Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
-
- Klubiliige
- Postitusi: 92
- Liitunud: 24 Juul 2015 08:04
- Auto: Omega Caravan fl ja veel mõni
- Asukoht: raplamaa
- Been tänatud: 3 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
Kui esimene udukas ei põle, siis see on ohtlik viga. Ülevaatuse vend mul tuttav ja ütles ka ise, et see on täiesti ajuvaba kuid sellest piisab, et saada korduv. Mul oli uduka juhe pistikust katki.
Kuna mul on ees xenonid ja tuledepesurid, siis tuledepesurid peavad töötama. Ülevaatusele sõites kasutasin klaasipesu ja kõik töötas, ülevaatusel sees ei tulnud enam tilkagi

Kaamerate all ei julgeta enam paljude väikeste asjadega silma kinni pigistada.
Paljudel autodel on taga mõlemal pool udukas. Eestis peavad töötama mõlemad või siis vasakpoolne. Ainult parempoolsest ei piisa. Ka mujalt toodud autosid, millel on tehase poolt paremal tagumine udukas, siin arvele ei saa enne, kui on paigaldatud vasak tagumine udukas (osadel selleks valmidus olemas).
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
Omega 2.5 DTI on EURO 3. EURO standardist sõltub vähe. Allpool on kirjutatud, et "See on juba mu**i mängimine ju". Saage aru, nad ei nu**i tahtlikult, nagu Soomes mõnuga tehakse, see on neil veel õppimata. Nad kardavad oma litsentsist ilma jääda, väikses kohas see on ainuke leib, uut pole loota kui oled 50 ja tegevusala kaob. Seetõttu jälgitakse reeglid täpselt. Hetkel on suur ebavõrdsus ülevaatajate suhtes, sest need kes said litsentsi varem ja see veel kehtib ei pea kaamerate all tegema. Uut litsentsi või pikendamist aga ilma kaamerateta ei saa.b00ster kirjutas: ↑24 Jaan 2019 16:45Asi küll nii hull pole. Omega 2.5DTI on EURO2 ju. Ja üvl vaadatakse ikka selle järgi, kas saad läbi või mitte.muhtasib kirjutas: ↑24 Jaan 2019 15:09 Hoiataks EGR pimedaks tegemiel selliseid lahendusi kasutamast, mida silmaga näha on. Uued ülevaatuse reeglid (ja mehed täidavad neid kaamera all ülitäpselt) näevad ette väga põhjaliku kontrolli. EGR + lambda sealhulgas. Näiteid - üks suunatuli ei põle, ülevaatust ei saa. Leidakse üks LED pirn, ülevaatust ei saa. Ukselukud peavad töötama, kõik turvarihmad kontrollitakse üle - pole iial varem selliseid asju kontrollitud. Ükskõik millise tule ümberehitus, ülevaatust ei saa. Kes veel ei ole kaamerate all käinud, saab ise nägema.
Ma läksin üvle nii et mul oli katt ära visatud, keskmine pütt (mootor teeb rohkem häält) ja muidugi egr pimedaks.
Autol veel swapitud manuual, dokkides siiamani automaat kirjas, ja tagurdustuli ei põle, pole üldse ühendadud nagu.
Ei saanud läbi sest oli toonitud esiklassid, võtsin kile ära, käisin uuesti, sain läbi. Sest EURO2, seal ei ole midagi vaja. Mul isegi dokumendides kirjutatud, et katalüsaator ei pea olema.
Ametlik üv muidu, ja sellises kohas kus on väga raske läbisaada, kaameratega. Kõik ÜV oleneb EURO standartist, mis autol on.
Kui passis pole katalüsaatorit kirjas, on vedanud. Diislil ei tule kat eemaldus mõõtmisega (hetkel) välja, sest mõõdetakse ainult tahma ja CO mitte. Ainult visuaalselt, kui kat pütt on üldse eemaldatud.
