti kokku. Maksid ka pmst 2€ vist ainult. Maeimäleta kust sa oled, aga Tartus mul vist üks komplekt sõidab autos kuskil kaasa isegi neid, pole omal kuhugi panna enam.

Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Hahahahhaa 

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
reaalselt öösel oma 6000K värvitemperatuuriga tuledega võite pe... käia. esiteks ei näe ise sõita ja teiseks pimestate teisi.b00ster kirjutas: ↑23 Mär 2019 19:49Tra täiesti alguses küsisin: mis värvitemperatuur omega ksenoonil on? Sain vastus et on 4300k, nii ostsin neid 4300k gabakad, et värvitoon käiks ksenooniga kokku, aga tegelikult sain mingi kusine kollase värviga pirnid. Tegelikult omega ksenon on 6000k temperatuuriga, seda sain juba ise teada, nii kui keegi tahab endale puhta valge ja kaasaegne värviga gabakad ja udukad (kuna see kollane värv on 80s teema) ostke 6000k temperatuuriga pirnid, puhas valge värv, mis pole mingi sinine ka.Jürts kirjutas: ↑23 Mär 2019 18:57 Mis kuradi K-sid sa gabariidi pirnides taga ajad?
K tähendab valgusühikut, "kandela" ja 4300K gabariidipirn peaks valgustama täpselt sama tugevalt, kui 4300K lähitule pirnEbareaalne, onju
Telli hiinast LEDid gabariitidesse ja timm, sinine valgus.
Udukasse osta Osram Cool blue vms ja saab ka hea.
Selles oli point, mitte kui tugevalt või hästi need pirnid paistavad.
tehase poolt on üle 4300K värvus ksenonitel(originaalidel) otsa saamise tunnus. 3500-4200K on tehase originaalsäte.
halogeenid üle 3500K värvitemperatuuri ei anna.
inimese silm näeb kõige paremini vahemikus 2000-4000K.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Keegi neid CID displeisid ka veel remondib? Sai üks tds koju veetud aga displey pilt sassis. Triibud ainult. V mis seal üldse teha annaks ehk ise.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
lintkaabel läbi. Kunagi kait remontis, ei tea kas enam?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- siimp
- Klubiliige
- Postitusi: 163
- Liitunud: 25 Aug 2015 09:34
- Asukoht: Põlva
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
T10 5w led parktuli ja udukas jahutusega led, mölemad on 5000k. Kui keegi täpsemat pilti soovib siis PM



Omega 3.0dti automaat
BMW E87 2.0d
BMW E87 2.0d
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Ei maksa teiste inimeste *harimiseks* sellist jama kirjutada.Jürts kirjutas: ↑23 Mär 2019 18:57 Mis kuradi K-sid sa gabariidi pirnides taga ajad?
K tähendab valgusühikut, "kandela" ja 4300K gabariidipirn peaks valgustama täpselt sama tugevalt, kui 4300K lähitule pirnEbareaalne, onju
Telli hiinast LEDid gabariitidesse ja timm, sinine valgus.
Udukasse osta Osram Cool blue vms ja saab ka hea.
K on lühend kelvini, SI süsteemis termodünaamilise temperatuuriskaala mõõtühiku kohta. 3500K - kui miski oleks kuumutatud temperatuurini 3500K ehk 3227 Celsiust, siis see kiirgaks sellise lainepikkusega valgust.
Valgustugevuse mõõtühik on candela, maakeeli 1 küünal, lühend cd.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Väga hea. Tänud harimast. Õpin pähe, siis hea võmme tee peal haridamuhtasib kirjutas: ↑29 Mär 2019 15:16Ei maksa teiste inimeste *harimiseks* sellist jama kirjutada.Jürts kirjutas: ↑23 Mär 2019 18:57 Mis kuradi K-sid sa gabariidi pirnides taga ajad?
K tähendab valgusühikut, "kandela" ja 4300K gabariidipirn peaks valgustama täpselt sama tugevalt, kui 4300K lähitule pirnEbareaalne, onju
Telli hiinast LEDid gabariitidesse ja timm, sinine valgus.
Udukasse osta Osram Cool blue vms ja saab ka hea.
K on lühend kelvini, SI süsteemis termodünaamilise temperatuuriskaala mõõtühiku kohta. 3500K - kui miski oleks kuumutatud temperatuurini 3500K ehk 3227 Celsiust, siis see kiirgaks sellise lainepikkusega valgust.
Valgustugevuse mõõtühik on candela, maakeeli 1 küünal, lühend cd.

