Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Miks sa arvad et omegast lekkevaba diisel saada on lootusetu? Mul küll ei leki enam. Ennem lekkis turbo ja roolikarp, need korras ja nüüd kuiv.
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
minul on ka mootorid kuivad.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Sama siin 

Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
coolstory time
Nonstop vihm = suured lombid = sõitsin suurel kiirusel lombi sisse = küljekarp lendas ära
Alles töö pärast märgasin et karpi enam pole peal, läksin otsingusse, ei leidnud.
Järgmisel päeval tööle sõites täiesti kogemata leidsin maanteel vedelemas. 24h vedelenud seal. Paigaldasin tagasi, keegi on peale sõitnud ja suur tükk katki. Õnneks uued olemas. Kuidas see vihm zaebal mind

Muidu tuleb karbid üle vaadata, päris oranssid nagu on näha.
Nonstop vihm = suured lombid = sõitsin suurel kiirusel lombi sisse = küljekarp lendas ära
Alles töö pärast märgasin et karpi enam pole peal, läksin otsingusse, ei leidnud.
Järgmisel päeval tööle sõites täiesti kogemata leidsin maanteel vedelemas. 24h vedelenud seal. Paigaldasin tagasi, keegi on peale sõitnud ja suur tükk katki. Õnneks uued olemas. Kuidas see vihm zaebal mind


Muidu tuleb karbid üle vaadata, päris oranssid nagu on näha.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ilja, märgasin = pissisin püksi 
Märkasin oleks õige sõna antud kontekstis
Saan aru, eesti keel pole su emakeel ja seda arvestades sa isegi väga tubli, aga kui ei paranda, jäädki valesti kirjutama
Märkasin oleks õige sõna antud kontekstis
Saan aru, eesti keel pole su emakeel ja seda arvestades sa isegi väga tubli, aga kui ei paranda, jäädki valesti kirjutama
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kui sa soovid, ma võin kõik su vead ära parandada - kui tahad õppida eesti keelt paremini kirjutama. Sa kirjutad väga hästi, aga võid saavutada vigadeta keele. Mina tänapäeval vene keeles nii hästi ei kirjuta kuigi omal ajal Moskvas õppinudki ja arvan et tol ajal rääkisin aktsendita.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Enamvähem normaalne postitus.
Vsjo. Olen Eestis. Teen 1 kuu puhkust, ja sel puhkusel tahan eemaldada/parandada/korda teha/vahetada neid asju, mis mulle ammu ei meeldinud. Lõpuks aeg on leitud.
Laupäeval, otse sadamalt käisin Martini juurde, kes tegi mulle tagurdustuli korda ja parkimisandurid ka nüüd funktsioneerivad, kuid mingi üks neendest vahepeal niisama piiksutab, aga pohh, pole suur asi. Ma üldse juba harjunud ilma neendeta parkida, aga kui olemas, siis miks mitte.
Ehk atm-manu swap on peaegu 100% valmis, ainult püsikas jäänud tööle saama. Kunagi vb leian suure ajuga tark inimest, kes jagab neid asju.
Ise paigaldasin uued logarid vanade asemele ja lasin suppordid siniseks, hetkel ainult esimesed. Näeb suht rikas välja

Ei soovita kellegile logarid ära vahetada, sest see pask mis ma alvadist ostsin on mingi papua uus guinea või hiina toodang. Augud ei sobi, vorm ka teistsugune. Nussisin tervepäev neendega, üks enamvähem normaalselt istub, teisel megasuur vahe ühel kohal, umbes 0.5cm. No ei saa midagi teha, sitt logar lihtsalt teise vormiga.
Stange & küljekarbid valmis. Küljekarbidele vaja mingid kinnitused ehitada või maitea, peab mõtlema veel. Sest need on guptuning asjad ja muidugi on tulnud ilma kinnitusta.
Aga iseklapitavad kruvid keegi pole tühistanud


Ajast ajale mõtlen esitulide reflektorid mustaks ära värvida. Nagu Enrixil ja Raxil, ehk kaugtulede koht jääb kroomitud.