Teadmiseks - hetkel on valitsuses tehnonõuete määruse muutmise eelnõu. Vara on veel pidutsemiseks pudeleid avada, aga kui see läbi läheb, saab Omegale legaalselt LT1 V8 paigaldada.
http://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/d ... 2#sLdeM0wc
sama teema arutlusel auto-motofoorumis
https://forum.automoto.ee/search.php?ac ... 37e4e19272
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
Minule on jõudnud kõrva info, et seda saab juba praegu teha, kuna Austraalia sõsar auto -> Holden Commodore on sama sassi põhjaga, ning Seal on LS1 vist täitsa peal. Mingi V8 seal igastahes oli, või oli see 3,6 siiski.muhtasib kirjutas: ↑29 Mär 2019 16:16 Teadmiseks - hetkel on valitsuses tehnonõuete määruse muutmise eelnõu. Vara on veel pidutsemiseks pudeleid avada, aga kui see läbi läheb, saab Omegale legaalselt LT1 V8 paigaldada.
http://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/d ... 2#sLdeM0wc
sama teema arutlusel auto-motofoorumis
https://forum.automoto.ee/search.php?ac ... 37e4e19272
Ma muidugi ei tea kuivõrd tõene see info on. Aga kuni 210Kw saab omegale kindlasti peale panna, siis on täpselt +30% võimsus piiris.
206kw passis oleva mootoriga on üks kere praegu ka müügis Markusel.
Aga automoto foorumist ma kahjuks ei leia teemat, millele vihjad.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
- Asukoht: pärnu
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 5 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
See 30% piir kaob ära mootori vahetusega . Samuti kaob ära see velgede ja rehvide jant .
Määruse nr 42 lisa 1 ja lisa 2 koodi 701 punkt 7 tunnistatakse kehtetuks. Tunnistatakse kehtetuks punkt, millega kehtestati piirangud asendusmootori massile, töömahule ja võimsusele. Asendusmootori töömaht ei mõjuta sõiduki liiklusohutuse taset. Töömahu muutus mootori puhul mõjutab kõige rohkem mootori võimsust ja massi. Seetõttu töömahu alusel mootorivahetuse piiramine ei ole otstarbekas. Samuti puudub otsene seos mootori võimsuse ja liiklusohutuse vahel, mistõttu asendusmootori võimsusele enam piiranguid ei seata. Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid.
Määruse nr 42 lisa 2 koodi 622 muutmine. Koodi täiendatakse nõudega, et sõiduki ratastel peavad olema porikaitsmed. Kuna käesoleva eelnõuga muudetakse kehtetuks nõue, et sõidukil võib kasutada üksnes valmistaja poolt ettenähtud mõõtudega rehve, siis tuleb täiendada nõudeid porikaitsesüsteemile, et tagada, et teiste mõõtmetega rehvide kasutamisel oleks tagatud, et sõiduki rataste alt ei paiskuks näiteks kive, vett või pori ning et sõiduki rattad oleks kaetud nii palju, et vähendada võimalust, et teised liiklejad puutuksid kokku pöörlevate ratastega. Kuna määruse lisa 2 kohaldub kõikidele üle 30 aasta vanustele sõidukitele, sealhulgas 19. sajandil valmistatud sõidukitele, siis erandina ei pea porikaitsesüsteemi olema sõidukitel, millele valmistaja ei ole seda paigaldanud või kui valmistaja on sellisele sõidukile küll porikaitsmed paigaldanud, kuid mis sellele vaatamata ei suuda näiteks täita nõuet, et porikaitsesüsteem peab vähendama teiste liiklejate võimalust puutuda kokku pöörlevate ratastega.
Määruse nr 42 lisa 1 ja lisa 2 koodi 701 punkt 7 tunnistatakse kehtetuks. Tunnistatakse kehtetuks punkt, millega kehtestati piirangud asendusmootori massile, töömahule ja võimsusele. Asendusmootori töömaht ei mõjuta sõiduki liiklusohutuse taset. Töömahu muutus mootori puhul mõjutab kõige rohkem mootori võimsust ja massi. Seetõttu töömahu alusel mootorivahetuse piiramine ei ole otstarbekas. Samuti puudub otsene seos mootori võimsuse ja liiklusohutuse vahel, mistõttu asendusmootori võimsusele enam piiranguid ei seata. Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid.