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Mul lambi hiinakad t10 ja hb 4 alist piltide järgi vaatasin kelvinitest asjadest ei tea midagi
feedbackid olid head




Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
M57 bemmidel olemas vakuum receiver, M57 omegadel seda pole.
Keegi pole mõelnud paigaldada seda omegale? Mis profit üldse tuleb sellest receiverist?
NR6

Kapoti all leiab küll ruumi kui väga vaja, aga kas mingi profit tuleb sellest ka? Ei usu et omegadel see polnud paigaldatud, sest ruumi ei piisanud. Pigem et omega on odavam auto või jälle mingi downgrade teema.
No hoiab ta vaakumit ja hoiab, reservuaar vakuumi jaoks, aga mis edasi? Kui see väga ei tee midagi ja saab ilma selleta olla (nagu on näha omega näidel), siis miks ikka BMW on paigaldanud seda oma sõidukile?
Keegi pole mõelnud paigaldada seda omegale? Mis profit üldse tuleb sellest receiverist?
NR6

Kapoti all leiab küll ruumi kui väga vaja, aga kas mingi profit tuleb sellest ka? Ei usu et omegadel see polnud paigaldatud, sest ruumi ei piisanud. Pigem et omega on odavam auto või jälle mingi downgrade teema.
No hoiab ta vaakumit ja hoiab, reservuaar vakuumi jaoks, aga mis edasi? Kui see väga ei tee midagi ja saab ilma selleta olla (nagu on näha omega näidel), siis miks ikka BMW on paigaldanud seda oma sõidukile?