Tegin korda rv pumba voolik, mis lekkinud. Enam ei leki, uus kuiv koht mootoril
Ostsin veel OEM vakuumpumpa tihendi-rõngad, ja ilma EGRita toosoli toru. Vahetan ära kõik koos, koos termostaadiga. Altpoolt pesisin mootor survega ära, varsti näeb kust umbes see lekkib. No see et vakuumpumbast lekkib juba 100% kindel. Kui vahetan ära neid asju tahan pesta mootorit ülespoolt ka. Nägin mis seal toimub akku all, mingi 10a vana nafta seal.
Sai ostetud uus sisselaske kollekas, koos liblikatega. Tahan paigaldada liblikad tagasi oma autosse. Ja ja tean neid asju, pole psycho ja pole vaja seda rääkida mulle.
Otsustasin nii, sest sai lugetud liigapalju välismaa bimmerforumid, kus räägitakse sellest teemast. Ja kui palju rolli nad mängivad madalal pöördedel, kuni 2250rpm. Täpselt see mis mul vaja. Masin sitaks uimane 750-2250. Tahan oma silmadega vaadata kuidas liblikad töötavad. Tavaliselt need lähevad katki, sest inimestel EGR on alles ja funktsioneerib. Mingi paar-üks pihusti pissib/vad = tahmab = sisselaske on naftas, samuti liblikad on selles naftas ja see ongi põhjus miks nad katki lähevad. Puhas sisselaskel mitte midagi niisama ei pea katki minema. Need fukntisoneerivad vabalt 150-200tkm koos tahmav mootoriga, nii kaua need funktsioneerivad puhas sisselaskega? Tegin kontroll video enda jaoks teisest käigust 1000rpmist umb 30% throttle ja 100% throttle. Paigaldamise pärast teen sama test ja siis on näha kõike.
Pesisin ära neid, kontrollisin lõtkud. Lõtkuvabad, kuid ühel pisike olemas. Aga mu meelest pole midagi kriitilist.

Lõtkud: https://www.youtube.com/watch?v=0_ZNE4E0mJ8
Mäletan, kuskil, kunagi oli teema: mis vahe on bmwdel ja omegatel sisselaske kollekatel. Siin on vastus

Tegelt bmwdel mõned on ka ilma triipudeta, eriti m57n, n2 omad. Ei tea mis fetish bmwl on neende triipudega
Vsjo. Olen Eestis. Teen 1 kuu puhkust, ja sel puhkusel tahan eemaldada/parandada/korda teha/vahetada neid asju, mis mulle ammu ei meeldinud. Lõpuks aeg on leitud.
Laupäeval, otse sadamalt käisin Martini juurde, kes tegi mulle tagurdustuli korda ja parkimisandurid ka nüüd funktsioneerivad, kuid mingi üks neendest vahepeal niisama piiksutab, aga pohh, pole suur asi. Ma üldse juba harjunud ilma neendeta parkida, aga kui olemas, siis miks mitte.
Ehk atm-manu swap on peaegu 100% valmis, ainult püsikas jäänud tööle saama. Kunagi vb leian suure ajuga tark inimest, kes jagab neid asju.
Ise paigaldasin uued logarid vanade asemele ja lasin suppordid siniseks, hetkel ainult esimesed. Näeb suht rikas välja


Ei soovita kellegile logarid ära vahetada, sest see pask mis ma alvadist ostsin on mingi papua uus guinea või hiina toodang. Augud ei sobi, vorm ka teistsugune. Nussisin tervepäev neendega, üks enamvähem normaalselt istub, teisel megasuur vahe ühel kohal, umbes 0.5cm. No ei saa midagi teha, sitt logar lihtsalt teise vormiga.

Stange & küljekarbid valmis. Küljekarbidele vaja mingid kinnitused ehitada või maitea, peab mõtlema veel. Sest need on guptuning asjad ja muidugi on tulnud ilma kinnitusta.




Ajast ajale mõtlen esitulide reflektorid mustaks ära värvida. Nagu Enrixil ja Raxil, ehk kaugtulede koht jääb kroomitud.

Tegin korda rv pumba voolik, mis lekkinud. Enam ei leki, uus kuiv koht mootoril

Sai ostetud uus sisselaske kollekas, koos liblikatega. Tahan paigaldada liblikad tagasi oma autosse. Ja ja tean neid asju, pole psycho ja pole vaja seda rääkida mulle.

Pesisin ära neid, kontrollisin lõtkud. Lõtkuvabad, kuid ühel pisike olemas. Aga mu meelest pole midagi kriitilist.