Määruse nr 42 lisa 2 koodi 622 muutmine. Koodi täiendatakse nõudega, et sõiduki ratastel peavad olema porikaitsmed. Kuna käesoleva eelnõuga muudetakse kehtetuks nõue, et sõidukil võib kasutada üksnes valmistaja poolt ettenähtud mõõtudega rehve, siis tuleb täiendada nõudeid porikaitsesüsteemile, et tagada, et teiste mõõtmetega rehvide kasutamisel oleks tagatud, et sõiduki rataste alt ei paiskuks näiteks kive, vett või pori ning et sõiduki rattad oleks kaetud nii palju, et vähendada võimalust, et teised liiklejad puutuksid kokku pöörlevate ratastega. Kuna määruse lisa 2 kohaldub kõikidele üle 30 aasta vanustele sõidukitele, sealhulgas 19. sajandil valmistatud sõidukitele, siis erandina ei pea porikaitsesüsteemi olema sõidukitel, millele valmistaja ei ole seda paigaldanud või kui valmistaja on sellisele sõidukile küll porikaitsmed paigaldanud, kuid mis sellele vaatamata ei suuda näiteks täita nõuet, et porikaitsesüsteem peab vähendama teiste liiklejate võimalust puutuda kokku pöörlevate ratastega.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
Proovin lingi uuesti panna https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=62025Martink91 kirjutas: ↑29 Mär 2019 18:40
Minule on jõudnud kõrva info, et seda saab juba praegu teha, kuna Austraalia sõsar auto -> Holden Commodore on sama sassi põhjaga, ning Seal on LS1 vist täitsa peal. Mingi V8 seal igastahes oli, või oli see 3,6 siiski.
Ma muidugi ei tea kuivõrd tõene see info on. Aga kuni 210Kw saab omegale kindlasti peale panna, siis on täpselt +30% võimsus piiris.
206kw passis oleva mootoriga on üks kere praegu ka müügis Markusel.
Aga automoto foorumist ma kahjuks ei leia teemat, millele vihjad.
Minul töötab. Kui ei tööta - automoto.ee foorumid - Varia - Vaba teema - tehnonõuete määruse muutmise eelnõu seletuskiri
Omega on GM global product nagu Fordil Fiesta näiteks.
Holden on tõesti samale platvormile ehitatud, Holden Monaro V8 oli UK-s müügil, kuni Omega tootmine Saksamaal lõpetati.
Holden Commodore 6.2 L LS3 V8 (415 hp) müüdi USAs rebranditult kui Chevrolet SS. Täitsa võimalik üks osta ja Eestis registreerida.
Opelaas'i mehed on mulle rääkinud et korra käis nende juures V8 Omega, põdra auto.
Cadillac CTS on ka põhimõtteliselt sama platvormi järglane. Pidi Euroopas müügile tulema V6 3.0 diisliga, plaan lõpetati majanduskriisi tõttu.
See mootor sai Dodge RAM ja Grand Cherokee peale. Tootjaks on itaalia meremootorite firma VM Motori, milles perverssel kombel oli vahepeal 50% GM ja teine pool Chrysleri omandis.
Ise valiksin Omega variantidest Holden UTE. https://www.carsguide.com.au/holden/ute
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
Euroopas on Jeep GC see V6 Mercedes-Benz OM642 oma.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
Mulle piisas sellest riigiteataja lingist kah, leidsin sealt selle pika teksti seest ülesse, mis mul vaja oli. Automoto foorum rohkem ei huvita 
Ps kasutatud holdeneid exporditi/imporditi USAsse ja ehitati ametlikult vasakpoolse rooli peale ümber. Et vasakpoolse rooliga holdeneid peaks täitsa saadaval olema. Muidugi need on kokku ehitatud ka erinevatest parempoolse rooliga GM toodetest.

Ps kasutatud holdeneid exporditi/imporditi USAsse ja ehitati ametlikult vasakpoolse rooli peale ümber. Et vasakpoolse rooliga holdeneid peaks täitsa saadaval olema. Muidugi need on kokku ehitatud ka erinevatest parempoolse rooliga GM toodetest.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove
oleks mode tõstaks teema eraldi...


53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534