-
- Üldmoderaator
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Apr 2014 19:03
- Asukoht: Jõhvi
- Been tänatud: 2 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Omegal on see paremal rattakoopas,logari taga.
Opel Omega B
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
vaakum reservuaar, nagu nimigi ütleb, hoiab vaakumit varuks, juhul kui seda on vaja kiiresti ja palju ja vaakumpump piisavalt ette toota ei jõua.
Vaakumi alatootikust tingivad ka pikkadest ja peenikestest vaakumliinidest. Pump võib ju võimekas olla, kuid vaakum liigub aeglaselt(pumpamis kaod, vooliku väiksest läbimõõdust tingitud sisetakistus). Samas suure läbimõõduga toru puhul on vajalik jällegi suurem kogus õhku torustikust välja, imeda, et saavutada vajalik vaakumi kogus.
Omegal on see reservuaar jah paremal rattakoopas. Turbost üsna kaugel. Sinna minev kolmik asub klapikambri peal. Et saavutada head ja kiiret tulemust oleks vajalik viia vaakum reservuaar vaakumsolenoidile võimalikult ligidale. Ja lühendada võimalikult palju vaakum torustiku, st. seda mis on peale reservuaari. Sellest veel kiirem turbo geomeeria liigutamine on juba elektriline, sisuliselt hetkeline, samal ajal kui vaakumi puhul võtab geomeetria liigutamine aega terve sekundi. Tulemuseks- teravam throttle response ja väiksem kogus nähtavat musta tahma.
Vaakumi alatootikust tingivad ka pikkadest ja peenikestest vaakumliinidest. Pump võib ju võimekas olla, kuid vaakum liigub aeglaselt(pumpamis kaod, vooliku väiksest läbimõõdust tingitud sisetakistus). Samas suure läbimõõduga toru puhul on vajalik jällegi suurem kogus õhku torustikust välja, imeda, et saavutada vajalik vaakumi kogus.
Omegal on see reservuaar jah paremal rattakoopas. Turbost üsna kaugel. Sinna minev kolmik asub klapikambri peal. Et saavutada head ja kiiret tulemust oleks vajalik viia vaakum reservuaar vaakumsolenoidile võimalikult ligidale. Ja lühendada võimalikult palju vaakum torustiku, st. seda mis on peale reservuaari. Sellest veel kiirem turbo geomeeria liigutamine on juba elektriline, sisuliselt hetkeline, samal ajal kui vaakumi puhul võtab geomeetria liigutamine aega terve sekundi. Tulemuseks- teravam throttle response ja väiksem kogus nähtavat musta tahma.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
b00ster kirjutas: ↑08 Apr 2019 22:25 M57 bemmidel olemas vakuum receiver, M57 omegadel seda pole.
Keegi pole mõelnud paigaldada seda omegale? Mis profit üldse tuleb sellest receiverist?
NR6
Kapoti all leiab küll ruumi kui väga vaja, aga kas mingi profit tuleb sellest ka? Ei usu et omegadel see polnud paigaldatud, sest ruumi ei piisanud. Pigem et omega on odavam auto või jälle mingi downgrade teema.
No hoiab ta vaakumit ja hoiab, reservuaar vakuumi jaoks, aga mis edasi? Kui see väga ei tee midagi ja saab ilma selleta olla (nagu on näha omega näidel), siis miks ikka BMW on paigaldanud seda oma sõidukile?![]()
Omega pole kunagi low price low end car olnud. Ehk siis mootorile vajalikud lisad on kõik küljes. Juhi mugavuses on mõningad asjad lisa arvustuses olnud. Fl kere puhul siis bose, tibusoendus*4, vihmasensor, navi ja klapitavad peeglid. Extra lisa oli teler laes. Xenoneid ei oska lisade hulka liigitada kuna see oli sihtkohamaade järgi erinev.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
Ega seal midagi rasket ole. Võta koopast välja ja paiguta ta kapoti alla, torud lõika lühemaks Iseasi on see kas kuumus mõjutab seal midagi.Samas ma mingit gaini külle ei loodaks saada aga mine tea.Martink91 kirjutas: ↑08 Apr 2019 23:41 vaakum reservuaar, nagu nimigi ütleb, hoiab vaakumit varuks, juhul kui seda on vaja kiiresti ja palju ja vaakumpump piisavalt ette toota ei jõua.
Vaakumi alatootikust tingivad ka pikkadest ja peenikestest vaakumliinidest. Pump võib ju võimekas olla, kuid vaakum liigub aeglaselt(pumpamis kaod, vooliku väiksest läbimõõdust tingitud sisetakistus). Samas suure läbimõõduga toru puhul on vajalik jällegi suurem kogus õhku torustikust välja, imeda, et saavutada vajalik vaakumi kogus.
Omegal on see reservuaar jah paremal rattakoopas. Turbost üsna kaugel. Sinna minev kolmik asub klapikambri peal. Et saavutada head ja kiiret tulemust oleks vajalik viia vaakum reservuaar vaakumsolenoidile võimalikult ligidale. Ja lühendada võimalikult palju vaakum torustiku, st. seda mis on peale reservuaari. Sellest veel kiirem turbo geomeeria liigutamine on juba elektriline, sisuliselt hetkeline, samal ajal kui vaakumi puhul võtab geomeetria liigutamine aega terve sekundi. Tulemuseks- teravam throttle response ja väiksem kogus nähtavat musta tahma.
Sisselaske puhul sai throttle responcet väiksemaks 3.0V6: throttle body portimine, mazeli box replica oma - tuutud oleks pidanud sisse laskma teha. Sisselaske pikkus sai lühemaks ja toru nata jämedamaks kuid mitte liiga suureks. Seal sain gaasivastust paremaks kuid mitte midagi erilist. V6 hooratas mängib rolli, suvekatel oli risto oma 3.0v6 platsis ja seal oli 1massiline hooratas, puhusid gaasipedaalile ja juba reageeris.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
[/quote]
Omega pole kunagi low price low end car olnud. Ehk siis mootorile vajalikud lisad on kõik küljes. Juhi mugavuses on mõningad asjad lisa arvustuses olnud. Fl kere puhul siis bose, tibusoendus*4, vihmasensor, navi ja klapitavad peeglid. Extra lisa oli teler laes. Xenoneid ei oska lisade hulka liigitada kuna see oli sihtkohamaade järgi erinev.
[/quote]
See pole siiski teler vaid LCD ekraan DVD-mängijale. Tuunerit ei ole.
Omega pole kunagi low price low end car olnud. Ehk siis mootorile vajalikud lisad on kõik küljes. Juhi mugavuses on mõningad asjad lisa arvustuses olnud. Fl kere puhul siis bose, tibusoendus*4, vihmasensor, navi ja klapitavad peeglid. Extra lisa oli teler laes. Xenoneid ei oska lisade hulka liigitada kuna see oli sihtkohamaade järgi erinev.
[/quote]
See pole siiski teler vaid LCD ekraan DVD-mängijale. Tuunerit ei ole.