Lõtkud: https://www.youtube.com/watch?v=0_ZNE4E0mJ8
Mäletan, kuskil, kunagi oli teema: mis vahe on bmwdel ja omegatel sisselaske kollekatel. Siin on vastus


Tegelt bmwdel mõned on ka ilma triipudeta, eriti m57n, n2 omad. Ei tea mis fetish bmwl on neende triipudega

- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Seoses nende aftermarket logaritega.
Eelmisele Oomile tellisin ka uued, et panen siis külge, kui esiotsa timmisin.
Hakkasin külge panema, absull kõik uute mingit kinnitusealged lendasid minema, kui natukene väänasin seda logarit.
Lõpplahendus oli topeltlogar. Ehk, panin originaallogari(katkine) paika ja siis selle uue logari lihtsalt plekikruvidega vana logari külge. Muud võimalust lihtsalt preFl-il mina tookord ei näinud. Sest need 3nurgad (kinnituskohad) mis sellele aftermarket logarile külge olid sulatatud ei seisnud isegi nii kaua küljes, et oleks logari koopasse saanud.
Eelmisele Oomile tellisin ka uued, et panen siis külge, kui esiotsa timmisin.
Hakkasin külge panema, absull kõik uute mingit kinnitusealged lendasid minema, kui natukene väänasin seda logarit.
Lõpplahendus oli topeltlogar. Ehk, panin originaallogari(katkine) paika ja siis selle uue logari lihtsalt plekikruvidega vana logari külge. Muud võimalust lihtsalt preFl-il mina tookord ei näinud. Sest need 3nurgad (kinnituskohad) mis sellele aftermarket logarile külge olid sulatatud ei seisnud isegi nii kaua küljes, et oleks logari koopasse saanud.

Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Vahetasin termostaat ja tosooli toru, egr läks prügikastile (tegelt müün ära
)
ilma egr jahutita vs egr jahutiga. vorm on veits teistsugune, seetõttu paigaldamine on veits raske. Alguses peab torule panna termostaat, alles siis saab kõik paika. tava omega torul oli savi kuidas paigalada. termostaadiks läks febi



Leidsin uut naftapuuraugu. Niimodi ei saa aru kust täpselt see kõik tulnud, vb ise pea lekkib! aga puhastasin kõik ära, panin uued tihendid vakuumpumbale, mis on lekkinud, uus termostaat, ja hermeetiku pea ja plokki vahel, nii palju kui võimalus oli. Tean et kui pea lekib, siis see väga ei aita, aga on pärast näha. KKK kindlasti ei leki. Vahetasin kspumbal üks voolik, mis on ka lekkinud. Jah, seal lekkis päris palju


Leidsin tosooli lekkimis koht, "kolmnurk". Ostsin uue, aga jõuab kohale alles homme. Samuti hetkel mul puudub veel 1 toru, millel ka pole vooliku egr jahuti jaoks, kuidagi pole mõelnud selle peale, et egr jahutil on 2 toru
nu tupoi rsk
see toru

tosool, tihendid, m57n vortex karterituulutus filter (rax tahtis teada mida poes rääkida, siin kood
)


hetkeseis. vajan kolmnurgat ja toru, loodan et homme saab mõlemmad kätte. Homme veel survega pesen intercoolerit, seest.


ilma egr jahutita vs egr jahutiga. vorm on veits teistsugune, seetõttu paigaldamine on veits raske. Alguses peab torule panna termostaat, alles siis saab kõik paika. tava omega torul oli savi kuidas paigalada. termostaadiks läks febi



Leidsin uut naftapuuraugu. Niimodi ei saa aru kust täpselt see kõik tulnud, vb ise pea lekkib! aga puhastasin kõik ära, panin uued tihendid vakuumpumbale, mis on lekkinud, uus termostaat, ja hermeetiku pea ja plokki vahel, nii palju kui võimalus oli. Tean et kui pea lekib, siis see väga ei aita, aga on pärast näha. KKK kindlasti ei leki. Vahetasin kspumbal üks voolik, mis on ka lekkinud. Jah, seal lekkis päris palju



Leidsin tosooli lekkimis koht, "kolmnurk". Ostsin uue, aga jõuab kohale alles homme. Samuti hetkel mul puudub veel 1 toru, millel ka pole vooliku egr jahuti jaoks, kuidagi pole mõelnud selle peale, et egr jahutil on 2 toru

see toru

tosool, tihendid, m57n vortex karterituulutus filter (rax tahtis teada mida poes rääkida, siin kood



hetkeseis. vajan kolmnurgat ja toru, loodan et homme saab mõlemmad kätte. Homme veel survega pesen intercoolerit, seest.

- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
mis kolmnurka sa silmas pead?
Ma ütlesin kohe, et mul teine jahutusvedeliku toru ka sulel pakkuda, sa kohe, et eile vaja ja ohjeebus
Ma ütlesin kohe, et mul teine jahutusvedeliku toru ka sulel pakkuda, sa kohe, et eile vaja ja ohjeebus

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Läks mul see fucking remont nii kauaks et ebareaalne. Vahetasin ära neid kõik debiilsed torud, tü.tar kuidas ma vihkan neid, selliseid IDIOOTSED klambrid elusees pole näinud. Lekkib see edasi, nüüd isegi veel hullem, aga ainult ühest kohast, see toru mis läheb radikast termostaadile. Panin juba sinna kumm O-tihend vahele, ei aitanud. Panin veel hermeetik vahele ja ikka LEKKIB... Hakkab lekkima aint siis kui mootor on täiesti kuum. Krt nii kaua juba seksitud neende torudega et isegi tühjenduspunn lasin katki. Juba siuksed mõtted, et alla anda ja viia masin mingi servisele, las teevad korda, mina ei jaksa toosoli valama sinna tagasi koguaeg, kui veel tühjenduspunn on katkine 
Nüüd head uudised:
IC sai pestud seest kuid ka väljast

Vakuumpump enam ei leki, pöördklappid on paigaldadud ja effekt only positiivne. Alustame, et isegi tühikäigul juba on kuulda kuidas mootor töötab pehmemalt, ei kolise nagu tds. Madalal pöörtedel vahe on tundlik, kordades mõnusam sõita linnas. Nkn linnas sõidu resiim on 1400-2500rpm ja selles vahemikus nad funktsioneerivadki. Käiku vahetamisel ka enam ei jonksuta nagu debiilik, ja gaasi vajutamisel throttle response on kiirem. Ühesõnaga nüüd liigub nagu õige diisel. Enam mitte ühtegil diislil ei eemalda neid asju. Ja kui on juba enne mind oli eemaldatud - paigaldan tagasi.
Tegin map andur katki, liimasin tagasi, kõik korras
Stanks peal, väga raskelt aga sain enamvähem sirgeks. Udukad veel reguleerimata, mingi hetk reguleerin ära, vardad olemas. Hetkel nrmärk asub seal, varsti läheb õigele kohale, lihtsalt vihm orkaan tornaado on alganud, nii läksin koju ära. Need pesemis pihustid funktsioneerivad ka muidu.




Next targets: fixida lekkimist, küljekarbid, tagumised suppordid siniseks, tagumised vedrud, sumpaots, vb esitulide maskid mustaks värvida, aga sellega veel 50/50. Ja täiega tahaks toonkile esiklassidele

Nüüd head uudised:
IC sai pestud seest kuid ka väljast

Vakuumpump enam ei leki, pöördklappid on paigaldadud ja effekt only positiivne. Alustame, et isegi tühikäigul juba on kuulda kuidas mootor töötab pehmemalt, ei kolise nagu tds. Madalal pöörtedel vahe on tundlik, kordades mõnusam sõita linnas. Nkn linnas sõidu resiim on 1400-2500rpm ja selles vahemikus nad funktsioneerivadki. Käiku vahetamisel ka enam ei jonksuta nagu debiilik, ja gaasi vajutamisel throttle response on kiirem. Ühesõnaga nüüd liigub nagu õige diisel. Enam mitte ühtegil diislil ei eemalda neid asju. Ja kui on juba enne mind oli eemaldatud - paigaldan tagasi.
Tegin map andur katki, liimasin tagasi, kõik korras

Stanks peal, väga raskelt aga sain enamvähem sirgeks. Udukad veel reguleerimata, mingi hetk reguleerin ära, vardad olemas. Hetkel nrmärk asub seal, varsti läheb õigele kohale, lihtsalt vihm orkaan tornaado on alganud, nii läksin koju ära. Need pesemis pihustid funktsioneerivad ka muidu.




Next targets: fixida lekkimist, küljekarbid, tagumised suppordid siniseks, tagumised vedrud, sumpaots, vb esitulide maskid mustaks värvida, aga sellega veel 50/50. Ja täiega tahaks toonkile esiklassidele

-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Oi raisk, see stange on küll sex. 
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.